Auteur Topic: Beek-Ubbergen: Dé Hifiwinkel  (gelezen 4678 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.150
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Beek-Ubbergen: Dé Hifiwinkel
« Gepost op: 10 maart 2013, 11:56:54 »
Beek-Ubbergen: Dé Hifiwinkel



Dé Hifiwinkel
Rijksstraatweg 251
6573 CW Beek-Ubbergen (GE)
tel. 024 684 20 91
http://www.hifiwinkel-beek.nl

Dé Hifiwinkel Beek is het resultaat van een samenwerking tussen Rob Wilms en Herman van den Dungen. Zij kennen elkaar meer dan 20 jaren en delen samen hun passie voor geluid.

Rob Wilms - Bedrijfsleider van Dé Hifiwinkel
Het luisteren naar allerlei muzieksoorten is zolang ik me kan herinneren een van de belangrijkste dingen in mijn leven...
Daar kwam ook op jonge leeftijd al de fascinatie bij voor de apparaten die deze muziek zo mooi konden laten klinken. In het eerste deel van mijn leven was dit dan ook mijn belangrijkste hobby, terwijl ik werkzaam was in het onderwijs.

Sinds 1998 echter, verkeer ik in de luxe positie dat ik van mijn hobby mijn werk heb kunnen maken. Dagelijks midden in de muziek, dagelijks bezig met de mooiste apparaten. Daarbij het onnoemelijke plezier dat ik iedere keer weer beleef bij een geslaagd audio-project. Zowel bij mensen die voor het eerst kennis gemaakt hebben met de mogelijkheden van een goede muziek installatie als bij de wat meer ervaren luisteraars waarbij ik door fine-tuning toch nog net een beter resultaat weet te bereiken. Niets mooier dan dat!

Dé Hifiwinkel is o.a. dealer van:
Acoustic System , AH!, Atacama, Audia Flight, Audio Research, Cambridge Audio,  Conrad Johnson, Copland , Creek Audio, darTZeel, EAT, Electrocompaniet, Epos, ExactPower, Furutech, Goldring, Grado, Harmonix, Kemp, Kiseki, Krell, Loricraft, Lumen White, Magnepan, Marantz, Martin Logan, M2Tech, Michell Engineering, Micromega, Mystere, Mordaunt-Short, NAD, Nanotecsystems, Norma Audio, Oracle Audio, Playback Designs, PrimaLuna, ProAc , Project, PS Audio, REL, Sennheiser, Shakti Audio, Shun Mook, Solidsteel, Sonus Faber, Stax, Stein Music, Svetlana, Tannoy, Transparent, Van den Hul, Velodyne, Vienna Acoustics, WBT, Wharfedale, Yter, Franco Serblin.
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2013, 11:59:24 door Hififreak »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.