Auteur Topic: Wat heb je vandaag gedaan?  (gelezen 1737025 keer)

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1080 Gepost op: 13 april 2013, 22:36:29 »
Een stuk of 25 cd's gebrand en nu aan het genieten van lekkere muziek

cd`s? :think:

CD-R dan.......
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1081 Gepost op: 14 april 2013, 10:27:27 »
De eerste 300 kilometers motorplezier zitten er al weer op ! Vandaag gaan we touren in het Niederrhein gebied.

dre73

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Berichten: 73
  • je hebt tweeters en TWEETERS
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1082 Gepost op: 14 april 2013, 11:32:15 »
Een stuk of 25 cd's gebrand en nu aan het genieten van lekkere muziek

cd`s? :think:

CD-R dan.......

CD-R?  :think:

hd? ;D

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1083 Gepost op: 14 april 2013, 13:18:25 »
accu ingebouwd bij motert: kaduuk. 2e accu ingebouwd in motert en VROEMM.. de v4 16klepper runs again  :)
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1084 Gepost op: 14 april 2013, 20:49:23 »
Mijn benedenbuurvrouw in Vlissingen laten horen wat haar zoal te wachten kan staan...Mooi weer in de planning dus was het een mooie gelegenheid om weer eens op het einde van de wereld te vertoeven. Rondje gereden (binnendoor Ritthem, kerncentrale, Middelburg, Grijpskerke, Domburg en terug via de boulevard van Vlissingen) en af en toe eens uitgestapt om een luchtje te scheppen. Teruggekomen de soldeerbout aangezet en de PMT drivers gedemonteerd, die zijn totaal naar de Palestijnen. Al met al een productief weekend.

Groet,
Jacco

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1085 Gepost op: 14 april 2013, 22:22:34 »
Lekker eind gewandeld,gefotografeerd, een adder gezien en gefotografeerd ge BBQ en nu lekker relaxen bij de terraskachel. Het is onder het afdak nog zo'n 21 graden... met een latte macchiato erbij is het helemaal af
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1086 Gepost op: 15 april 2013, 11:19:39 »
Vanochtend begonnen met het uit elkaar schroeven van de vaatwasser.... Gisteren sloegen de stoppen eruit. >:( En aangezien ik een bloedhekel aan afwassen heb was dit vanochtend naar de taxitrit prioriteit nummer 1. Nadat ik de opdek deur en de beschermkap er voor weg had ben ik de boel door gaan meten, en kwam ik er achter dat de kabelboom die van de vaatwasser naar de elektronica in de deur loopt een tweetal kabelbreuken zaten, waarschijnlijk door het vele open en dicht doen :( Ik heb het blik wat omgebogen en een stukje weggezaagd en omgebogen zodat de kabelboom wat vrijer de ruimte heeft als de deur open en dicht gaat. enig soldeer werk verricht om de kabelbreukjes te verhelpen en nu draait de vaarwasser weer zijn rondjes leve de mulitmeter en het soldeer apparaat 8)
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1087 Gepost op: 15 april 2013, 13:51:05 »
Vanochtend begonnen met het uit elkaar schroeven van de vaatwasser.... Gisteren sloegen de stoppen eruit. >:( En aangezien ik een bloedhekel aan afwassen heb was dit vanochtend naar de taxitrit prioriteit nummer 1. Nadat ik de opdek deur en de beschermkap er voor weg had ben ik de boel door gaan meten, en kwam ik er achter dat de kabelboom die van de vaatwasser naar de elektronica in de deur loopt een tweetal kabelbreuken zaten, waarschijnlijk door het vele open en dicht doen :( Ik heb het blik wat omgebogen en een stukje weggezaagd en omgebogen zodat de kabelboom wat vrijer de ruimte heeft als de deur open en dicht gaat. enig soldeer werk verricht om de kabelbreukjes te verhelpen en nu draait de vaarwasser weer zijn rondjes leve de mulitmeter en het soldeer apparaat 8)
Altijd al gedacht dat jij zo'n slim mannetje bent !!!  ;)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1088 Gepost op: 15 april 2013, 14:10:46 »
Kinderen naar school en oppas gebracht. De vrouw is werken en ik en aan het genieten van m'n welverdiende rust.....al zeg ik dat zelf.

Lekker naar m'n setje aan het luisteren onder het genot van wat gerstenat.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1089 Gepost op: 15 april 2013, 15:40:18 »
er voor gezorgd dat M-4 morgen een praktijkexamen kan doen... Zweten zúllen ze  ;D ;)
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1090 Gepost op: 17 april 2013, 21:58:44 »
Vandaag de labresultaten in het lage bereik ingescand en klaargemaakt voor het verslag. De PMT is goed genoeg bevonden met een MDL van 5 ppb en een correlatiefactor van 0,9999 op de ijklijn. Het gaat dan om een stikstofdetector waarvan de detector zelf obsolete is geworden en aan mij de dankbare taak om ervoor te zorgen dat onze sales mensen hun werk kunnen blijven doen. Er moeten zeg 4 miljoen fotonen betrouwbaar gemeten worden, en dat is niet zo heel veel.

Meteen mijn hart opgehaald doordat ik mij mocht/moest gaan bezighouden met het ruisgedrag van een photo multiplier tube, en dat is nu ook redelijk (lees: goed genoeg) onder controle.

Maar vanmiddag hetgeen gedaan wat echt belangrijk is: het verjaardagsfeestje van Ezra die maandag 8 wordt. De wereld is er sinds vanmiddag slechter op geworden: 9 extra heuse piraten. Inclusief zout water drinken, sushi eten, eindeloos te pas en te onpas Arrgh roepen en GPS schatzoeken. Waarbij GPS natuurlijk staat voor Grote Piraten Schat ipv global positioning system (maar waar het global system toch nodig was om de dukaten te vinden).

Groet,
Jacco

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1091 Gepost op: 17 april 2013, 22:52:09 »
dat klinkt als een innoverend dagje :)
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1092 Gepost op: 17 april 2013, 22:54:12 »
 8) Zeker. Morgen weer zo´n dag.

Groet,
Jacco

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1093 Gepost op: 19 april 2013, 22:07:13 »
Me 't snot voor de ogen gewerkt en me voorbereid op morgen.
Dan hoop ik o.a. mijn nieuwe cd-speler in de armen te sluiten.
Spannend!   :evil:


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1094 Gepost op: 20 april 2013, 07:05:53 »
Me 't snot voor de ogen gewerkt en me voorbereid op morgen.
Dan hoop ik o.a. mijn nieuwe cd-speler in de armen te sluiten.
Spannend!   :evil:

Zal hem nog even voor je oppoetsen!  8)
Oh, en ik hoop dat de achterbank van de ster plat kan aangezien er nog wel meer mee gaat op de terugreis  ;)
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A