Auteur Topic: Kerk-Avezaath Tiel: Da Capo High End Audio  (gelezen 7216 keer)

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Kerk-Avezaath Tiel: Da Capo High End Audio
« Gepost op: 19 maart 2013, 21:29:35 »
Kerk-Avezaath Tiel: Da Capo High End Audio



Da Capo High End Audio
Daver 12
4017 BB
Kerk-Avezaath Tiel
Tel: 06 - 48 53 98 81
E-mail: info@dacapohighend.nl
www.dacapohighend.nl


Over Da Capo
 
Al op jeugdige leeftijd werd ik door mijn vader meegenomen naar klassieke concerten. Zo kan ik mij bijvoorbeeld nog goed herinneren dat ik als jochie van amper 7 jaar ademloos heb zitten luisteren naar de Maria Vespers van Monteverdi. Vooral de delen met koor en orkest samen waren zeer indrukwekkend omdat de gehele kerk zich vulde met geluid.
Waarschijnlijk is hierdoor mijn fascinatie begonnen om te proberen dit met een stereo-installatie thuis te evenaren. Natuurlijk is dit nooit helemaal gelukt, maar de afgelopen jaren ben ik er wel in geslaagd om de werkelijkheid steeds meer te benaderen. Na vele apparatuurwissels, lang experimenteren met de opstelling van luidsprekers, het uitproberen van talloze interlinks en luidsprekerkabels en het aanpassen van de akoestiek is langzaam maar zeker een zeer waarheidsgetrouwe weergave gerealiseerd.
Omdat elke speaker en elke versterker anders klinkt, ben ik een hele collectie apparatuur en luidsprekers gaan verzamelen, omdat ik erachter kwam dat één systeem nooit alle soorten muziek optimaal kan weergeven. Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat deze hobby is uitgegroeid tot het bedrijf Da Capo High End Audio. Wanneer U uw bestaande installatie wilt verbeteren kan ik bij U thuis langskomen om deze te beoordelen en samen met U een plan van aanpak te maken. We zullen dan kijken binnen welk budget een en ander kan worden gerealiseerd.
Vanzelfsprekend kunt U ook hier langskomen voor een demonstratie. Neemt U gerust uw favoriete CD’s mee. Wel graag van tevoren even bellen. Er is altijd koffie, thee, fris of een wijntje/biertje. U bent van harte welkom!!!

Da Capo High End Audio is o.a. dealer van:
Magnepan, Master by Dynamic Solutions, Mirror Image by Dynamic Solutions, Sign Audio
« Laatst bewerkt op: 07 december 2013, 10:38:08 door Hififreak »
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300