Auteur Topic: Gevraagd: Simpele (werf)speakers.  (gelezen 2843 keer)

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
Gevraagd: Simpele (werf)speakers.
« Gepost op: 15 juni 2013, 07:57:31 »
Ik ben vorige week begonnen met wat verbouwingswerken in mijn appartement, met als gevolg een hoop stof & C°...en vooral ook rasechte "stielmannen" over de vloer, die het begrip "voorzichtig zijn" ietwat anders interpreteren als ikzelf ;D
er is (nog) niets fout gelopen, maar gisteren scheelde het niet veel, dus ik heb besloten om het overgrote deel van m'n set even in de opslag te zetten, weg van alle stof en andere risicofactoren.

voor in die tussentijd (pakweg 3 maanden) zoek ik enkel nog een setje simpele speakers, maar ik wil geen 3 maand luisteren naar kleine melkpakjes oid, dus het mag best iets met wat volume zijn (letterlijk en figuurlijk), bvb een wat afgeragde set die het technisch wel nog goed doet, of beter nog ; een setje oude "PA kasten", zolang ze maar een beetje hanteerbaar blijven, want ze zullen ook nog wel eens een keertje verplaatst worden. 
bij voorkeur qua formaat dus iets à la "stevige monitor", die ik al dan niet nog ff op een krat kan neerzetten en waar ik me ook weer niet teveel zorgen over moet gaan maken als iemand z'n biertje erop zet, of de volumeknop wat hoger zet, dus geen schoendoos-formaatje die bij de eerste keer dat er wat doorgespeeld wordt al een rookpluim produceert.

Er staan wel van die nieuwe chinese "PA" dingen op 2dehands.be, maar ook die kosten al minimaal 60€/stuk, dus dan ben ik al gauw 120€ kwijt voor een paartje.
Ik hoop het eigenlijk te vinden voor 50€ of minder, dus als iemand zelf wat heeft of ergens nog iets weet staan, geef alsjeblieft ff een gil  ;)

ohja, ik woon in Antwerpen en ff rijden is niet zo'n punt, maar verder dan bvb Rotterdam of Den Haag (of Limburg) wil ik toch niet gaan zoeken.
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2013, 08:04:51 door Hififreak »
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Gevraagd: Simpele (werf)speakers.
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2013, 09:13:22 »
Er is vanmiddag braderie bij mij om de hoek. Ik kan wel even kijken daar voor je.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
Re: Gevraagd: Simpele (werf)speakers.
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2013, 09:19:58 »
kan altijd, maar eer ik er ben is die braderij natuurlijk al lang voorbij  ;)      kan vanmiddag zelf ook niet weg btw, want er komt een forumlid langs rond 14u

'k heb ondertussen maar ff een tiental 50€ biedingen gedaan op (2dehands.be) setjes die bijna allemaal voor 100€ te koop staan.
wie niet waagt... ;D
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them