Auteur Topic: Wat heb je vandaag gedaan?  (gelezen 1737311 keer)

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1425 Gepost op: 29 juni 2013, 17:22:16 »
De roes uitgeslapen na een enerverend avondje/nachtje darten. Morgen weer leven, denk ik.

Groeten...

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1426 Gepost op: 29 juni 2013, 17:41:53 »
TT van Assen bekeken en genoten van de uitslag!  8)
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1427 Gepost op: 29 juni 2013, 18:35:54 »
O.a. wat muziek besteld en ook mijn Concerto-wensenlijstje positief bijgesteld 8)
ADAM    Bryston     DENON

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1428 Gepost op: 29 juni 2013, 22:36:40 »
M'n zoon naar Fitness gebracht, boodschappen gedaan, bloemetjes voor de tuin gekocht (geen idee welk merk), toiletpapier naar mijn moeder gebracht, op ziekenbezoek geweest bij een vriendin in het ziekenhuis, bovenste verdieping van het huis schoongemaakt, sokken bij elkaar gezocht en intussen twee klanten geholpen met internetproblemen.....

PFFFFTTTT!!! Dat heet dan weekend!
Science is no democracy

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1429 Gepost op: 30 juni 2013, 09:23:49 »
Vanmorgen de koffer uitgepakt nadat we gisteren terug zijn gekomen van twee heerlijke weken op een zonovergoten Mediterraans eiland. Dadelijk een beetje wassen en opruimen, zodat we vanmiddag nog even tijd hebben om een muziekje te luisteren.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

flakkees

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.776
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1430 Gepost op: 30 juni 2013, 09:50:54 »
omdat de zomer niet echt door wil komen en dus de eigen pepers nog op zich laten wachten
heb ik 1 kilotje naga jolokia's over laten komen
dus nu druk met drogen / snijden / bereiden



wil je eens een ultra hete sambal proeven ?
een pm is genoeg  ;)
Philips / 4100 series 48''
Denon / AVC-A1XV
klipsch / RF-83 / R-14s / Rc-35 /diy sub Aa Havoc 18'' qsc plx-3002 miniDSP
kabels / ru connected / ixos / Belden

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1431 Gepost op: 30 juni 2013, 10:51:27 »
Vanmorgen de koffer uitgepakt nadat we gisteren terug zijn gekomen van twee heerlijke weken op een zonovergoten Mediterraans eiland. Dadelijk een beetje wassen en opruimen, zodat we vanmiddag nog even tijd hebben om een muziekje te luisteren.
Snel voorbij he.
Nu nog even nagenieten.
I love vintage.

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1432 Gepost op: 30 juni 2013, 20:38:14 »
net terug terug uit R'dam: luisterbezoek bij a.b.d.o.n. (verslagje volgt evt. nog) en luisterbezioek bij geinteresseerde voor de te koop zijnde Meridian 555.
Amp is verkocht, nog wat tips kunnen geven waar ie heel blij mee was, en ik denk een blijvend kontakt but we'll see.   :)
Kortom erg geslaagde dag afgezien van de files bij vertrek en thuiskomst op de a7.. grrmmbbll
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1433 Gepost op: 30 juni 2013, 20:41:20 »
net terug terug uit R'dam: luisterbezoek bij a.b.d.o.n. (verslagje volgt evt. nog) en luisterbezioek bij geinteresseerde voor de te koop zijnde Meridian 555.
Amp is verkocht, nog wat tips kunnen geven waar ie heel blij mee was, en ik denk een blijvend kontakt but we'll see.   :)
Kortom erg geslaagde dag afgezien van de files bij vertrek en thuiskomst op de a7.. grrmmbbll
Daar woon ik ook Jaap, had je een bakkie kunnen doen en de ouwe zooi kunnen bewonderen.  ;D ;)

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1434 Gepost op: 30 juni 2013, 20:53:00 »
Vanmorgen de koffer uitgepakt nadat we gisteren terug zijn gekomen van twee heerlijke weken op een zonovergoten Mediterraans eiland. Dadelijk een beetje wassen en opruimen, zodat we vanmiddag nog even tijd hebben om een muziekje te luisteren.
Had je al een beetje gemist, vrij rustig uit de hofstad.  ;) :P

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1435 Gepost op: 30 juni 2013, 20:59:56 »
Vandaag rustig wakker geworden in Ees (onder de rook van Borger) en op het gemakje teruggehobbeld via Ede waar ik mijn oom, tante en nicht een bezoek heb gebracht. Gisteren hebben we de vouwwagen uitgevouwen en opgebouwd zodat Ezra met zijn vader 2 weken op vakantie kan. Gisteravond in Drouwen iets gegeten.

Groet,
Jacco

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1436 Gepost op: 30 juni 2013, 22:30:25 »
Welkom in het Noorden. Vandaag 2x langs Ees gekomen, op weg naar Nieuw-Amsterdam toe en weer terug naar Aduard. Op bezoek bij mijn familie.
Eens buizen altijd buizen.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1437 Gepost op: 30 juni 2013, 23:31:41 »
Dank u voor het welkom. Is goed bevallen. Als je even door die eerste stijfheid heen bent, blijken die noordelingen heel gemoedelijk en openhartig. Zeggen wat ze denken (althans die ik ken dan) en het gaat allemaal een tandje minder qua versnelling. Mooie omgeving ook.

Groet,
Jacco

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1438 Gepost op: 01 juli 2013, 10:39:58 »
net terug terug uit R'dam: luisterbezoek bij a.b.d.o.n. (verslagje volgt evt. nog) en luisterbezioek bij geinteresseerde voor de te koop zijnde Meridian 555.
Amp is verkocht, nog wat tips kunnen geven waar ie heel blij mee was, en ik denk een blijvend kontakt but we'll see.   :)
Kortom erg geslaagde dag afgezien van de files bij vertrek en thuiskomst op de a7.. grrmmbbll
Daar woon ik ook Jaap, had je een bakkie kunnen doen en de ouwe zooi kunnen bewonderen.  ;D ;)

Man, ben in 1 maand tijd vaker in r'dam geweest dan de afgelopen 50 jr ofzo..  :think:
Moet nu even bijkomen.. ;D

Andere keer mss?? Lijkt me leuk :)
 
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1439 Gepost op: 01 juli 2013, 11:38:29 »
Dank u voor het welkom. Is goed bevallen. Als je even door die eerste stijfheid heen bent, blijken die noordelingen heel gemoedelijk en openhartig. Zeggen wat ze denken (althans die ik ken dan) en het gaat allemaal een tandje minder qua versnelling. Mooie omgeving ook.

Groet,
Jacco
De kat wordt eerst uit de boom gekeken. In Drenthe noemt men dat TJA, Turf, Jenever en Achterdocht. Dat gemoedelijke en openhartige is blijvend als de achterdocht is overwonnen.
De plek waar jullie zitten is de rand van de Hondsrug, de uitzichten zijn heel mooi, vooral als je richting het oosten kijkt.
Eens buizen altijd buizen.