Hififreaks.nl
Nieuws voor Hififreaks => Hififreaks presenteren hun audio dealer => Topic gestart door: Paul op 03 mei 2014, 19:05:56
-
http://www.rijnmond.nl/nieuws/03-05-2014/rotterdams-familiebedrijf-correct-moet-reorganiseren (http://www.rijnmond.nl/nieuws/03-05-2014/rotterdams-familiebedrijf-correct-moet-reorganiseren)
-
Pfoe,1/3 de van de mensen eruit,dat is beroerd voor alle betrokkenen.
-
Zeker balen voor die mensen.
Moeilijke markt momenteel.
-
Da's inderdaad jammer om te horen. Toen ik er 14 dagen geleden was, viel het mij al op wat een rommeltje het is in de winkel. Beetje vergane glorie.
-
Da's inderdaad jammer om te horen. Toen ik er 14 dagen geleden was, viel het mij al op wat een rommeltje het is in de winkel. Beetje vergane glorie.
Ja dat gloriet nu allemaal op mrktplaats,dat heeft de hele hi fi handel de nek gekost.
-
Pfoe,1/3 de van de mensen eruit,dat is beroerd voor alle betrokkenen.
correct
-
Da's inderdaad jammer om te horen. Toen ik er 14 dagen geleden was, viel het mij al op wat een rommeltje het is in de winkel. Beetje vergane glorie.
Ja dat gloriet nu allemaal op mrktplaats,dat heeft de hele hi fi handel de nek gekost.
Da's een te simplistische weergave.
Groet, Mark
-
http://www.rijnmond.nl/nieuws/03-04-2015/familiebedrijf-correct-viert-75-jarig-jubileum (http://www.rijnmond.nl/nieuws/03-04-2015/familiebedrijf-correct-viert-75-jarig-jubileum)
-
Moest ff denken aan het verhaal Max van Praag en de platenzaken.
Opstelten '25jr geleden'
Borsato 'jaren 70'
HuilieHuilie verhaal en koren op de molen van de msm. Boel duiding :(
-
Het zal in deze tijd met alle concurrentie en de nieuwe media zoals het internet etc. niet meevallen om een toko met 70 man personeel overeind te houden.
-
Het zal in deze tijd met alle concurrentie en de nieuwe media zoals het internet etc. niet meevallen om een toko met 70 man personeel overeind te houden.
moeten ze dat nog willen? De Coolblues van deze wereld kunnen blijkbaar aan genoeg easy money komen om hun business case uit te bouwen. Daar kan Correct met familiekapitaal en eventuele persoonlijke aandacht van de huisbankier niet tegenop.
-
Ziet er wel een beetje "schreeuwend" uit zo op dat filmpje. In wat moeilijk economische tijden zoeken mensen juist een iets luxere en uitnodigendere omgeving denk ik.
-
Coolblue heeft volgens mij een zeer belangrijke speerpunt; Klantdevotie. En ongetwijfeld nog meer pijlen op de boog qua beleid en strategie.
Mark
-
Dus met de tijd mee gaan, Free Record Shop dacht ook het komt wel goed. Niet dus. ???
-
Bij ondernemen kan je nu eenmaal niet stilzitten en op je lauweren rusten.