Auteur Topic: Essential Audio Tools Spyder  (gelezen 24702 keer)

Baardmannetje

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 206
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #45 Gepost op: 16 mei 2013, 23:32:29 »
Mensen die zeggen dat ze genoeg weten worden nooit slimmer...

Niets persoonlijk, John.

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #46 Gepost op: 16 mei 2013, 23:38:30 »
Mensen die zeggen dat ze genoeg weten worden nooit slimmer...

Niets persoonlijk, John.
Ik word elke dag slimmer, er zijn meerdere kringen waarin ik me beweeg. Dus wees niet bevreesd Eelco  ;)
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

Baardmannetje

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 206
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #47 Gepost op: 16 mei 2013, 23:40:31 »
Dan weet je dus nog niet genoeg!  ;D

 ;)

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #48 Gepost op: 16 mei 2013, 23:42:50 »
Dan weet je dus nog niet genoeg!  ;D

 ;)
M'n betere helft knikt bevestigend, dus helaas moet ik je gelijk geven  ;D ;D ;D ;)
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

Baardmannetje

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 206
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #49 Gepost op: 16 mei 2013, 23:43:52 »
Dan weet ik genoeg!

 ;D

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #50 Gepost op: 16 mei 2013, 23:45:02 »
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

Jan

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 874
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #51 Gepost op: 22 april 2015, 16:13:25 »
Heb ze een aantal weken in huis. Aangeschaft via marktplaats.
Verzonden vanaf mijn Nokia Lumia 520

HuubF

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 406
  • Het is een mening, hoor!
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #52 Gepost op: 22 april 2015, 17:34:03 »
Een net antwoord Bryston Power, complimenten daarvoor want het is wel eens anders. Ik heb ook geen behoefte in een wellus/niettus. Er wordt om ervaringen gevraagd en omdat ik dit netsnoer een aantal maanden heb gehad, heb ik die ervaring weergegeven. Wat mij betreft ook niets meer en niets minder. Ik beperk mij ook daartoe. Vandaar dat ik ook verder niet op de uitnodiging van 08 carni 80 inga.

 :offtopic: We zitten hier op een hifi forum en hifi Bryston enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz.


Zeau! Helemaal mee eens.  :)
Roon Rock server, Atoll ST300 Sig, Neumann KH420, Silent Angel N8, Roon met Tidal, Audioquest Niagara 1200, Atlas en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Audiolamp)

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #53 Gepost op: 22 april 2015, 18:38:55 »
Je twijfelde begrijp ik ?

 ;D

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Essential Audio Tools Spyder
« Reactie #54 Gepost op: 22 april 2015, 20:14:53 »
Een net antwoord Bryston Power, complimenten daarvoor want het is wel eens anders. Ik heb ook geen behoefte in een wellus/niettus. Er wordt om ervaringen gevraagd en omdat ik dit netsnoer een aantal maanden heb gehad, heb ik die ervaring weergegeven. Wat mij betreft ook niets meer en niets minder. Ik beperk mij ook daartoe. Vandaar dat ik ook verder niet op de uitnodiging van 08 carni 80 inga.

 :offtopic: We zitten hier op een hifi forum en hifi Bryston enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz.


Zeau! Helemaal mee eens.  :)

Ja, mooi toch!

Voor de duidelijkheid de gehele quote van BP:

Een net antwoord Bryston Power, complimenten daarvoor want het is wel eens anders. Ik heb ook geen behoefte in een wellus/niettus. Er wordt om ervaringen gevraagd en omdat ik dit netsnoer een aantal maanden heb gehad, heb ik die ervaring weergegeven. Wat mij betreft ook niets meer en niets minder. Ik beperk mij ook daartoe. Vandaar dat ik ook verder niet op de uitnodiging van 08 carni 80 inga.

 :offtopic: We zitten hier op een hifi forum en hifi is niets anders dan exclusieve producten voor vaak veel te veel geld. Hifi is een passie die je hebt, in welke vorm dan ook wat niemand anders voor jou kan bepalen hoe die in te vullen. Een levensloop waarbij je verschillende mensen en producten ontmoet waarmee je gezamenlijk die passie deelt.

Het oeverloos gezeik over wel of geen verschil wat zowat in elk topic terug moet komen, zelfs in topics die er niets mee van doen hebben " hififreaks ole" komen mij de strot uit. Met name in bekabeling topics zijn we er op gebrand om hier een extra nadruk op te leggen. Daaruit moet ik dan maar een aanname doen dat Utopia een gamma stekkerdoos van 5,95 is want daar kun je niet omheen.
Sorry maar daar ga ik voor passen.

Er wordt zoveel moois gemaakt met nog vele mooiere verhalen er omheen. Je moet voor jezelf daarin een keus maken wat voor jou van toepassing is. Kennis kun je hier halen op moment dat je een vraag hebt, als lid kun je dan je ervaring delen hetzij wel met enige onderbouwing. Maar ga niet tot kansberekening of iemand het wel of niet kan horen, zo zinloos. En ook al heb je misschien gelijk ga dan niet tot op het bot,maar accepteer dat er een meningsverschil is. Het verleden heeft al te vaak bewezen dat men naar elkaar argumenten blijft gooien wat nooit naar een uitkomst heeft geleid. Modder gooien noemen ze het ook wel, waarbij het gevoel ontstaat om iemand iets door de strot te duwen. Dit is ook statistisch te onderbouwen.

Het is toch ook geen testforum waarbij we ons gelijk moeten halen dat vrijwel alles hetzelfde klinkt, dit op een zo goedkoop mogelijke wijze.
Hifi is niets anders dan de mooiste vrouwen die ons in vervoering brengen...!!

En om de woorden van Hififreak nog maar eens aan te halen: "uiteindelijk wint emotie van de ratio"

Dus hou je van versterkers die 600 watt aan 1 ohm stabiel leveren, speakers die je haren doen overeind staan, cd spelers die niet te tillen zijn en bekabeling zo dik en duur dat je Amsterdam ermee kunt voorzien, welkom op hififreaks...!!!!

Bryston


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.