Ik moet ook niet onduidelijk zijn.
Er wordt mijn inziens welhaast gesproken in tegenstellingen;
De 5-serie laat genadeloos horen waar de zwakste schakel in de keten ligt maar <> bezit niet de 'mega'-detaillering van de Magico's?
...Luchtigheid <> elektrostatische transparantie - Kan ik slecht plaatsen. Wat meent de 'tester' ermee en vooral welke verschillen duidt hij naar zijn idee?
Een goudeerlijke weergever en realiteitsbeest <> die detaillering laat missen??
De accenten liggen net anders (590 versus S1) vanwege en door de kwaliteit van de gebruikte apparatuur?? Welke waarde geniet welke test dan ook, ooit??
Wat is 'kleurrijk' laag en welke relatie en kan die er überhaupt wel zijn als er sprake is van een goudeerlijke weergever en realiteitsbeest?
De 590 klinken zeer gedetailleerd maar blijkbaar niet voldoende?
Waarom hebben professionele systemen geen last van drivercompressie en andere systemen daarom en waarom mogelijk wel?
Wat is er mis met metaalfilm-weerstanden. Dit wordt niet uitgelegd, niet vanuit technisch aspect maar ook niet vanuit eigen visie )al dan wel of niet correct).
De 590 komt direct over als een zeer professionele studiomonitor bij het aansluiten op een Quad 303? Dus de 303 is inderdaad fenomenaal of is het nu toch vanwege het feit dat heet ook een professionele studiomonitor betreft in feite??
Wat is klankontwikkeling naar het inzicht van de 'tester'?
Wanneer is een 'stage' fenomenaal te noemen en wat is dat?
Waarom is een vinyl-draaitafel te verkiezen boven "streaming, cd's, etc". Dat staat er mogelijk niet maar de Vinyl-O-Spiel schijnt iets beter te doen.
Gewoon een paar simpele vraagjes welke me vlotjes te binnen schieten en ook verre van compleet zijn.
Mark