Auteur Topic: Daudio  (gelezen 11197 keer)

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Daudio
« Reactie #15 Gepost op: 27 mei 2013, 20:04:23 »
Ook mooi versterkers. Beter te betalen (door mij dan) dan de speakers. ;D

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

a.b.d.o.n.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.026
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: Daudio
« Reactie #16 Gepost op: 27 mei 2013, 21:08:41 »
Het design is natuurlijk een smaakkwestie, maar ik zou ze wel graag eens horen. (luisteren, luisteren, niet kopen ;) )

Ik ben ook wel nieuwsgierig :) maar Zwolle is nogal ver weg

Voor mij valt het wel mee, maar met de zekerheid van 'niet kopen' ga ik ze niet lastig vallen. Dan kunnen ze hun tijd wel beter besteden, vermoed ik ;)

Ik ben daar altijd eerlijk in. Dan vinden dealers het meestal toch leuk als je komt. Zo heb ik eens een half uurtje genoeglijk geluisterd naar een set van 250.000 euro, maar ook weleens naar speakers die toch net te duur waren. In die winkel hebben ze die zelfs speciaal even voor me aangesloten terwijl ik al duidelijk had gezegd: "14.000 ga ik niet doen,maar ik ben wel nieuwsgierig".

Een beginnende dealer / handelaar / bouwer vindt aandacht - ook van niet kopers - misschien juist wel prettig. Stel dat je dolenthousiast terugkomt en een ronkend berichtje plaatst?

Over mijn smaak valt te twisten

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Daudio
« Reactie #17 Gepost op: 28 mei 2013, 09:38:41 »
Dat is ook weer zo.

Is het een idee om in Zwolle een afspraak te maken met een paar geïnteresseerden (in het systeem, niet per se in de aankoop) voor een luistersessie? Dat wil ik wel op me nemen.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Daudio
« Reactie #18 Gepost op: 28 mei 2013, 10:34:46 »
Ik woon redelijk in de buurt ik ga vast een keer heen....
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Daudio
« Reactie #19 Gepost op: 28 mei 2013, 12:42:28 »
Verkoop begint bij 'nee'.

Groet, Mark ;)
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Martijn

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 130
    • www.synergyacoustics.nl
Re: Daudio
« Reactie #20 Gepost op: 28 mei 2013, 12:44:34 »
Het design is natuurlijk een smaakkwestie, maar ik zou ze wel graag eens horen. (luisteren, luisteren, niet kopen ;) )

Ik ben ook wel nieuwsgierig :) maar Zwolle is nogal ver weg

Jeroen woont in Den Hoorn, bij Delft. Dichter in de buurt?  ;)

minplus

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 456
Re: Daudio
« Reactie #21 Gepost op: 28 mei 2013, 17:28:41 »
Het design is natuurlijk een smaakkwestie, maar ik zou ze wel graag eens horen. (luisteren, luisteren, niet kopen ;) )

Ik ben ook wel nieuwsgierig :) maar Zwolle is nogal ver weg

Voor mij valt het wel mee, maar met de zekerheid van 'niet kopen' ga ik ze niet lastig vallen. Dan kunnen ze hun tijd wel beter besteden, vermoed ik ;)

Ik ben daar altijd eerlijk in. Dan vinden dealers het meestal toch leuk als je komt. Zo heb ik eens een half uurtje genoeglijk geluisterd naar een set van 250.000 euro, maar ook weleens naar speakers die toch net te duur waren. In die winkel hebben ze die zelfs speciaal even voor me aangesloten terwijl ik al duidelijk had gezegd: "14.000 ga ik niet doen,maar ik ben wel nieuwsgierig".

Een beginnende dealer / handelaar / bouwer vindt aandacht - ook van niet kopers - misschien juist wel prettig. Stel dat je dolenthousiast terugkomt en een ronkend berichtje plaatst?

Ook mijn methode en ook bij dealers die al tig jaren bezig zijn. De goeden vinden het geen probleem. Ze kweken goodwill en zorgen ermee voor mond op mond reclame en bij zo'n zaak kom je terug als je iets nodig hebt.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Daudio
« Reactie #22 Gepost op: 28 mei 2013, 20:22:42 »
Mijn Nederlands is verre van perfect, maar ik hoop dat we spreken over mond-tot-mond-reclame i.p.v. 'op'.

Groet, Mark :P ;)
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Daudio
« Reactie #23 Gepost op: 28 mei 2013, 20:24:33 »
In alle gevallen over de tong.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

minplus

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 456
Re: Daudio
« Reactie #24 Gepost op: 28 mei 2013, 23:02:35 »
Ik voelde al nattigheid toen ik het typte... ::) :P :-[

dre73

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Berichten: 73
  • je hebt tweeters en TWEETERS
Re: Daudio
« Reactie #25 Gepost op: 29 mei 2013, 20:32:20 »
maandag de beginselen van het volgende model mogen beluisteren..... :o

dat gaat veel beloven! 8)

hans b

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
Re: Daudio
« Reactie #26 Gepost op: 03 juni 2013, 11:29:28 »
Heren ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Hans Beckeringh, een van de oprichters van Daudio, dipole design audio.

Uiteraard ben ik erg blij met de aandacht en heb met veel plezier de berichten gelezen.

Om alle vragen uit de weg te helpen. Iedereen is welkom om te komen luisteren bij mij in Zwolle of bij Jeroen in Den Hoorn! Ook diegene die niets willen kopen. Ik wil wel iedereen waarschuwen, het is wel gevaarlijk om naar dit systeem te komen luisteren :)

Het model W1 staat op dit moment bij mij in Zwolle. Binnenkort staat er ook een exemplaar in Den Hoorn.
Wij hebben ervoor gekozen om ons eerste model op te bouwen uit top units en we bieden dit systeem als zelfbouwkit aan voor een internetprijs of compleet gebouwd. De prijs is volkomen transparant opgebouwd, en maakt duidelijk hoeveel werk er zit in het netjes opbouwen van een High-End speaker. En ontwikkelingskosten bereken wij niet door.

In onze open baffle kunnen deze top units prachtig laten horen waar ze toe in staat zijn. De units zijn allemaal heel snel en geven heel veel details weer. Hoe dat klinkt? Kom maar luisteren. Je bent van harte welkom!

Groet, Hans
www.daudio.nl

Ps: Naast het leveren van een luidspreker(kit) en electronica, komen wij ook thuis om ervoor te zorgen dat de luidspreker ook in uw kamer perfect klinkt.

 
Daudio, dipole design audio
Uiteindelijk wil iedereen het beste!

www.daudio.nl