Auteur Topic: Epimetheus breedbandproject  (gelezen 435796 keer)

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Epimetheus breedbandproject
« Reactie #2340 Gepost op: 22 mei 2014, 18:27:01 »
Valt het jezelf nu echt niet op dat alles bij jou, altijd en eeuwig voor verbetering vatbaar is.
Je moet doen wat je niet laten kan als het je zoveel plezier doet beleven, maar naar mijn spullen mag je niet eens kijken.

Sorry.

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.913
    • ARJANKU.IT service
Re: Epimetheus breedbandproject
« Reactie #2341 Gepost op: 22 mei 2014, 18:29:19 »
Ja, die jongens en meisjes op het zelfbouwforum weten dat een auto sneller uit de modder komt wanneer je dezelfde kant opduwt als dat de wielen draaien. :)
An inability to grasp science is no argument against it....

Epimetheus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.004
Re: Epimetheus breedbandproject
« Reactie #2342 Gepost op: 22 mei 2014, 19:24:35 »
Gewoon adviseren Hififreak hoe ik mijn speakers op moet stellen zodat ik nog meer stage krijg, hoe krijg je soundstage ?
Voor jou moet dat dus makelijk zijn om te vertellen.
Of is dat andere nou makkelijker ?
Waar wil je nou als het om hifi gaat een lang verhaal van maken ?

Jij gaat mij adviseren jou te adviseren.  Nogmaals, dat heb ik in het verleden al gedaan en dat was gesproken tegen dovenmansoren en kort samengevat verspilde energie.  Lees al het voorgaande nog eens aandachtig door, wellicht dat je dan inziet dat je vraag al beantwoord is en dat ik je twee keer een advies heb gegeven waar je ook niets mee doet.

Als het bruikbaar was had ik er wat mee gedaan, maar speakers tegen een schuine wand zetten klonk voor geen meter, de hele diepte en stage gaat dan verloren om de redenen die ik benoemde.
Dat had ik al gemerkt voordat jij er mee kwam.
Je hoeft daarom toch niet kwaad te worden, ik kan er toch ook niks aan doen.
Wat verwacht je van mij dan op die manier, dat ik mijzelf voor de gek hou dat het dan wel klinkt ?
Het is ook geen reden om de deur van de comunicatie dan dicht te gooien omdat je ongelijk had.
Zoals ik mijn opstelling nu heb is het beste wat ik kan doen, ik heb alles uitgetest, afstand tot de muur, demping op alle plekken in de ruimte, luisterafstand enz.
Dit is mijn resultaat en dat deel ik hier gewoon mede op een forum waar het thuis hoort.
Dat dit zo een probleem is voor je.
Ik ga toch niet speakers opstellen op een manier waarin ze slechter klinken alleen om jou een plezier te doen.
Doelstelling van een forum is dat je gedachtes uitwisselt, niet opdwingt.
Ik ga jou toch ook niet voor van alles en nogwat uitmaken als je mijn adviesen niet opvolgt.
 
Kennis ontstaat in de toekomst, wijsbegeerte is echter al aanwezig, H Zephrium 1923

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Epimetheus breedbandproject
« Reactie #2343 Gepost op: 22 mei 2014, 19:26:17 »
Doelstelling van een forum is dat je gedachtes uitwisselt, niet opdwingt.


Jah.

 Marcel  8)


Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Epimetheus breedbandproject
« Reactie #2344 Gepost op: 22 mei 2014, 20:32:55 »
Als het ............................... niet opvolgt.

Je maakt pijnlijk duidelijk met het bovenstaande dat alle woorden die er vandaag en eerder aan besteed zijn, je op geen enkele wijze aan het denken hebben gezet.  Dat is de optelsom en laat geen ruimte voor andere uitleg.

Dit forum heeft vanaf aanvang doelstellingen en wellicht zijn we daar langzamerhand van afgeweken door teveel onzin te tolereren en hebben we te lang gehoopt op betere tijden. De tijd van hopen is de laatste dagen opgedroogd en dan stopt het.




Middels PM bereikbaar voor opmerkingen of anderszins.

Groet,

Hififreak
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2014, 20:35:47 door Hififreak »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.