Auteur Topic: HiFi arrangement Audio 21  (gelezen 2145 keer)

Rocky

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 36
HiFi arrangement Audio 21
« Gepost op: 25 oktober 2013, 14:04:57 »
Hallo allemaal,

Afgelopen dagen het HiFi Arrangement beleefd samen met mijn vrouw via een bed&breakfast bij Audio 21.
In een woord geweldig.
Ik heb mijn eigen voor en eindversterkers meegenomen en div CD's zodat ik een goed vergelijk kon maken en dat is gelukt.
In alle rust samen met Mark alles kunnen beluisteren waar mijn voorkeur naar uitging Pathos, Sugden en Synthesis en dat alles in twee sessies van bijna drie uur elk, dit alles naar eigen voorkeur.
Mark is een prettig persoon met verstand van zaken oprecht en eerlijk niets wordt opgedrongen en alles is mogelijk.
Na deze luistersessies is mij duidelijk geworden wat de goede en minder goede eigenschappen van mijn eigen installatie zijn en wat een andere installatie kan zijn in de muziekbeleving.
Wat dat betreft was voor mij de de nieuwe Synthesis Roma R753AC een ware belevenis.

De bed&breakfast was ook prima mooie kamer s'ochtens een heerlijk ontbijtje in een mooie omgeving waar men s'avonds in diverse restaurants lekker kan eten en een bezoekje aan het bakkerijmusum een leuke afwisseling is.
Dit HiFi arrangemen is voor elke hifi liefhebber een heerlijk uitstapje ik zou zeggen niet twijfelen maar doen!

Mark bedankt voor deze heerlijke HiFi belevenis op hoog niveau. 
 

 

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.067
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: HiFi arrangement Audio 21
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2013, 20:46:21 »
Klinkt goed Rocky!

Ik heb beide sites bekeken en daar kun je je wel een paar dagen aangenaam vermaken.   8)

Ik heb overigens Audio21 opgenomen in de dealerlijst.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.