Auteur Topic: Groningen: Sound Gallery  (gelezen 4030 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Groningen: Sound Gallery
« Gepost op: 08 maart 2013, 18:42:25 »
Groningen: Sound Gallery



Sound Gallery
Noorderstationsstraat 53
9716 AR Groningen, Nederland
050-5775449
http://www.soundgallery.nl

Over Sound Gallery:
De juiste combinatie van de mooiste spullen - dat is waar het bij ons om draait. Voor zowel de doorgewinterde hifi-expert als de beginnende liefhebber: we hebben voor ieder het juiste advies. “Toen ik begon in 1988, wist ik al heel goed wat ik wel wilde, en ook zeker wat ik niet wilde. Er was in die tijd in Noord-Nederland behoefte aan een échte speciaalzaak. En volgens mij is dat nog steeds zo.” De woorden van oprichter en eigenaar Arthur Erenst. In de meer dan 20 jaar dat Arthur zijn bedrijf leidt, is er natuurlijk een aantal technologische innovaties geweest. Maar de passie en toewijding voor de muziek zijn nooit minder geworden. Sterker nog, als we collega Robert Rabbelier moeten geloven: “Ik ontdek elke dag weer nieuwe details, nieuwe artiesten, nieuwe producten. Het is een erg veelzijdige wereld.”

Sound Gallery is o.a. dealer van:
Arcam, Ayre, Bowers & Wilkins, Cambridge Audio, Clearaudio, Custom install, Cyrus, Denon, Dynaudio, Epos, Ferrari by Logic3, Furutech, Geneva, Grado, Hantarex, Isol-8
Linn, Mark Levinson, Martin Logan, McIntosh, Meridian, Monster, Musical Fidelity
Okki Nokki, Olive, Parrot, Pro-Ject, R.E.L., Revel, Roberts Radio, Rotel, Sennheiser
Siltech, Simple Audio, Soundcare, Stax, Stewart Filmscreens, Stillpoints, Supra Cables
Tannoy, Thiel, Tivoli Audio, Transparent Cable, van den Hul, Wadia, Wilson Audio.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.