Auteur Topic: Uitnodiging en introductie van Multimediahifisolutions  (gelezen 3367 keer)

Martin Schouten

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 214
  • You can only do things by heart, when you mean it.
    • Multimedia Hifi Solutions
Uitnodiging en introductie van Multimediahifisolutions
« Gepost op: 17 juli 2013, 09:43:55 »
Vanaf zaterdag 27 juli organiseer ik wekelijks op de zaterdagen luistersessies.

Tijdens deze luistersessies demonstreer ik hoe de multimediacomputers (www.multimediahifisolutions.org) werken. Het vergelijken van de verschillende geluidskaarten krijgt daarbij vanzelfsprekend veel aandacht.

Als u interesse heeft om één van deze luistersessies bij te wonen, laat mij dan weten op welke datum u wilt komen en met hoeveel mensen. Neem gerust uw eigen muziek mee.

Mocht u er de voorkeur aan geven op een andere dag te komen, dan maken we daarvoor graag met u een afspraak op een ander moment.

Groeten,

Martin Schouten
Woonkamer: Polkaudio LSi9(f)/LSiC(c)/LSiFX(r)  Polkaudio: subwoofer DSWpro660wi (2)    Onkyo PA-MC5500   Onkyo PR-SC5507    Pioneer PL300     Zelfbouw: Silverstone       Kabels: Oehlbach en Cambridge en Homemade

Martijn

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 130
    • www.synergyacoustics.nl
Re: Uitnodiging en introductie van Multimediahifisolutions
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2013, 11:58:38 »
Ik heb even op je site gekeken en ik zie dat je zaak op een kwartiertje fietsen is van waar ik woon :) . De 27e kan ik niet, maar het lijkt me leuk om op een ander moment een keer een kijkje te komen nemen.

Groeten,

Martijn

a.b.d.o.n.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.026
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: Uitnodiging en introductie van Multimediahifisolutions
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2013, 12:09:10 »
En 20 minuutjes van hier, dus ik kom ook een keer langs. Omdat ik al allerlei afspraken heb staan (en beloofd heb te maken), weet ik nog niet goed wanneer.

Over mijn smaak valt te twisten

Martin Schouten

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 214
  • You can only do things by heart, when you mean it.
    • Multimedia Hifi Solutions
Re: Uitnodiging en introductie van Multimediahifisolutions
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2013, 13:56:10 »
Sorry heren dat ik nu pas reageer, kamp momenteel met een probleem met mijn oren.
Deze zitten verstopt en moeten worden uitgespoten.
Zodra dit verholpen is neem ik even via pm contact met jullie op om een datum te prikken.

Nogmaals mijn excuses.

Groetjes
Martin Schouten
Woonkamer: Polkaudio LSi9(f)/LSiC(c)/LSiFX(r)  Polkaudio: subwoofer DSWpro660wi (2)    Onkyo PA-MC5500   Onkyo PR-SC5507    Pioneer PL300     Zelfbouw: Silverstone       Kabels: Oehlbach en Cambridge en Homemade

a.b.d.o.n.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.026
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: Uitnodiging en introductie van Multimediahifisolutions
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2013, 20:49:39 »
Sorry heren dat ik nu pas reageer, kamp momenteel met een probleem met mijn oren.
Deze zitten verstopt en moeten worden uitgespoten.
Zodra dit verholpen is neem ik even via pm contact met jullie op om een datum te prikken.

Nogmaals mijn excuses.

Groetjes
Martin Schouten

No problemo. Succes met je oren!
Over mijn smaak valt te twisten