Auteur Topic: Sets van bram uit het verleden en het heden.  (gelezen 388212 keer)

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1845 Gepost op: 19 augustus 2020, 09:53:46 »

Bekijk anders het gedoe van Hans maar over de laatste jaren....onvoorstelbaar...toch?



Ik ga het simpelweg niet laten gewoon omdat ik geen compassie met gezwets wil hebben. Is de doodsteek voor een forum als daar niet op gereageerd wordt. Komt ie de goed onderbouwde reactie:

Je gedraagt je als een broekpoeper en brabbelt onzin uit.

Fijne dag...en niet teveel met je eigen piemeltje spelen.

Gr. Hans

Het heeft mij verbaasd hoe er gereageerd werd toen Bram plotseling weer om de hoek kwam kijken. Iedereen weet met wat voor een bombarie hij destijds is vertrokken en Bram werd compleet verguisd door een aantal forumleden. Kennelijk lijkt het geheugen van sommigen heel kort te zijn en we gaan gewoon doen alsof onze neus bloedt.(de enkele critici niet te na gesproken).
Hans heeft overigens volkomen gelijk, want als er op een forum niet gereageerd wordt op een dergelijk gezwets dan is dat inderdaad de doodsteek voor een forum.
Overigens heel verstandig van moderator Hififreak dat hij het draadje "De test" heeft afgesloten, want de manier waarop mensen werden bevraagd was tegen het onbeschofte aan !
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2020, 11:21:43 door Audiofreak »

hrcc

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.433
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1846 Gepost op: 19 augustus 2020, 16:18:51 »
Bram is gewoon heel modern, en bezit de wijsheid van de alternatieve feiten, net als die blonde uit Amerika
Hij heeft zijn eigen ideetjes en als die weerlegd worden met kennis, logica,ervaring, een vleugje humor of wat steviger taal
negeert hij dat en tettert er even zo vrolijk overheen.
Maar de wereld draait door en dit forum zal het ook wel overleven.
luistert allen naar FIP radio:jazz en wijde omstreken

vriendelijke groet
Cees

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.157
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1847 Gepost op: 19 augustus 2020, 16:50:09 »
Maar de wereld draait door en dit forum zal het ook wel overleven.

 Toppie!

Zekerrrrrrrrr.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1848 Gepost op: 19 augustus 2020, 17:40:28 »

Bekijk anders het gedoe van Hans maar over de laatste jaren....onvoorstelbaar...toch?



Ik ga het simpelweg niet laten gewoon omdat ik geen compassie met gezwets wil hebben. Is de doodsteek voor een forum als daar niet op gereageerd wordt. Komt ie de goed onderbouwde reactie:

Je gedraagt je als een broekpoeper en brabbelt onzin uit.

Fijne dag...en niet teveel met je eigen piemeltje spelen.

Gr. Hans

Het heeft mij verbaasd hoe er gereageerd werd toen Bram plotseling weer om de hoek kwam kijken. Iedereen weet met wat voor een bombarie hij destijds is vertrokken en Bram werd compleet verguisd door een aantal forumleden. Kennelijk lijkt het geheugen van sommigen heel kort te zijn en we gaan gewoon doen alsof onze neus bloedt.(de enkele critici niet te na gesproken).
Hans heeft overigens volkomen gelijk, want als er op een forum niet gereageerd wordt op een dergelijk gezwets dan is dat inderdaad de doodsteek voor een forum.
Overigens heel verstandig van moderator Hififreak dat hij het draadje "De test" heeft afgesloten, want de manier waarop mensen werden bevraagd was tegen het onbeschofte aan !
Hij is gewoon vreselijk onbeschoft en ik snap niet dat mensen dat maar van hem accepteren.

Het wordt maar getolereerd en weggelachen, dat deze man nog steeds een podium wordt gegeven gaat mij gewoon te ver, ik begin me er steeds meer aan te storen.

Dat zal deze dwaas ongetwijfeld genoegen schenken en dat mag. Iedereen is hier natuurlijk welkom op dit forum en als je het hier niet aanstaat, log je uit en ga je weg, zo werkt dat.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.921
    • ARJANKU.IT service
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1849 Gepost op: 19 augustus 2020, 18:09:16 »
Op alle fora, commentaarsecties en virtuele hangplekken kom je dit verschijnsel tegen.
Negeren, er vol tegenin gaan of proberen het gezellig te houden en met de stroom meelullen, ik weet niet wat de juiste wijze van aanpak is. Corrigeren van gedrag zal, gezien de leeftijd van de betrokkene, niet heel gemakkelijk zijn.
An inability to grasp science is no argument against it....

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1850 Gepost op: 19 augustus 2020, 18:10:47 »
Het biedt mij ook de gelegenheid om op momenten iets grover te zijn dan dat ik normaal ben. Dank je wel Bram!!!

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1851 Gepost op: 19 augustus 2020, 18:25:49 »

Bekijk anders het gedoe van Hans maar over de laatste jaren....onvoorstelbaar...toch?



Ik ga het simpelweg niet laten gewoon omdat ik geen compassie met gezwets wil hebben. Is de doodsteek voor een forum als daar niet op gereageerd wordt. Komt ie de goed onderbouwde reactie:

Je gedraagt je als een broekpoeper en brabbelt onzin uit.

Fijne dag...en niet teveel met je eigen piemeltje spelen.

Gr. Hans

Het heeft mij verbaasd hoe er gereageerd werd toen Bram plotseling weer om de hoek kwam kijken. Iedereen weet met wat voor een bombarie hij destijds is vertrokken en Bram werd compleet verguisd door een aantal forumleden. Kennelijk lijkt het geheugen van sommigen heel kort te zijn en we gaan gewoon doen alsof onze neus bloedt.(de enkele critici niet te na gesproken).
Hans heeft overigens volkomen gelijk, want als er op een forum niet gereageerd wordt op een dergelijk gezwets dan is dat inderdaad de doodsteek voor een forum.
Overigens heel verstandig van moderator Hififreak dat hij het draadje "De test" heeft afgesloten, want de manier waarop mensen werden bevraagd was tegen het onbeschofte aan !
Hij is gewoon vreselijk onbeschoft en ik snap niet dat mensen dat maar van hem accepteren.

Het wordt maar getolereerd en weggelachen, dat deze man nog steeds een podium wordt gegeven gaat mij gewoon te ver, ik begin me er steeds meer aan te storen.

Dat zal deze dwaas ongetwijfeld genoegen schenken en dat mag. Iedereen is hier natuurlijk welkom op dit forum en als je het hier niet aanstaat, log je uit en ga je weg, zo werkt dat.
Negeerknop aanzetten John, zie je dit bij zijn posts: "Je negeert deze gebruiker. Toon mij deze post." Kun je kiezen of je het lezen wil of niet. Ik heb het gemakkelijk, hij heeft mij verbannen en bij mij staat de negeerknop al een tijdje aan.
Hij zorgt wel voor reuring en "vermaak", ergeren kan ook ontspannend zijn, zo moet je het maar zien. Een soort van dorpsgek, vooral niet serieus nemen.
Denk gewoon hier aan, Bram's geboorte.

 
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2020, 16:42:16 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

muziekfreak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 106
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1852 Gepost op: 19 augustus 2020, 18:35:47 »
Kan Bram misschien duiden wat die kleine lettertjes over 1kHz de facto inhouden over het werkelijke vermogen? Want het zal menig forumgenoot niet geheel duidelijk zijn welk addertje ConsumentenBram hier in het gras heeft ontwaard.



Nogmaals goede amps,zeker voor het geld. Maar ik heb er een gruwelijke hekel aan deze trend. Puur om meet watjes op papier tekrijgen (marketing)

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.257
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1853 Gepost op: 19 augustus 2020, 21:34:13 »
Brammetje wisselt na verloop van tijd de forums,en dat moeten de meesten hier ook doen dat verbreed

jouw kennis en denkwereld 8)

Allereerst had mijn oudere inmiddels overleden broer een in en export van duurdere cars en dan

veelal merc sl uit de jr 50/60 die werden meestal verscheept naar de us.In de jr 70 kwamen daar

usa cars bij,dus corvettes/mustangs en ook uit de jr 50/60,maar de us kopers hadden daar geen

belang bij want het verschepen koste toen ook veel geld.

De us cars werden veelal gekocht van us militairen die naar huis vertrokken en om die cars op te

halen werd ik ingezet.

De verkoopprijs werd telefonisch afgesproken....alleen foto's vertellen niet de echte toestand.

Dus brammetje keek de hele auto na van kop tot teen,en kroop erzelfs onder,want de car moest

nadien ook nog ingevoerd worden...teminste voor de NL markt.

De duitse porches en mercedesen gingen vanuit gronau naar hamburg en dat was ook mijn taak.

Leuk werk en ik verdiende ook aardig.

Altijd prive mooie auto's gehad,dus toen ik de halve eeuw bereikte dacht ik ik wil een sl met niet

meer als 50000 op de teller en die kwam er dus ook.Deze bak heb ik 13jr gehad en geloof mij das

lang.Hieronder nog foto's van dat ik de car al  meer als 10jr had en das dus ± 8jr geleden.

Je ziet nog een kerel in de kracht van zijn leven,en op mijn 70 jarige leven zie ik er niet veel anders

uit Toppie!

« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2020, 21:44:48 door bram freestone »
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.369
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1854 Gepost op: 19 augustus 2020, 22:25:52 »
Beste Bram, je bent een beste kerel alleen komt het heel vaak zo rottig je strot uit.
Een compliment maken naar een ander geeft je zelf ook plezier. Maar ik zie vaak dat de fles alleen half leeg is. Probeer het eens, een compliment maken naar een ander....kost niks en geeft veel plezier.

Is er nog een vraag:

Waarom

Na elke

Regel

Een

Extra

Spatie?

 ;)

muziekfreak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 106
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1855 Gepost op: 19 augustus 2020, 23:28:07 »
Brammetje wisselt na verloop van tijd de forums,en dat moeten de meesten hier ook doen dat verbreed

jouw kennis en denkwereld 8)

Allereerst had mijn oudere inmiddels overleden broer een in en export van duurdere cars en dan

veelal merc sl uit de jr 50/60 die werden meestal verscheept naar de us.In de jr 70 kwamen daar

usa cars bij,dus corvettes/mustangs en ook uit de jr 50/60,maar de us kopers hadden daar geen

belang bij want het verschepen koste toen ook veel geld.

De us cars werden veelal gekocht van us militairen die naar huis vertrokken en om die cars op te

halen werd ik ingezet.

De verkoopprijs werd telefonisch afgesproken....alleen foto's vertellen niet de echte toestand.

Dus brammetje keek de hele auto na van kop tot teen,en kroop erzelfs onder,want de car moest

nadien ook nog ingevoerd worden...teminste voor de NL markt.

De duitse porches en mercedesen gingen vanuit gronau naar hamburg en dat was ook mijn taak.

Leuk werk en ik verdiende ook aardig.

Altijd prive mooie auto's gehad,dus toen ik de halve eeuw bereikte dacht ik ik wil een sl met niet

meer als 50000 op de teller en die kwam er dus ook.Deze bak heb ik 13jr gehad en geloof mij das

lang.Hieronder nog foto's van dat ik de car al  meer als 10jr had en das dus ± 8jr geleden.

Je ziet nog een kerel in de kracht van zijn leven,en op mijn 70 jarige leven zie ik er niet veel anders

uit Toppie!

Beste Bram

Ik ken jou niet, en jij kent mij niet ik heb tot op heden niets anders dan afkraak gedrag van jou gezien. En ik spreek, niet vanuit mijn postings maar in algemeen. Als iemand in een onderwerp, zijn audio/auto/wat dan ook post?!

Voel jij je geroepen, om er even flink erop te tikken “hoe ik een Shelby had, en een dikke sl”

Dat is het gedrag van een tiener, die doen dat ook. Dat “one up” gedrag, nu stoor ik mezelf daar niet zoveel aan. Ik weet immers waar je meespeelt, meeste mensen hier kennen me nog wel van de goede oude tijd. Ik heb spul gehad, waar jij je linker bal voor zou geven momenteel.

Is dat relevant? Nee, netzo min dat het voor mij niet boeiend is een sneer teleZen m.b.t mijn setup. Ik weet vrijwel zeker dat jij nog nooit voor een magnepan tympani hebt gestaan. Dus hoe weet jij “dat het niets voor Bram is”

Ik weet niet of het jou ook opgevallen is? Maar ik heb nog GEEN onvertogen woord gezegd over jou setup. Want het boeit mij totaal niet waar jij mee speelt. Zeker niet, na de nogal botte kromme opmerkingen die ik van jou lees. Je irriteert mening mens hier, en ik heb het vermoeden dat jij inderdaad geen slechte gozer bent. Maar gewoon, van huis uit een eikel eerste klas. Met een micro penis complex, iemand post iets en jij moet er meteen bovenop vallen als een pitbull.

Je bent 70.... hoe “goed” is je gehoor? Ik neem het met een korrel zout , je “referentie” praat.
En nu doe je een hele tijdlijn, met foto’s en heel verhaal.

Dus ik zal maar een keer heel realistisch zijn tegen je.

Brammetje, ik ben Michelleke, en mieske geeft werkelijk geen drol om je verhaaltjes of sneer opmerkingen of wangedrag jegens andere leden. Dus nu we eerlijk zijn onder elkaar..

Ga ik lekker een plaatje draaien, en mezelf niet irriteren aan mensen zoals jij op een forum.
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2020, 23:30:09 door muziekfreak »

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.257
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1856 Gepost op: 20 augustus 2020, 05:17:15 »

Zo,zo,de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Moet wel kwijt dat de subs bij jouw het aardig doen,dat wijt ik dan aan de houten optrek.

In een bunkerflat hiero krijg je een heel ander verhaal kwa laag,zo is dat...toch?

Fouten in jouw eigen set ken jij,en vandaar dat jouw set een story word zonder eind.

Wat mij niet bevalt is al die randapperatuur erbij en dat is niet mijn ding want je blijft aan de gang

met het upgraden.

Dus mijn mening is...gewoon 1 versterker +goede speakers,en daar ben je al druk genoeg mee,

teminste als je de luxe hebt om ze keer op keer te wisselen en wel zolang totdat ze 1 eenheid

vormen met jouw kamer,en das verdomd moeilijk.

Jij bent te vergelijken met forumlid Bloom een aardige kerel en veel minder aggresief zoals jij.

De clip die jij geplaats hebt doet mij trouwens denken aan Mark knopfler.

En gezien jouw advies om dat nummer te beluisteren via een koptelefoon is de constatering

dat hetzelfde nummer perfekter klinkt als jouw set....dus je bent voorlopig nog wel zoet met jouw

upgrates...Dat word een weg zonder einde dus. sterkte ermee.

Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.111
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1857 Gepost op: 20 augustus 2020, 06:02:48 »
Bram,

Zou je het heel erg vinden om jouw kennis uitbreiding op een ander forum te gaan ventileren?
Mijn idee is dat je steeds ergens bent uitgekakt en dan weer ergens anders, hier,  gaat lopen brallen.

Succes

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.111
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1858 Gepost op: 20 augustus 2020, 06:18:29 »
Brammetje wisselt na verloop van tijd de forums,en dat moeten de meesten hier ook doen dat verbreed

jouw kennis en denkwereld 8)

Allereerst had mijn oudere inmiddels overleden broer een in en export van duurdere cars en dan

veelal merc sl uit de jr 50/60 die werden meestal verscheept naar de us.In de jr 70 kwamen daar

usa cars bij,dus corvettes/mustangs en ook uit de jr 50/60,maar de us kopers hadden daar geen

belang bij want het verschepen koste toen ook veel geld.

De us cars werden veelal gekocht van us militairen die naar huis vertrokken en om die cars op te

halen werd ik ingezet.

De verkoopprijs werd telefonisch afgesproken....alleen foto's vertellen niet de echte toestand.

Dus brammetje keek de hele auto na van kop tot teen,en kroop erzelfs onder,want de car moest

nadien ook nog ingevoerd worden...teminste voor de NL markt.

De duitse porches en mercedesen gingen vanuit gronau naar hamburg en dat was ook mijn taak.

Leuk werk en ik verdiende ook aardig.

Altijd prive mooie auto's gehad,dus toen ik de halve eeuw bereikte dacht ik ik wil een sl met niet

meer als 50000 op de teller en die kwam er dus ook.Deze bak heb ik 13jr gehad en geloof mij das

lang.Hieronder nog foto's van dat ik de car al  meer als 10jr had en das dus ± 8jr geleden.

Je ziet nog een kerel in de kracht van zijn leven,en op mijn 70 jarige leven zie ik er niet veel anders

uit Toppie!

Beste Bram

Ik ken jou niet, en jij kent mij niet ik heb tot op heden niets anders dan afkraak gedrag van jou gezien. En ik spreek, niet vanuit mijn postings maar in algemeen. Als iemand in een onderwerp, zijn audio/auto/wat dan ook post?!

Voel jij je geroepen, om er even flink erop te tikken “hoe ik een Shelby had, en een dikke sl”

Dat is het gedrag van een tiener, die doen dat ook. Dat “one up” gedrag, nu stoor ik mezelf daar niet zoveel aan. Ik weet immers waar je meespeelt, meeste mensen hier kennen me nog wel van de goede oude tijd. Ik heb spul gehad, waar jij je linker bal voor zou geven momenteel.

Is dat relevant? Nee, netzo min dat het voor mij niet boeiend is een sneer teleZen m.b.t mijn setup. Ik weet vrijwel zeker dat jij nog nooit voor een magnepan tympani hebt gestaan. Dus hoe weet jij “dat het niets voor Bram is”

Ik weet niet of het jou ook opgevallen is? Maar ik heb nog GEEN onvertogen woord gezegd over jou setup. Want het boeit mij totaal niet waar jij mee speelt. Zeker niet, na de nogal botte kromme opmerkingen die ik van jou lees. Je irriteert mening mens hier, en ik heb het vermoeden dat jij inderdaad geen slechte gozer bent. Maar gewoon, van huis uit een eikel eerste klas. Met een micro penis complex, iemand post iets en jij moet er meteen bovenop vallen als een pitbull.

Je bent 70.... hoe “goed” is je gehoor? Ik neem het met een korrel zout , je “referentie” praat.
En nu doe je een hele tijdlijn, met foto’s en heel verhaal.

Dus ik zal maar een keer heel realistisch zijn tegen je.

Brammetje, ik ben Michelleke, en mieske geeft werkelijk geen drol om je verhaaltjes of sneer opmerkingen of wangedrag jegens andere leden. Dus nu we eerlijk zijn onder elkaar..

Ga ik lekker een plaatje draaien, en mezelf niet irriteren aan mensen zoals jij op een forum.

 Good Posting Toppie!

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Sets van bram uit het verleden en het heden.
« Reactie #1859 Gepost op: 20 augustus 2020, 07:49:44 »
Binnenkort heeft Bram weer een poesje gered of een Zwaan geadopteerd. Even zijn zachte kant laten zien..

Maar Bram als je voor dit forumgedrag 70 bent geworden...whauw.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software