Auteur Topic: Wat heb je vandaag gedaan?  (gelezen 1736740 keer)

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Wat heb je vandaag gedaan?
« Gepost op: 28 oktober 2012, 16:18:03 »
Wat foto's gemaakt voor het topic De set van..
Omdat ik maar matig tevreden was en ook nog de batterij leeg was komt dit projectje deze week in de herhaling.
Verder heb ik met verbazing staan kijken naar de voorgevel van een nieuwe cassière van een plaatselijk pompstation.
Ik schat dat ze net de leeftijd heeft om te mogen werken, maar jemig, hoe heeft het kunnen groeien zonder steeltje..
ADAM    Bryston     DENON

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:37:35 »
Verder heb ik met verbazing staan kijken naar de voorgevel van een nieuwe cassière van een plaatselijk pompstation.
Ik schat dat ze net de leeftijd heeft om te mogen werken, maar jemig, hoe heeft het kunnen groeien zonder steeltje..
;D ;D ;D
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2012, 17:05:31 »
Ik heb net mijn hammetje in de oven voor de eerste keer gestreeld met een borsteltje. Dat borsteltje was voor de gelegenheid gedoopt in een kommetje Grolsch pils. Dit ritueel gaat zich herhalen.

Groet,
Jacco

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2012, 17:15:52 »
Ik heb net mijn hammetje in de oven voor de eerste keer gestreeld met een borsteltje. Dat borsteltje was voor de gelegenheid gedoopt in een kommetje Grolsch pils. Dit ritueel gaat zich herhalen.

Groet,
Jacco

Altijd erg leuk om accenten aan een gerecht te geven :)
ADAM    Bryston     DENON

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2012, 19:04:13 »
Ik heb vanmorgen de auto verwend met 5 liter verse motorolie (het lampje knipperde op het dashboard namelijk, bij controle stond de peilstok droog), daarna de afstelling van mijn Grado element gecontroleerd met een malletje, vanmiddag 22 LP's gewassen in de Knosti, kort gebeld met een goede vriend en ondertussen mee genoten van zijn cracker met kaas  :P , uitvoerig mijn pas verworven DCC deck getest, en passant de vers gewassen platen beoordeeld, 4,5 liter snert gekookt en zojuist met het gezin verorberd. Wat een dag...

Gaat het weer een beetje, meneer Dröge? ;D ;D ;D

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2012, 19:08:38 »
Ik heb vanmorgen de auto verwend met 5 liter verse motorolie (het lampje knipperde op het dashboard namelijk, bij controle stond de peilstok droog), daarna de afstelling van mijn Grado element gecontroleerd met een malletje, vanmiddag 22 LP's gewassen in de Knosti, kort gebeld met een goede vriend en ondertussen mee genoten van zijn cracker met kaas  :P , uitvoerig mijn pas verworven DCC deck getest, en passant de vers gewassen platen beoordeeld, 4,5 liter snert gekookt en zojuist met het gezin verorberd. Wat een dag...

Gaat het weer een beetje, meneer Dröge? ;D ;D ;D
;D Maar die grappen met de auto moet je niet te veel doen want dat is echt niet goed voor het beestje :o
ADAM    Bryston     DENON

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #6 Gepost op: 28 oktober 2012, 19:13:56 »
Ik vond het ook in het geheel niet grappig, Jan.  :o

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #7 Gepost op: 29 oktober 2012, 20:19:39 »
Vandaag moeten vaststellen dat ik de inloggegevens van mijn webdomein kwijt ben geraakt. Erg onhandig als je op hoog technisch niveau aan je website wil sleutelen. In afwachting van een email van de helpdesk........  ::)

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.254
  • Platenspelers en zo.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8 Gepost op: 30 oktober 2012, 14:13:00 »
Gewerkt.
Nu ben ik aan het kijken naar de sets van onze leden ;D
Ziet er allemaal goed uit heren.
Veel plezier ermee. :) ;)
I love vintage.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:52:41 »
Gewerkt en dat viel enigszins tegen vanwege het bezoek dat ik gisteren gebracht had aan mijn beul.   ::)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:55:42 »
Gewerkt en dat viel enigszins tegen vanwege het bezoek dat ik gisteren gebracht had aan mijn beul.   ::)
Is al enige verlichting/progressie waarneembaar?
ADAM    Bryston     DENON

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #11 Gepost op: 30 oktober 2012, 19:04:32 »
Nog krap anderhalve maand en dan is het een jaar.  Ik merk eigenlijk geen vooruitgang en van tijd tot tijd hobbel ik meer dan ik loop.  Gelukkig heb ik al een vrindin denk ik dan maar.   ;)

Men zegt dat je er echt lange tijd voor uit moet trekken wil je uiteindelijk weten wat het maximum is. De beschadiging geneest niet, dus restschade is er gewoon.

Ik denk dan altijd maar aan Ramses.

Ramses Shaffy - We leven nog


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12 Gepost op: 30 oktober 2012, 22:45:45 »
Vandaag ook gewerkt, vanavond de soldeerbout ter hand genomen.

Ik kocht in augustus bij de kringloop een Sony ST-S320 tuner(tje) voor het astronomische bedrag van € 4,95. In de winkel getest, alles prima. Na een tijdje thuis draaien viel het me op dat de display knipperde of zelfs geheel uitviel. Tuner in de kast opgeborgen voor een natte koude avond. Vandaag dus. En het is gelukt. Na heel veel turen door een loep vond ik op de display print twee minescule puntjes die los in de tin stonden.  8)

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #13 Gepost op: 30 oktober 2012, 23:27:06 »
Vandaag een werkdag achter de rug van 12,5 uur. Deels op het werk en deels thuis. De dag begon aardig met een constructieve jacht op mijn manager en eindigde met een goed concept. En vandaag natuurlijk weer een kleine honderd km rondgetoerd in mijn brute Benz.

Groet,
Jacco

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #14 Gepost op: 31 oktober 2012, 22:07:28 »
Na een "beetje" werken mijn moesje van 91 opgehaald.

Als je zo oud bent, mag je bij ons bepalen wat je eet en ook dit keer koos ze vanzelfsprekend patat met pindasaus.

Op zo'n hoge leeftijd nog zo helder en geen dag laat ze voorbij gaan om de krant te lezen en cryptogrammen op te lossen.  Het is een krasse knarrin.   ;D


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.