Auteur Topic: Rotterdam: Snijders Hifi  (gelezen 18656 keer)

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Rotterdam: Snijders Hifi
« Gepost op: 04 maart 2013, 17:58:59 »
Snijders Hifi.

Adres:
 
Hoogstraat 137-139
3011 PM Rotterdam
Telefoon: 010-4125000
Fax: 010-4132189
 
Openingstijden:
 
Zondag: gesloten
Maandag: gesloten
Dinsdag: 09:30 tot 17:30
Woensdag: 09:30 tot 17:30
Donderdag: 09:30 tot 17:30
Vrijdag:  09:30 tot 18:00 en 19:00 tot 21:00
Zaterdag: 09:00 tot 17:00
 
Openbaar vervoer:
 
Met het openbaar vervoer zijn wij uitstekend bereikbaar, Station Blaak (trein, bus en metro) is ongeveer 200 meter lopen van de winkel. Loop richting de Grote of St. Laurenskerk en u ziet onze winkel vanzelf.

Parkeren:
 
In het hele centrum van Rotterdam moet u overal betalen om te parkeren. Gelukkig zijn er voldoende parkeergarages bij ons in de buurt:
 
Parkeergarages in de buurt zijn:
 
• Kiphof
• Sint Jacobsplaats
• WTC/V&D
 
Parkeergarage Grote Markt (vroeger tegenover ons) bestaat niet meer, een aantal routeplanners geven deze parkeergarage helaas nog steeds aan.

http://www.snijders-hifi.com/content/4-openingstijden-adres-en-route
ADAM    Bryston     DENON

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2013, 18:45:23 »


Snijders Hifi is o.a. dealer van:

Accuphase, Acoustic Analysing, Alpha Design Labs, Anthony Gallo Acoustics, Apollo, Arcam, Atacama, Audio Technica, Audiolab, AudioQuest, Avantgarde Acoustic, B&W 800, B&W New Media, B&W Range, Bach, Beats, Bowers & Wilkins, Bryston, Carot One, Colorfly, Cornered Audio, Custom install, Dali, Denon, Dynaudio, Dynavector, Ferrari by Logic3, Finite Elemente, Focal, Funk Firm, Furutech, Geneva, Goldring, Grado, Guru, Hepta, HRT Music Streamers, Idealiss, JVC D-ILA, Knosti, Lyngdorf Audio, Michell Engineering, Monitor Audio, Music Hall, Musical Fidelity, NAD, NAD Masters, Nagaoka, Naim Audio, Neat, Nordost Cables, Oehlbach, Oh by Tutondo, Okki Nokki, Olive, Ortofon, Primare, Pro-Ject, Q2 Radio, QED, QRT, Quad, Quadraspire, R.E.L., RedEye, RipButler, Rotel, Samsung, Scandyna Podspeakers, Sennheiser, Siltech, Simple Audio, SME, Sonos, Sonus Faber, Stax, Tivoli Audio, Tonar, Tutondo , Velodyne, Vita Audio/Ruark Audio, WBT


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #2 Gepost op: 04 maart 2013, 19:21:49 »
Dank, die alinea kon ik zo snel niet vinden :)
ADAM    Bryston     DENON

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2014, 20:32:54 »
"Bedankt voor alles!"

Dit is één van de vele bedankjes die wij gekregen hebben in de laatste weken van Snijders Hifi.

Een hand, een kus, een traan, wij hadden het er soms ook moeilijk mee. Daarom nogmaals van ons aan iedereen: Bedankt voor alle mooie jaren!

...

Eén maart werd voor ons een bijzondere datum. Het was namelijk de dag dat John Snijders definitief afscheid nam van de winkel waar hij 43 jaar bijna iedere dag aanwezig was. Maar één maart werd ook de dag dat wij, Patrick Okkerse en ik (Fred Marchée) aan een nieuwe start zijn begonnen:

Hi-Fi Klubben



En uiteraard wilde Hi-Fi Klubben ook een nieuwe, frisse, start en gaan verbouwen, zeg maar gerust: “Alles verbouwen”.

Tot ongeveer 14 april is de winkel gesloten vanwege deze verbouwing. Daarna gaan we voorzichtig weer open

Wij blijven hetzelfde telefoonnummer houden: 010-4125000 maar zijn helaas telefonisch moeilijk bereikbaar.

Indien er vragen zijn over lopende zaken of wat dan ook dan is mailen het makkelijkst: rotterdam@hifiklubben.nl wij proberen dan zo spoedig mogelijk contact op te nemen of te antwoorden.

Op de website van Hi-Fi Klubben: http://www.hifiklubben.nl staat wat u binnenkort in onze winkel kunt zien.

De verbouwing is te volgen op: https://www.facebook.com/hifiklubbenrotterdam

Snijders Hifi, 1971 - 2014. John had geen mooier afscheid kunnen krijgen dan de laatste weken!




Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #4 Gepost op: 21 april 2014, 21:13:35 »
Bericht verwijderd.  Constructieve bijdragen worden met belangstelling tegemoet gezien.  Het bij herhaling plaatsen van vervuiling wordt beloond met uitsluiting van dit forum PieterdeTweeter.  Een gewaarschuwd mens .............................


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

PieterdeTweeter

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 414
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #5 Gepost op: 21 april 2014, 21:28:00 »
Bericht verwijderd.  Constructieve bijdragen worden met belangstelling tegemoet gezien.  Het bij herhaling plaatsen van vervuiling wordt beloond met uitsluiting van dit forum PieterdeTweeter.  Een gewaarschuwd mens .............................
Ik volg slechts de adviezen op, die ik op ons forum heb gekregen. En dat noem je vervuiling!? Ik wil het een en ander aan komen schaffen mijn beste.
Schiet mij maar lek.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #6 Gepost op: 21 april 2014, 21:33:55 »
Bericht verwijderd.  Constructieve bijdragen worden met belangstelling tegemoet gezien.  Het bij herhaling plaatsen van vervuiling wordt beloond met uitsluiting van dit forum PieterdeTweeter.  Een gewaarschuwd mens .............................
Ik volg slechts de adviezen op, die ik op ons forum heb gekregen. En dat noem je vervuiling!? Ik wil het een en ander aan komen schaffen mijn beste.
Schiet mij maar lek.

Prettig verblijf gewenst.





Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #7 Gepost op: 21 april 2014, 21:59:01 »
He jammer....




























































































Snijders weg...mooie zaak. In mijn begin audiojaren regelmatig geweest en mijn eerste serieuze set daar kocht.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #8 Gepost op: 21 april 2014, 22:02:42 »
Fijn. Had me voorgenomen niet meer te reageren maar ergerde me dood!
Science is no democracy

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #9 Gepost op: 22 april 2014, 08:30:53 »
Fijn. Had me voorgenomen niet meer te reageren maar ergerde me dood!
+ 1

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #10 Gepost op: 22 april 2014, 12:25:12 »
Fijn. Had me voorgenomen niet meer te reageren maar ergerde me dood!
+ 1

+2
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #11 Gepost op: 22 april 2014, 19:35:26 »
Fijn. Had me voorgenomen niet meer te reageren maar ergerde me dood!
+ 1

+2

 :offtopic:

De vakantiebonnen zijn vroeg dit jaar.  ::) :P

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Rotterdam: Snijders Hifi
« Reactie #12 Gepost op: 22 april 2014, 21:31:26 »
Fijn. Had me voorgenomen niet meer te reageren maar ergerde me dood!
+ 1

+2

 :offtopic:

De vakantiebonnen zijn vroeg dit jaar.  ::) :P

Vanwege de aanhoudende crisis hoop ik dat ze dit jaar ook vooral bonnen voor enkele reizen uitschrijven.......
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A