Auteur Topic: Sets van bram uit het verleden en het heden.  (gelezen 384338 keer)

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2280 Gepost op: 21 oktober 2021, 10:21:09 »

 Ik bekijk zo dat de energie rekening omhoog gaan...te beginnen met de benzin prijzen.

Betaalde ik in germany nog 1,36 aan de pomp begin dit jr, zal het mij niet verbazen dat het in NL richting

de 2 euro gaat,en wel nog voor de kerst.

En ja de stroomkosten....hier een hifi liefhebber die dat uit rekent bij een buizenamp.

Afspelen bij 15.55 ;)
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2281 Gepost op: 21 oktober 2021, 13:13:53 »



 Ik bekijk zo dat de energie rekening.

En ja de stroomkosten....hier een hifi liefhebber die dat uit rekent bij een buizenamp.

Afspelen bij 15.55 ;)

Normaal verbruik inclusief een 4x 807 buizenversterker die de hele dag aanstaat valt wel mee Bram.

Verstuurd vanaf mijn moto e6s met Tapatalk


mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2282 Gepost op: 21 oktober 2021, 19:01:36 »
Je vergeet de kosten van het wassen van je onderbroek na het ejaculeren tijden het luisteren naar z’n mooie buizenversterker  ;D

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2283 Gepost op: 21 oktober 2021, 19:42:23 »
Je vergeet de kosten van het wassen van je onderbroek na het ejaculeren tijden het luisteren naar z’n mooie buizenversterker  ;D
Maat dat hoeft Bram niet te weten.  :neenee:

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2284 Gepost op: 21 oktober 2021, 20:08:30 »
Je vergeet de kosten van het wassen van je onderbroek na het ejaculeren tijden het luisteren naar z’n mooie buizenversterker  ;D

Mooie versterkers is niet mijn ding,en ook niet als ze er onoogelijk uitzien zoals buizen.je vergeet weer

dat ik met buizenklang ben grootgebracht,kijk als ze super klinken dat geeft wel de doorslag,jazekers.

Kijk de hooftset bij mij is recent....dus op de markt gebracht begin dit jaar....en is er uberhaubt geen

 vooruitgang in vergelijking met ±10jr geleden?...jawel ik smijt mijn oudere set niet de deur uit.

Ik ga gewoon vergelijken...van wat is er veranderd kwa sound.

En natuurlijk maak ik fouten door dat ±6mnd lang niet te doen...nu ken ik een lid van een ander forum

ook uit Enschede, dus bezocht en die heeft dan een kamer , daar kan mijn kamer 4x in dus erg

groot....nu bezit hij ook nog speakers van 11000 piek aangestuurd door 3 amps en ja ook eentje met

classD.En weet je ik als kenner met kamers van kleinere afm weet gewoon dat in zo'n ruimte andere

maatstaven gelden...ben ik jaloers? bij gek....ik heb het sneller voorelkaar als mensen met een grote

ruimte...en heeft deze jongen het goed voorelkaar....zekers.

En ik laat mij niet graag de les lezen....alleen dat deed ie.....en ik heb hem nadien bedankt voor zijn tips.

Want hem viel op wat er niet perfect klonk in zijn oren...dus mijn trots de evo4.4.

Ik heb zijn aanmerkingen ter harte genomen....en begon heel voorzichtig met een kennismaking met class

D.....met een ongelovig russeltaat...jazekers! alleen nu komt hij openlijk op een ander forum met de

mededeling....bram ga niet verder met purify/ N'core D amps want dan ben je helemaal verkocht.

En ik kan mij daar niets bijvoorstellen...want ik ben helemaal happy...maar proberen? waarom niet ?

En wat buizen betreft.....de chinesen bezitten ook buizen ter grote van mijn klein ampje.

Prul troep uit china? wie weet.De aiyima leert mij dat die chinesen heel bijdehand zijn en op veel

audioprodukten winnaars zijn :o
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2021, 03:57:57 door bram freestone »
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2285 Gepost op: 21 oktober 2021, 20:25:21 »
Denk dat dit niet het antwoord op mijn vraag is / was.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2286 Gepost op: 21 oktober 2021, 20:30:24 »
Maakt de vraag uberhaupt uit?

Groet,
Jacco

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2287 Gepost op: 21 oktober 2021, 20:37:27 »
Het ging over het stroomverbruik van buizen daar heb ik een grafiekje uit de App over gepost.

Maar ik lees andere dingen. 🙄

Dmt 15 mkII

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 476
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2288 Gepost op: 21 oktober 2021, 21:51:55 »
 Na regel en spatie 3 al afgehaakt pff Bram wat leest dat lastig..onsamenhangend, zo vermoeiend.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2289 Gepost op: 21 oktober 2021, 21:54:11 »
Zou je die regels ook in willekeurige volgorde kunnen zetten? En toch hetzelfde idee hebben achteraf.

Groet,
Jacco

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2290 Gepost op: 21 oktober 2021, 22:05:21 »
Bram is een beste vent maar in mijn ogen ook een bolderkar, kijkt naar links en rechts soms ook vooruit maar net te laat voor de trein.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2291 Gepost op: 22 oktober 2021, 04:30:15 »
Bram is een beste vent maar in mijn ogen ook een bolderkar, kijkt naar links en rechts soms ook vooruit maar net te laat voor de trein.

Inderdaad, ik moet mij niet wagen aan een lang verhaal dan word het chaotisch....en niet te volgen.

Maar lees je het 2 keer over dan begrijp je er meer van.....andere grootheden in de literatuur en

gramatica hadden daar trouwens ook last van dus ik bevind mij daar wel in goed gezelschap...toch?



Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2292 Gepost op: 22 oktober 2021, 08:00:14 »
 ;D

Jij wel, zij niet. ;D

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2293 Gepost op: 22 oktober 2021, 09:04:00 »
Mooie versterkers is niet mijn ding, en ook niet als ze er onoogelijk uitzien zoals buizen.
Je vergeet weer dat ik met buizenklank ben grootgebracht, kijk als ze super klinken dat geeft wel de doorslag, jazeker.

Kijk de hoofd set bij mij is recent, dus op de markt gebracht begin dit jaar en is er uberhaubt geen vooruitgang in vergelijking met ±10jr geleden?
Jawel ik smijt mijn oudere set niet de deur uit.  Ik ga gewoon vergelijken, van wat is er veranderd qua sound.
En natuurlijk maak ik fouten omdat ik ±6mnd niet heb vergeleken. Nu ken ik een lid van een ander forum ook uit Enschede, dus bezocht en die heeft dan een kamer daar kan mijn kamer 4x in, dus erg groot. Nu bezit hij ook nog speakers van 11000 piek aangestuurd door 3 amps en ja ook eentje met class D en weet je ik als kenner met kamers van kleinere afm weet gewoon dat in zo'n ruimte andere maatstaven gelden. Ben ik jaloers? Ben je gek, ik heb het sneller voor elkaar als mensen met een grote ruimte en heeft deze jongen het goed voor elkaar? Ja zekers!

En ik laat mij niet graag de les lezen, alleen hij was zeer overtuigend en ik heb hem nadien bedankt voor zijn tips.
Want hem viel op wat er niet perfect klonk in zijn oren, dus mijn trots de evo4.4. Ik heb zijn aanmerkingen ter harte genomen en begon heel voorzichtig met een kennismaking met class D, met een ongelovig resultaat, ja zekers! Alleen nu komt hij openlijk op een ander forum met de mededeling: Bram ga niet verder met purify/ N'core D amps want dan ben je helemaal verkocht.
En ik kan mij daar niets bij voorstellen, want ik ben helemaal happy, maar proberen? Waarom niet ?

En wat buizen betreft, de Chinezen bezitten ook buizen ter grote van mijn klein ampje. Prul troep uit China? Wie weet? De Aiyima leert mij dat die chinesen heel bijdehand zijn en op veel
audioprodukten winnaars zijn :o

Ik heb hem even door Google Translate gehaald van Tukkers naar Nederlands  ;) (fouten onder voorbehoud)
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2021, 09:10:37 door mmuetst »

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #2294 Gepost op: 22 oktober 2021, 09:05:02 »
Zou je die regels ook in willekeurige volgorde kunnen zetten? En toch hetzelfde idee hebben achteraf.

Groet,
Jacco
Dat denk ik wel. Volgens mij heeft Bram een flink aantal regels paraat en kopieerd en plakt die op willekeurige volgorde in een post. Daarom zit er tussen elke regel tekst ook een lege regel.


Groeten, Ando.
Science is no democracy