Auteur Topic: TE KOOP: B&W tweeter ZZ09709 (B&W matrix 801 series 2)  (gelezen 4307 keer)

Pascalibi

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 5
TE KOOP: B&W tweeter ZZ09709 (B&W matrix 801 series 2)
« Gepost op: 03 augustus 2013, 17:54:40 »
Hallo,

enkele dagen geleden postte ik bij de afdeling "gevraagd":
"Ik ben op zoek naar een B&W tweeter ZZ09709 (B&W matrix 801 series 2) als wisselstuk voor mijn B&W 801 s2's.
Let wel: dit is de originele B&W tweeter zoals die werd meegeleverd met de speakers. Tegenwoordig vind je wel de "opvolgers" ZZ04372 (eigenlijk voor de S3-reeks, maar worden nu dus verkocht als vervangstuk voor de S2-reeks.) nieuw te koop, maar ik zoek dus een perfect werkende gebruikte ZZ09709-tweeter aan een faire prijs.
Indien je dit leest en je denkt aan iemand die iemand zou kunnen kennen die zulk een wisselstuk heeft liggen. (ik denk daarbij vooral aan mensen die matrix 801's hebben of hebben gehad en die overgeschakeld zijn op de S3-tweeters en nog een S2 hebben liggen), hartelijk bedankt om me in contact te brengen !"

Nu weet ik niet of ik vrij snel iemand zal vinden die zulk een zeldzame tweeter reserve heeft liggen en daarom ben ik eventueel ook bereid mijn eigen ZZ09709-tweeter te verkopen.. zodat ik dan twee ZZ04372's kan kopen.

Eigenlijk zou dit elke B&W 801 s2 eigenaar moeten interesseren want als je beide originele tweeters nog hebt komt er vast een dag dat je ééntje moet vervangen en dan is het ofwel een tweedehandsje vinden (wat zeeeer zeldzaam is), OFWEL meteen 2 nieuwe ZZ04372's aankopen. Een goed werkende reserve-tweeter is dus zeker een slimme investering.. vooral omdat deze originele tweeters nog niet voorzien waren van Ferrofluid zodat ze niet uitdroogden/indikten.

DUS: indien jullie iemand kennen met B1W 801 s2's... gelieve hen op de hoogte te brengen van deze advertentie !!

 
Groetjes, Pascal

P.S.: ik blijf dus zowel zoekende naar een tweeter als bereid om de mijne te verkopen.

polly001

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
Re: TE KOOP: B&W tweeter ZZ09709 (B&W matrix 801 series 2)
« Reactie #1 Gepost op: 07 oktober 2013, 19:59:05 »
Beste,

Ik bezit b&w 801 series 2 en hen wel interesse om een reserve tweeter voor deze reeks aan te schaffen.......indien de prijs niet te hoog is.
Wat zou je ervoor vragen?

groetjes, nick pollefeyt

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.157
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: TE KOOP: B&W tweeter ZZ09709 (B&W matrix 801 series 2)
« Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2013, 22:09:22 »
Beste,

Ik bezit b&w 801 series 2 en hen wel interesse om een reserve tweeter voor deze reeks aan te schaffen.......indien de prijs niet te hoog is.
Wat zou je ervoor vragen?

groetjes, nick pollefeyt

Klik


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.