Auteur Topic: Audiolab  (gelezen 2718 keer)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Audiolab
« Gepost op: 08 mei 2013, 11:52:04 »
Wie heeft er ervaring met dit merk?
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

s_k

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 417
Re: Audiolab
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2013, 12:15:01 »
heb er een geinregreerde versterker van gehad en die was zondermeer "bang for the buck".
Het 90's spul schijnt beter te presteren dan her identiek ogende latere spul dat in china gemaakt wordt.

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Audiolab
« Reactie #2 Gepost op: 08 mei 2013, 12:21:48 »
heb er een geinregreerde versterker van gehad en die was zondermeer "bang for the buck".
Het 90's spul schijnt beter te presteren dan her identiek ogende latere spul dat in china gemaakt wordt.

Het schijnt ook onder meerdere vlaggen te zijn gemaakt en nu toebehoort aan Tag McLaren. Zal vanavond eventjes een foto hier wegzetten van de voorversterker die ik heb gezien, maar zo op het eerste gezicht ziet er solide uit.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Bloom

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.931
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
Re: Audiolab
« Reactie #3 Gepost op: 08 mei 2013, 12:30:52 »
Ik heb de Audiolab M-DAC gekocht dit jaar. Van dit merk heb ik geen andere toestellen.

HuubF

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 406
  • Het is een mening, hoor!
Re: Audiolab
« Reactie #4 Gepost op: 08 mei 2013, 13:33:48 »
Heeft een tijd Tag McLaren geheten. Het is ooit een hype geweest op de fora. Beetje á la Bryston en Adam. ;) Natuurlijk heb ik het ook in huis gehad: 2 voorversterkers en monoblocs. In mijn toenmalige setting vond ik het enorm ruimtelijk maar niet al te natuurlijk klinken. Een Classé versterker die veel lekkerder klonk leidde de ondergang in bij mij.

Audiolab staat volgens mij in Engeland bekend als redelijk en niet al te duur.
Roon Rock server, Atoll ST300 Sig, Neumann KH420, Silent Angel N8, Roon met Tidal, Audioquest Niagara 1200, Atlas en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Audiolamp)

s_k

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 417
Re: Audiolab
« Reactie #5 Gepost op: 08 mei 2013, 15:02:07 »
Het schijnt ook onder meerdere vlaggen te zijn gemaakt en nu toebehoort aan Tag McLaren. Zal vanavond eventjes een foto hier wegzetten van de voorversterker die ik heb gezien, maar zo op het eerste gezicht ziet er solide uit.
Ja, het is ook verkocht onder Camtech.
Overigens is dit dus niet 't Nederlandse audiolab van de luidsprekers.

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Audiolab
« Reactie #6 Gepost op: 08 mei 2013, 15:40:02 »
Het schijnt ook onder meerdere vlaggen te zijn gemaakt en nu toebehoort aan Tag McLaren. Zal vanavond eventjes een foto hier wegzetten van de voorversterker die ik heb gezien, maar zo op het eerste gezicht ziet er solide uit.
Ja, het is ook verkocht onder Camtech.
Overigens is dit dus niet 't Nederlandse audiolab van de luidsprekers.
nee,schots als ik het goed heb.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Audiolab
« Reactie #7 Gepost op: 08 mei 2013, 16:35:23 »
Audiolab is in vergelijking tot het aanbod dat er destijds was van Tag McLaren heel wat goedkoper.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Audiolab
« Reactie #8 Gepost op: 08 mei 2013, 20:12:15 »


Vind deze wel aardig om te zien. De Audiolab 8200DQ
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200