Auteur Topic: Weerdinge: Dé Hifistudio  (gelezen 6329 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Weerdinge: Dé Hifistudio
« Gepost op: 10 maart 2013, 11:55:46 »
Weerdinge: Dé Hifistudio



Dé Hifistudio
Nieuwestraat 6
7814 PX  Weerdinge
Tel. 0591-61 11 11
www.hifistudio-weerdinge.nl
info@hifistudio-weerdinge.nl

Dé HifiStudio Weerdinge is het resultaat van een samenwerking tussen Ferry Kremers en Herman van den Dungen. Ferry vanuit een levenslange ervaring op retail gebied en Herman van den Dungen als zijnde >35 jaar hifi “regisseur” op allerlei hifi gebied en de verschillende levels ervan.

Ferry Kremers - Bedrijfsleider van Dé Hifistudio
Het luisteren van muziek maakt vanaf mijn kindertijd al een enorm belangrijk onderdeel van mijn leven uit. Ook probeerde ik altijd al om de systemen waarnaar ik luisterde te verbeteren, dit soms tot wanhoop van mijn ouders...

Toen wij trouwden (ook al weer 32 jaar geleden...) werd het luisteren naar- en het genieten van muziek iets wat ik gelukkig kon delen met mijn echtgenote. En nog steeds wordt er bij ons thuis zo veel mogelijk van muziek genoten. Dit op steeds wisselende systemen om niet "vast te roesten" en ook om mijn nieuwsgierigheid naar de prestaties van bepaalde combinaties bij ons in de woonkamer te bevredigen. Tevens kan ik deze opgedane ervaringen dan weer gebruiken in mijn adviezen aan onze klanten in Dé Hifistudio.

Mijn "kick" is om -door middel van optimalisatie in luidsprekerplaatsing- een mooie en geloofwaardige weergave te verkrijgen.

Ik heb een kleine 30 jaar geleden gelukkig van mijn hobby mijn werk kunnen maken, waarvan de afgelopen 18 jaar met héél veel plezier hier in Dé Hifistudio te Weerdinge. Ik voel me hier als een vis in het water met een keur aan apparaten- en luidsprekers om me heen waarmee ik de klant kan helpen om een goede keuze te maken. En zeg nou zelf, iedere dag beroepsmatig met je hobby bezig zijn en daarbij andere muziekliefhebbers van dienst kunnen zijn is toch een voorrecht...
Voor mij is er niets mooier dan dit te kunnen delen.

Dé Hifistudio is o.a. dealer van:
AH!, Audia, Conrad Johnson, Copland, EAT, Electrocompaniet, Goldring, Grado, Kontak, Loricraft, Magnepan, Marantz, Martin Logan, MC Systems, Michell Engineering, Micromega, Mystere, Nagaoka, Norma Audio, Nottingham Analogue,  Nanotec, PrimaLuna, ProAc, PS Audio, R.E.L., Sequerra, Shakti, Vienna Acoustics.
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2013, 13:01:55 door Hififreak »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

calli43

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 155
Re: Weerdinge: Dé Hifistudio
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2013, 20:10:52 »
Hoi,

Dit is echt een aanrader, grote luisterruimtes, een leuk assortiment.
Hier wordt nog echt alle tijd genomen, voor demonstraties.

Karel
music matters

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Weerdinge: Dé Hifistudio
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2014, 22:11:51 »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.