Auteur Topic: Sony CDP-X777ES  (gelezen 4721 keer)

Bloom

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.934
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
Sony CDP-X777ES
« Gepost op: 27 juli 2013, 09:38:29 »


Met enige pijn in het hart bied ik mijn prachtige 20 kg zware Sony CDP-X777ES cd-speler aan. Ik heb al mijn cd's geript en ik speel ze eigenlijk nog alleen af via mijn streamer. De cd-speler wordt alleen gebruikt als iemand langskomt voor een luistersessie met eigen cd's. In feite kan daar mijn sacd-speler ook voor gebruikt worden en ik vind het doodzonde om zo'n prachtige kwaliteits-cd-speler alleen voor die gelegenheid in mijn rek en dus voor 99,9% werkloos te laten.
De cd-speler is vorig jaar door mij overgenomen van en is helemaal nagekeken en afgeregeld door ons aller beminde "KT88" (Sander) en werkt perfect. De foto is van het internet geplukt en dus niet het bewuste toestel, maar het ziet er wel krek hetzelfde uit. De bovenkant van de speler vertoont wat gebruikssporen en Sander had de originele schroeven niet meer om het deksel vast te schroeven en heeft dus andere gebruikt. Dat zie je echter niet als hij in een rek staat (zoals bij mij het geval is).

Sander heeft hem vorig jaar voor 300 euro aan mij verkocht, dus laten we zeggen 250 euro.
Dat is ver beneden de prijs die normaal gevraagd wordt voor zo'n X777ES. Zoek maar eens op internet. Dus... welke cd-fanaat die niet of nauwelijks streamt wil gebruikmaken van deze buitenkans?

Thanatos

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Berichten: 70
Re: Sony CDP-X777ES
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2013, 09:51:54 »
Oef.. mooie speler en idem prijs..

Waar eventueel op te halen ?
-> Uitspraken uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst! <-

Bloom

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.934
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
Re: Sony CDP-X777ES
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2013, 09:54:11 »
Hasselt, Belgiƫ. Ligt zo'n 60 km onder Eindhoven.

Bloom

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.934
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
VERKOCHT! Sony CDP-X777ES
« Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2013, 16:13:14 »
Te laat! Hij is verkocht!