Auteur Topic: Motor Thorens TD-160 modificeren, nuttig of broodje aap.  (gelezen 30341 keer)

Ruud13

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 502
Re: Motor Thorens TD-160 modificeren, nuttig of broodje aap.
« Reactie #45 Gepost op: 30 december 2012, 18:27:56 »
Mag ik jaloers zijn op mensen die na weken nog weten hoeveel rust en detail hun speler bezat en in hoeverre dat sinds die tijd en na een ingreep veranderd is. :afro:h

De vraag mag denk ik zijn òf het zo is dat zuiver op grond van luisteren na de ingreep gehoord kon worden of er meer rust en detail in zat. Mensen horen immers ook meer rust, detail, helderheid, meer zwart in de rusten en tussen de noten, en wat dies meer zij zònder dat er ook maar iets is veranderd...

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Motor Thorens TD-160 modificeren, nuttig of broodje aap.
« Reactie #46 Gepost op: 30 december 2012, 18:32:02 »
Mag ik jaloers zijn op mensen die na weken nog weten hoeveel rust en detail hun speler bezat en in hoeverre dat sinds die tijd en na een ingreep veranderd is. :afro:h

De vraag mag denk ik zijn òf het zo is dat zuiver op grond van luisteren na de ingreep gehoord kon worden of er meer rust en detail in zat. Mensen horen immers ook meer rust, detail, helderheid, meer zwart in de rusten en tussen de noten, en wat dies meer zij zònder dat er ook maar iets is veranderd...

Wellicht dat ze deze cd dan eens moeten luisteren:

#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

sonneteer

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 4
Re: Motor Thorens TD-160 modificeren, nuttig of broodje aap.
« Reactie #47 Gepost op: 30 december 2012, 23:09:14 »


Wellicht dat ze deze cd dan eens moeten luisteren:






kan ik die op mijn thorens afspelen ???  :think:

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Motor Thorens TD-160 modificeren, nuttig of broodje aap.
« Reactie #48 Gepost op: 30 december 2012, 23:45:46 »
Probeer het eens zou ik zeggen. Hanze heeft ook vast een revisie voor je element op het menu staan. Klinkt hij daarna nog beter........ :o :P (als je je kan herinneren hoe hij klonk)
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A