Auteur Topic: De Hifistudio te Weerdinge sluit haar deuren.  (gelezen 4073 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
De Hifistudio te Weerdinge sluit haar deuren.
« Gepost op: 24 september 2013, 19:51:19 »
Middels een nieuwsbrief werd het onderstaande meegedeeld.

Weerdinge, September 2013

Geachte klant,

Na 20 jaar actief te zijn geweest met Dé Hifistudio te Weerdinge, hebben wij, mede onder invloed van onder andere de huidige crisis en de ontwikkelingen in de audio branche, besloten ons huurcontract voor de winkel niet te verlengen ...
Dit betekent dat wij de maand September nog geopend zijn en dat met ingang van 1 Oktober 2013 de winkel gesloten is! Het resterende deel van de maand September zullen wij U in de gelegenheid stellen om voor sterk gereduceerde prijzen onze demo apparatuur, luidsprekers, kabels en accessoires aan te schaffen.

Ferry Kremers:
Ik kijk terug op 20 jaar waarin ik met veel plezier in Dé Hifistudio gewerkt heb. In deze periode heb ik ook ontzettend veel ervaring op mogen doen met de meest uiteenlopende apparatuur, luidsprekers en omstandigheden waarin deze werden geplaatst. Daar heb ik enorm veel van mogen leren en weer in de praktijk kunnen toepassen. Ook ben ik U dankbaar voor het door U in mij gestelde vertrouwen gedurende de afgelopen 20 jaar, dit betekent enorm veel voor mij.

Ik wil mijn ruim 30 jaar ervaring (en het netwerk dat ik op heb kunnen bouwen) in dit mooie vak natuurlijk niet verloren laten gaan. Daarom ben ik ook van zins om zeker actief te blijven in deze mooie tak van sport om U van dienst te kunnen blijven zijn in de toekomst. Ik wil U graag op de hoogte houden in welke vorm dat dan zal zijn. 

Met vriendelijke groet,
Ferry Kremers


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.