Auteur Topic: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, Allure Karaat luidsprekers (model 120)  (gelezen 11206 keer)

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Mijn allerliefste heeft mij dringend geadviseerd eens lekker op te ruimen en ik heb besloten dat zij daar gelijk in heeft. :D

Daarom bied ik onderstaande spullen hier te koop aan:

Yamaha NX-E800 boekenplankluidsprekers

Verkeren in perfecte staat en worden geleverd in originele verpakking, compleet met gebruiksaanwijzing en kabels.

Systeem: 2-weg bass-reflex
Frequentiebereik: 55Hz - 28kHz
Vermogen: 110W
Impedantie: 6 Ohm
Kleur: zwart, piano gloss

Forumprijs: € 100,= gereserveerd tot a.s. donderdag voor BST


Allure Karaat luidsprekers (model 120)

Het betreft zwarte zuiltjes van ongeveer 90 cm hoog. Ze verkeren in nette staat en werken nog goed.

Systeem: 2-weg bass-reflex
Frequentiebereik: 26Hz - 31kHz
Vermogen: 25 - 120W
Impedantie: 4 - 8 Ohm
Gevoeligheid: 87 dB

Forumprijs: € 40,=


Denon DRM-700a 3-kops cassettedeck

Het betreft een deck van begin jaren 90 en is voorzien van Dolby B/C/HX-pro, nabandcontrole en een eenvoudige BIAS regeling. Perfect voor dat project dat je altijd al eens wilde doen: je oude cassettes op de PC zetten!

Forumprijs € 30,=


Denon DCD-960 CD speler

Het betreft een speler van begin jaren 90 en komt met originele afstandsbediening. Speelt goed maar hapert een heel enkele keer, en dan vooral bij zelfgebrande CD's. Optisch en coaxial dig. out.

Forumprijs: € 15,=


Philips CD614 CD speler

Het betreft een speler van begin jaren 90. Speelt prima, gewoon leuk voor "er bij". Mijn ervaring is dat dit eenvoudige spelertje een erg goede foutcorrectie heeft. Helaas heb ik de AB er niet meer bij. Coaxial dig. out

Forumprijs: € 5,= gereserveerd tot a.s. donderdag voor BST

LET OP: Voor alle aangeboden spullen geldt dat afhalen zeer sterk mijn voorkeur heeft. Scheelt me namelijk gewoon een hoop werk en kan aanleiding zijn voor leuk forumbezoek :D

Groeten,
André (aka Proximus)

P.S. eventuele plaatjes volgen later.
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2013, 20:42:10 door Hififreak »

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2013, 16:07:49 »
Mooie kans om voor een goede prijs een setje Yammies op de kop te tikken. Hele fijne luidsprekers die het monitoren uit een klasse hoger flink lastig kunnen maken.  Sla je slag zou ik zeggen!
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

s_k

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 417
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #2 Gepost op: 26 april 2013, 21:09:39 »
Je woont niet toevallig in midden-limburg?

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #3 Gepost op: 27 april 2013, 16:59:23 »
Beste s_k,

Nee, ik woon aan de oostkant van de Veluwe in de stad waar Koninginnedag door een waanzinnige mafkees voor eeuwig verkloot is...

s_k

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 417
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #4 Gepost op: 27 april 2013, 22:31:45 »
Ah, die stad waar m'n vriendin ook vandaan komt, maar die is geëxporteerd. Ben er wel af en toe, maar dan zit je mogelijk erg lang met die 5 euro CD speler.

Koninginnedag kon ik altijd al missen, en doorgedraaide gekken zitten meestal in 't bestuur van een land, waar ze meer kwaad kunnen :D.
Maar 't blijft een akelig verhaal natuurlijk.

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 359
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2013, 11:53:24 »
Kan ik de yammies en de philips even tot donderdag reserveren? Woensdagavond spreek ik nog een vriendin van mij die nog op zoek was naar een paar behoorlijke speakers die er ook nog mooi uitzien. Misschien dat deze wat voor haar zijn.

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2013, 12:14:18 »
Geregeld..., ik hoor het graag z.s.m.

Kan ik de yammies en de philips even tot donderdag reserveren? Woensdagavond spreek ik nog een vriendin van mij die nog op zoek was naar een paar behoorlijke speakers die er ook nog mooi uitzien. Misschien dat deze wat voor haar zijn.

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #7 Gepost op: 06 mei 2013, 09:48:49 »
Te koop aangeboden:

Yamaha NX-E800 boekenplankluidsprekers

Verkeren in perfecte staat en worden geleverd in originele verpakking, compleet met gebruiksaanwijzing en kabels.

Systeem: 2-weg bass-reflex
Frequentiebereik: 55Hz - 28kHz
Vermogen: 110W
Impedantie: 6 Ohm
Kleur: zwart, piano gloss



Forumprijs: € 100,= voor een set van twee.


Allure Karaat luidsprekers (model 120)

Het betreft zwarte zuiltjes van ongeveer 90 cm hoog. Ze verkeren in nette staat en werken nog goed.

Systeem: 2-weg bass-reflex
Frequentiebereik: 26Hz - 31kHz
Vermogen: 25 - 120W
Impedantie: 4 - 8 Ohm
Gevoeligheid: 87 dB

Forumprijs: € 40,=


Denon DRM-700a 3-kops cassettedeck

Het betreft een deck van begin jaren 90 en is voorzien van Dolby B/C/HX-pro, nabandcontrole en een eenvoudige BIAS regeling. Perfect voor dat project dat je altijd al eens wilde doen: je oude cassettes op de PC zetten!



Forumprijs € 30,=


Denon DCD-960 CD speler

Het betreft een speler van begin jaren 90 en komt met originele afstandsbediening. Speelt goed maar hapert een heel enkele keer, en dan vooral bij zelfgebrande CD's. Optisch en coaxial dig. out.



Forumprijs: € 15,=


Philips CD614 CD speler

Het betreft een speler van begin jaren 90. Speelt prima, gewoon leuk voor "er bij". Mijn ervaring is dat dit eenvoudige spelertje een erg goede foutcorrectie heeft. Helaas heb ik de AB er niet meer bij. Coaxial dig. out

Forumprijs: € 5,= verkocht

LET OP: Voor alle aangeboden spullen geldt dat afhalen zeer sterk mijn voorkeur heeft. Scheelt me namelijk gewoon een hoop werk en kan aanleiding zijn voor leuk forumbezoek :D
Foto's "geleend" van Internet.

Groeten,
André (aka Proximus)
« Laatst bewerkt op: 08 mei 2013, 11:50:03 door proximus »

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #8 Gepost op: 15 mei 2013, 16:25:57 »
<BUMP>

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2013, 11:22:28 »
Mmm, de dingen kunnen snel veranderen... Ik heb overlegd met de directie en een prima oplossing gevonden voor de aangeboden spullen. Hetgeen zoveel betekent als dat ik ze niet weg hoef te doen. Nu is alleen dit nog over:

Te koop aangeboden:

Allure Karaat luidsprekers (model 120)

Het betreft zwarte zuiltjes van ongeveer 90 cm hoog. Ze verkeren in nette staat en werken nog goed.

Systeem: 2-weg bass-reflex
Frequentiebereik: 26Hz - 31kHz
Vermogen: 25 - 120W
Impedantie: 4 - 8 Ohm
Gevoeligheid: 87 dB

Forumprijs: € 40,=

Groeten,
André (aka Proximus)

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 359
Re: Voorjaarsopruiming: luidsprekers, CD spelers enz.
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2013, 18:44:06 »
Fotootje?