Auteur Topic: Audio dealers  (gelezen 3851 keer)

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Audio dealers
« Gepost op: 04 maart 2013, 14:30:13 »
Voor mijn goede begrip: wat is precies de doelstelling van deze sectie? Het opnoemen van alle audiowinkels in en om de eigen woonplaats? Of alleen winkels die je een ander zou aanbevelen zonder dat je er commerciële motieven bij hebt? Ligt er ook een relatie met sponsoring van dit forum (ik verwacht het niet, maar ik vraag het toch maar even)? En wat als iemand een beroerde ervaring met een vermelde winkel heeft gehad? Wordt de vermelding dan weer verwijderd?

Zo maar wat vragen die bij me op komen ;)

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Audio dealers
« Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2013, 15:03:52 »
Ik zelf heb het gezien als een soort gouden gids voor audioliefhebbers en zonder agenda de winkels uit mijn stad waar ik regelmatig te vinden ben vermeld.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Audio dealers
« Reactie #2 Gepost op: 04 maart 2013, 18:33:15 »
Voor mijn goede begrip: wat is precies de doelstelling van deze sectie? Het opnoemen van alle audiowinkels in en om de eigen woonplaats? Of alleen winkels die je een ander zou aanbevelen zonder dat je er commerciële motieven bij hebt? Ligt er ook een relatie met sponsoring van dit forum (ik verwacht het niet, maar ik vraag het toch maar even)? En wat als iemand een beroerde ervaring met een vermelde winkel heeft gehad? Wordt de vermelding dan weer verwijderd?

Zo maar wat vragen die bij me op komen ;)
Frits,

Heldere vragen en ik zal mijn best doen soortgelijke antwoorden te geven.

Het doel is dat er een grote verzamellijst van audio dealers ontstaat, die onze leden tot hulp kan zijn.
Wat dat betreft is de omschrijving "gouden gids voor audioliefhebbers" wel een hele mooie omschrijving.

Op termijn zullen we een pagina maken met links waarop per plaatst (op alfabetische volgorde) de dealers sneller te vinden zijn voor onze leden en gasten.

Er spelen geen commerciële motieven.
Dit forum wordt uit eigen zak bekostigd en een bedankje willen we uit laten gaan aan de gebruikers van Hififreaks.nl, die zorgdragen voor de gezellige en ontspannen sfeer.

De verdere opbouw van Hififreaks.nl is gericht op zaken die een toegevoegde waarde hebben voor de gebruikers van dit forum. 

Daarnaast is duidelijk gesteld in het sticky bericht dat het niet bedoeling is van dit board een klaagmuur te maken.

Op andere plaatsen op Hififreaks.nl (bijvoorbeeld Hifi- of Home-theater algemeen) kan ik me voorstellen dat het voor kan komen dat iemand raad in wil winnen als er zich een verschil van inzicht voordoet m.b.t. afwikkeling van een probleem of anderszins met een audio dealer. 
Ook daar kunnen we elkaar dan tot hand en voet zijn, met als positieve insteek, het probleem vlot te trekken.

Mochten er nog meer vragen zijn dan zie ik ze met belangstelling tegemoet.

Groet,

Hififreak


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Audio dealers
« Reactie #3 Gepost op: 04 maart 2013, 19:18:09 »
Het is dus niet meer dan een opsomming van aanwezige winkels op 'ons' gebied, zonder waarde-oordeel. De gouden gids als het ware. Helder! En bedankt voor de beantwoording :)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Audio dealers
« Reactie #4 Gepost op: 04 maart 2013, 19:21:18 »
Helemaal juist Frits en graag gedaan.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.