Auteur Topic: Avalon Eclipse  (gelezen 14096 keer)

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Avalon Eclipse
« Reactie #15 Gepost op: 08 november 2012, 16:17:56 »
Ik doe gemiddeld drie dagen met mijn sokken en 4 dagen met mijn onderbroek...tot zover mijn omkleed perikelen. Mijn vrouw vind er al genoeg van.. ;D

Maar even serieus..ik kan me voorstellen dat je na een aantal jaar weer eens wat anders zou willen proberen. Mogelijk niet om het per definitie beter te krijgen..maar gewoon anders. Zaterdag krijg ik nieuwe mids voor mijn oude speakers. Deze staan nog in huis, dus ik kan bijna niet wachten om ze aan te sluiten. Ik ben erg nieuwsgierig naar de verschillen.

Wat ik niet helemaal begrijp van de TS is dat je dan op zoek gaat naar een zelfde type speaker, zelfde merk, bijna dezelfde specs, zelfde bouw...dan zou ik gek doen en echt iets heel anders gaan kopen.

Maar ik heb het idee dat de TS al genezen is van de neiging tot wisselen. Ook een goeie zaak..want dan ben je gewoon tevreden.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

jwx

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 444
Re: Avalon Eclipse
« Reactie #16 Gepost op: 08 november 2012, 19:44:14 »
Hola Amigos

Op MP saat een paartje Avalon Eclipse luidsprekers bij ene Jan uit Delden.
Volgens mij is dat een audiowinkeltje, maar goed daar gaat het even niet om.
Ik speel zelf met een setje Avalon Avatars en zou ze hier wel op willen inruilen.
Maar is het verstandig? Wat win ik erop geluidstechnisch gesproken?
Zijn er ervaringsdeskundigen in de zaal?

Luisterruimte: 24m2, powerplants: Primare 928 series Monoblocks

Dirk

Jan is geen winkel maar iemand die verzot is op mooie spullen en door veel ook lagere "spullen"te kopen en verkopen en na te laten kijken zelf ook weer verder gaat oftewel zware ziekte / virus heeft Jan maar wel lekker

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Avalon Eclipse
« Reactie #17 Gepost op: 26 november 2012, 21:08:14 »
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.