Auteur Topic: Arkel: Audio Perfection  (gelezen 3905 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Arkel: Audio Perfection
« Gepost op: 09 maart 2013, 09:16:14 »
Arkel: Audio Perfection



Audio Perfection
Sluisweg 1c
4241 EA Arkel
tel. 06-50607390
www.audioperfection.nl

Bij Audio perfection hebben we maar 1 doel. U van uw favoriete muziek laten genieten alsof het live is. We beseffen ons dat "perfecte" audio/muziek reproductie niet bestaat, maar we streven er wel naar! Een bijkomende uitdaging is dat veel mensen een verschillende mening hebben over wat "goed geluid" is. In ons vakgebied worden we doodgegooid met termen als; plaatsing, dynamiek, transparantie, analitisch etc. We snappen dat het gebruik van deze termen nodig kan zijn om wat je oren waarnemen onder woorden te brengen.

Maar wij gaan voor muziek waar je geen woorden voor hebt!
Goed geluid heeft bij ons niets te maken met een perfecte plaatsing, optimale transparantie, een zwarte achtergrond enzovoort. Goed geluid is MUZIEK zoals de artiest bedoelt heeft. Goed geluid is emotie, kippenvel....

Deze muzikaliteit hebben wij gevonden bij merken als Audio Note, 47 Labs en AMR. Graag nodigen wij u dan ook uit om naar één van onze uitgebalanceerde systemen te komen luisteren om zelf te ervaren wat we bedoelen. Neemt u vooral uw favoriet muziek en/of componenten mee voor een objectieve vergelijking. Voor elk budget stellen wij het meest muzikale systeem voor u samen.

Audo Perfection is o.a. dealer van:
47 Labs, Alpha Design Labs, Audio Note, Devore Fidelity, Furutech, JM Reynaud, Luxman, Olive, Van de Leur Audio.



Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

a.b.d.o.n.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.026
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: Arkel: Audio Perfection
« Reactie #1 Gepost op: 09 maart 2013, 09:27:56 »
Ten eerste vind ik het overzicht van dealers uitermate nuttig. En ik moet zeggen dat ik de tekst van de website van Audio Perfection wel verfrissend vind :)
Over mijn smaak valt te twisten

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Arkel: Audio Perfection
« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2013, 10:33:44 »
Ten eerste vind ik het overzicht van dealers uitermate nuttig. En ik moet zeggen dat ik de tekst van de website van Audio Perfection wel verfrissend vind :)

Kijk, daar doen we 't voor.  Bedankt!


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.