Auteur Topic: Set van Hans  (gelezen 286741 keer)

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Set van Hans
« Reactie #990 Gepost op: 02 april 2017, 14:08:53 »
Dat ben ik met je eens en ik zal mij persoonlijk ook niet weg laten jagen. Ik kan mij alleen wel voorstellen dat anderen daar hun energie niet meer aan willen verspillen. Soms is het gewoon ook ronduit kut als het zoveelste zeikverhaal zich ontspind.

Dan sla je die postings over en neem je ze ter kennisneming aan. Afhankelijk van mijn eigen gemoed doe ik dat ook (soms wel, soms niet).

Groet, Mark ;)
Als de postings mij te langdradig worden klik ik ze meteen weg en er zijn ook een aantal vaste postings die ik vrijwel altijd oversla, omdat ze mij niet boeien.

Dan slaan jullie de laatste tijd veel berichten over, of niet?!  :P
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Set van Hans
« Reactie #991 Gepost op: 02 april 2017, 14:34:12 »
Dat ben ik met je eens en ik zal mij persoonlijk ook niet weg laten jagen. Ik kan mij alleen wel voorstellen dat anderen daar hun energie niet meer aan willen verspillen. Soms is het gewoon ook ronduit kut als het zoveelste zeikverhaal zich ontspind.

Dan sla je die postings over en neem je ze ter kennisneming aan. Afhankelijk van mijn eigen gemoed doe ik dat ook (soms wel, soms niet).

Groet, Mark ;)
Als de postings mij te langdradig worden klik ik ze meteen weg en er zijn ook een aantal vaste postings die ik vrijwel altijd oversla, omdat ze mij niet boeien.

Dan slaan jullie de laatste tijd veel berichten over, of niet?!  :P
Om je de waarheid te vertellen: Ja !!!

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Set van Hans
« Reactie #992 Gepost op: 02 april 2017, 14:37:06 »
Dat ben ik met je eens en ik zal mij persoonlijk ook niet weg laten jagen. Ik kan mij alleen wel voorstellen dat anderen daar hun energie niet meer aan willen verspillen. Soms is het gewoon ook ronduit kut als het zoveelste zeikverhaal zich ontspind.

Dan sla je die postings over en neem je ze ter kennisneming aan. Afhankelijk van mijn eigen gemoed doe ik dat ook (soms wel, soms niet).

Groet, Mark ;)
Als de postings mij te langdradig worden klik ik ze meteen weg en er zijn ook een aantal vaste postings die ik vrijwel altijd oversla, omdat ze mij niet boeien.

Dan slaan jullie de laatste tijd veel berichten over, of niet?!  :P
Om je de waarheid te vertellen: Ja !!!

Ik ook hoor. Mijn wens nav al het bovenstaande is dat niet meer zo vaak het geval zou hoeven zijn.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Set van Hans
« Reactie #993 Gepost op: 03 april 2017, 22:06:30 »
Soms kan ik het gewoon niet laten...maar op een vraag die er toe doet krijg je nooit een (zinnig) antwoord. 'Alles gewonnen en niets verloren' zei mijn moeder altijd, een reden waarom ik ook met een deel van mijn familie niet meer om ga. Zet 'm voorlopig wel op standje 'negeren'...
Science is no democracy

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Set van Hans
« Reactie #994 Gepost op: 04 april 2017, 15:13:55 »

Kun je nagaan wat je mensen in het algemeen niet allemaal wijs kunt maken.Naasten die mij live kennen zullen dat direct

herkennen als fake nieuws,het werpt natuurlijk wel een ander licht dat als je achter het toetsenbord zit de realiteit

heel anders is,als dat je mekaar persoonlijk ziet.Vandaar ook de vijandelijke reacties op mijn postings hier.

En natuurlijk heb ik de gave om zonder schelden of onbetamelijk gedrag de overgevoeligen onder u op de kast te krijgen.

Let wel! dat is niet mijn bedoeling! mischien het aard van het beestje,dat kan.

Maar ik bezondig mij dan ook nog niet van oog om oog tand om tand,daar sta ik boven,en gezien wat ik aan onfatsoenlijke

postings over mij hierzo gekregen heb in het verleden en tot nog toe daar lusten de honden ook geen brood van.

Wil je het met mij over iets hebben doe dat 1 op 1 ga geen groepje vormen van we gaan bram onderuithalen want dat

is het grote euvel hiero en dat brengt trammelant teweeg.

En neem mij in godsnaam niet zo serieus,brammetje jent graag en heeft een uitgesproken mening,en ik vind dat mag! :koffie:

                                                     Trotsdeem groetjes van bram.
Na een week bezinning of ik nog wel op dit forum wil posten, dit door de steken onder water die ik van Bram heb gekregen, terwijl ik hem een warm hart toe draag. Ik wordt door deze steken erg vel en ga vol in de tegenaanval, daar komen dan een hoop onzin en krachttermen bij kijken waar ik later weer spijt van heb. Maar door deze negatieve stekerij van Bram is erg veel boosheid losgekomen, maar goed dat hij hier een eindje vandaan woonde. Dit ligt aan mij en heb ik niet in de hand. Ik bedek het allemaal met een dikke laag zand en heb verder geen zin meer in deze rotzooi. Zal eerst ook op het forum blijven posten, we wachten gewoon even af.

Zo, een zwaar verhaal met dit mooie weer :)

Even voor de duidelijkheid, ik was niet naar Bram toegegaan om met de handen te gaan praten.

Edit: Typo
« Laatst bewerkt op: 04 april 2017, 18:50:06 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Set van Hans
« Reactie #995 Gepost op: 04 april 2017, 19:46:20 »

Kun je nagaan wat je mensen in het algemeen niet allemaal wijs kunt maken.Naasten die mij live kennen zullen dat direct

herkennen als fake nieuws,het werpt natuurlijk wel een ander licht dat als je achter het toetsenbord zit de realiteit

heel anders is,als dat je mekaar persoonlijk ziet.Vandaar ook de vijandelijke reacties op mijn postings hier.

En natuurlijk heb ik de gave om zonder schelden of onbetamelijk gedrag de overgevoeligen onder u op de kast te krijgen.

Let wel! dat is niet mijn bedoeling! mischien het aard van het beestje,dat kan.

Maar ik bezondig mij dan ook nog niet van oog om oog tand om tand,daar sta ik boven,en gezien wat ik aan onfatsoenlijke

postings over mij hierzo gekregen heb in het verleden en tot nog toe daar lusten de honden ook geen brood van.

Wil je het met mij over iets hebben doe dat 1 op 1 ga geen groepje vormen van we gaan bram onderuithalen want dat

is het grote euvel hiero en dat brengt trammelant teweeg.

En neem mij in godsnaam niet zo serieus,brammetje jent graag en heeft een uitgesproken mening,en ik vind dat mag! :koffie:

                                                     Trotsdeem groetjes van bram.
Na een week bezinning of ik nog wel op dit forum wil posten, dit door de steken onder water die ik van Bram heb gekregen, terwijl ik hem een warm hart toe draag. Ik wordt door deze steken erg vel en ga vol in de tegenaanval, daar komen dan een hoop onzin en krachttermen bij kijken waar ik later weer spijt van heb. Maar door deze negatieve stekerij van Bram is erg veel boosheid losgekomen, maar goed dat hij hier een eindje vandaan woonde. Dit ligt aan mij en heb ik niet in de hand. Ik bedek het allemaal met een dikke laag zand en heb verder geen zin meer in deze rotzooi. Zal eerst ook op het forum blijven posten, we wachten gewoon even af.

Zo, een zwaar verhaal met dit mooie weer :)

Even voor de duidelijkheid, ik was niet naar Bram toegegaan om met de handen te gaan praten.

Edit: Typo
Opgelost met een paar fijne pm's.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Set van Hans
« Reactie #996 Gepost op: 04 april 2017, 21:20:39 »

Kun je nagaan wat je mensen in het algemeen niet allemaal wijs kunt maken.Naasten die mij live kennen zullen dat direct

herkennen als fake nieuws,het werpt natuurlijk wel een ander licht dat als je achter het toetsenbord zit de realiteit

heel anders is,als dat je mekaar persoonlijk ziet.Vandaar ook de vijandelijke reacties op mijn postings hier.

En natuurlijk heb ik de gave om zonder schelden of onbetamelijk gedrag de overgevoeligen onder u op de kast te krijgen.

Let wel! dat is niet mijn bedoeling! mischien het aard van het beestje,dat kan.

Maar ik bezondig mij dan ook nog niet van oog om oog tand om tand,daar sta ik boven,en gezien wat ik aan onfatsoenlijke

postings over mij hierzo gekregen heb in het verleden en tot nog toe daar lusten de honden ook geen brood van.

Wil je het met mij over iets hebben doe dat 1 op 1 ga geen groepje vormen van we gaan bram onderuithalen want dat

is het grote euvel hiero en dat brengt trammelant teweeg.

En neem mij in godsnaam niet zo serieus,brammetje jent graag en heeft een uitgesproken mening,en ik vind dat mag! :koffie:

                                                     Trotsdeem groetjes van bram.
Na een week bezinning of ik nog wel op dit forum wil posten, dit door de steken onder water die ik van Bram heb gekregen, terwijl ik hem een warm hart toe draag. Ik wordt door deze steken erg vel en ga vol in de tegenaanval, daar komen dan een hoop onzin en krachttermen bij kijken waar ik later weer spijt van heb. Maar door deze negatieve stekerij van Bram is erg veel boosheid losgekomen, maar goed dat hij hier een eindje vandaan woonde. Dit ligt aan mij en heb ik niet in de hand. Ik bedek het allemaal met een dikke laag zand en heb verder geen zin meer in deze rotzooi. Zal eerst ook op het forum blijven posten, we wachten gewoon even af.

Zo, een zwaar verhaal met dit mooie weer :)

Even voor de duidelijkheid, ik was niet naar Bram toegegaan om met de handen te gaan praten.

Edit: Typo
Opgelost met een paar fijne pm's.

Klopt helemaal Toppie!
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Set van Hans
« Reactie #997 Gepost op: 04 april 2017, 21:48:07 »
Goed zo mannen !!!

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Set van Hans
« Reactie #998 Gepost op: 04 april 2017, 22:36:48 »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Set van Hans
« Reactie #999 Gepost op: 05 april 2017, 10:24:33 »
 Toppie! Toppie!
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Set van Hans
« Reactie #1000 Gepost op: 08 augustus 2017, 10:42:31 »
Vorige week bij Dutch & Dutch geweest. De lang verwachte update/upgrade kon uitgevoerd gaan worden. Nieuwe filterinstellingen, andere dsp kaart, bedieningsmogelijkheden via de compu/tablet/smartphone..zomaar wat dingetjes.

Het heeft vervolgens wat voeten in de aarde gehad...maar na wat 5en en 6en was er muziek. Thuis aangekomen de boel aangesloten en luisteren. Tsja...dat is dan weer even wennen. Duidelijk verschil. Minder uitgesproken/fris midden/hoog gebied. Tenminste ivm hoe het nu klinkt. Verschil is dus duidelijk, na een aantal dagen muziek luisteren is het wel helder en duidelijk. Dit gaat weer een aantal stapjes verder. Het alom bekende: Ik hoor meer dan voorheen. Is een term die ik niet snel zal gebruiken, maar het lijkt daadwerkelijk zo te zijn. Meer definitie dus. De plaatsing, diepte, stereo werking was allemaal al prima. Hier is weinig in veranderd. Het laag lijkt iets voller te zijn geworden. Moet eigenlijk nog een flink knallen met wat stevige rock, gitaar muziek.

Maar al met al erg tevreden.

Speakers zijn op dit moment (via de compu) harder, zachter te zetten, op standby, filterinstellingen kunnen aangepast worden, of gewoon het treble, mid of woofergebied met wat dB's verhogen/verzachten. In de toekomst is er ook de mogelijkheid om je ruimte in te voeren (afstanden tot de wanden). Daarnaast zullen meer streamingsmerken (Spotify, Deezer etc) toegevoegd gaan worden.

Gr. Hans
Bewerk bericht
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Set van Hans
« Reactie #1001 Gepost op: 08 augustus 2017, 11:22:35 »
Mooi man .... geniet ervan!
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Set van Hans
« Reactie #1002 Gepost op: 08 augustus 2017, 13:34:34 »
Geniet er van Hans.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Set van Hans
« Reactie #1003 Gepost op: 08 augustus 2017, 23:27:05 »
Lekker Hans!
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Set van Hans
« Reactie #1004 Gepost op: 09 augustus 2017, 09:24:30 »
De mogelijkheden breiden zich uit.  Mooi hoor!   8)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.