Auteur Topic: Wat heb je vandaag gedaan?  (gelezen 1746861 keer)

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10395 Gepost op: 07 oktober 2019, 12:35:49 »
De laatste fase ingegaan, de nieuwe vloer ligt er in.

Ik heb zondag de hele dag rondgelopen met het idee, om de hoofdset, de Vincent voor en eind en de Cambridge cd-speler te verkopen.

Deze set wordt alleen gebruikt om een cd-tje te beluisteren en dat gebeurt met mijn Chromecast aansluiting toch niet.

De Marantz receiver levert een prima geluid en is met zijn 110 watt per kanaal ook geen doetje. Plus dat het geluid van Chromecast vaak niet eens zo slecht is. Maar de Vincent set eet ook geen brood...

De kast gaat er nog tussenuit, waardoor ik de Adams een stuk vrijer kan opstellen.

Nu is het nog wachten op een kneiter van een bank, die over een week of twee week komt, dan kunnen we er weer een paar jaar tegen aan.
« Laatst bewerkt op: 07 oktober 2019, 12:39:51 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10396 Gepost op: 07 oktober 2019, 16:16:47 »
Dat gaat best goed komen John ! Toppie!

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10397 Gepost op: 07 oktober 2019, 21:13:47 »
Een reisje naar het hoge noorden gemaakt om data van een gecrashte server te redden.

Vanavond wat autofiels gedaan.



Wat mij betreft kan het seizoen weer beginnen!


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10398 Gepost op: 07 oktober 2019, 22:02:44 »
Voor mij mag het voorjaar ook weer aanbreken.  Heb voor mijn gevoel, wel door omstandigheden,  te weinig genoten van de dakloze. 

Een kennisje van me maakte het helemaal bont.  Hij bracht zijn Porsche weg voor de apk en kreeg te horen dat alles in orde was en dat hij het afgelopen jaar slechts een krappe 600 km gereden had.  Echt jammer.  Veul te weinig.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.226
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10399 Gepost op: 07 oktober 2019, 22:07:30 »
 ;D Is wel zonde, ja.

Hier ben ik binnenroutes aan het zoeken die ik nog niet ken om toch een beetje van die snelweg te blijven. Vandaag een rally-achtige toer gevonden.

Groet,
Jacco

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10400 Gepost op: 07 oktober 2019, 22:32:46 »
Vandaag voor de verandering maar eens een luie dag gehouden en de goede kleur (RAL 7048 of Humbrol 155 Olive Drab) gezocht om de kap van mijn Quad 303 te spuiten.

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10401 Gepost op: 07 oktober 2019, 23:26:18 »
Voor mij mag het voorjaar ook weer aanbreken.  Heb voor mijn gevoel, wel door omstandigheden,  te weinig genoten van de dakloze. 

Een kennisje van me maakte het helemaal bont.  Hij bracht zijn Porsche weg voor de apk en kreeg te horen dat alles in orde was en dat hij het afgelopen jaar slechts een krappe 600 km gereden had.  Echt jammer.  Veul te weinig.
Hier precies het zelfde. Op sommige punten een jaar om snel te vergeten, maar de nasleep zal het wel anders maken ben ik bang.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10402 Gepost op: 08 oktober 2019, 08:54:30 »
't Was geen best jaar dat 2019, gauw vergeten maar.
Eens buizen altijd buizen.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10403 Gepost op: 08 oktober 2019, 09:56:11 »
Ik heb dit jaar beduidend minder motor gereden en dat was voor een groot gedeelte te wijten aan de extreme temperaturen. 2019 was ook voor ons een jaar om niet zo gauw te vergeten, want mijn echtgenote struikelde in de vakantie in het donker over een kinderfietsje wat op het voetpad lag en dat leverde haar twee gebroken ribben en scheurtjes in de pols van haar rechterhand op.

Daarnaast moesten wij vier dagen voor die bewuste vakantie onze lieve poes laten inslapen, omdat zij naast de problemen met haar schildklier ook aan een ernstig nierfalen leed (nog maar 20% nierfunctie) en voortdurend moest overgeven.

Het is een hele nare doch noodzakelijke beslissing, maar je wilt zo'n geliefde huisgenoot niet voortdurend zien lijden. Het zal zeker de nodige tijd kosten om aan de afwezigheid van het pluizenbolletje te wennen. Ze was heel klein, maar ze laat een enorme leegte achter.
« Laatst bewerkt op: 08 oktober 2019, 12:14:08 door Audiofreak »

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10404 Gepost op: 08 oktober 2019, 12:09:36 »
't Was geen best jaar dat 2019, gauw vergeten maar.
Nog eventjes René en dan hoop ik dat 2020 jouw jaar mag worden.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10405 Gepost op: 08 oktober 2019, 12:14:46 »
Ik heb dit jaar beduidend minder motor gereden en dat was voor een groot gedeelte te wijten aan de exorbitante temperaturen. 2019 was ook voor ons een jaar om niet te vergeten, want mijn echtgenote van de laatste 47 jaar struikelde in de vakantie in het donker over een kinderfietsje wat op het voetpad lag en dat leverde haar twee gebroken ribben en scheurtjes in de pols van haar rechterhand op.

Daarnaast moesten wij vier dagen voor die bewuste vakantie onze lieve poes laten inslapen, omdat zij aan een ernstig nierfalen leed (nog maar 20%) en voortdurend moest overgeven.
Het is een hele nare doch noodzakelijke beslissing, maar je wilt zo'n geliefde huisgenoot niet voortdurend zien lijden. Het al zeker de nodige tijd kosten om aan de afwezigheid van het pluizenbolletje te wennen.
Dit is niet leuk om te horen Jan, vooral bij mensen waar ik een gevoel mee heb zoals jij..


@ Ando,

Sterkte ermee kerel, hopen voor je dat de nasleep dragelijk wordt.
« Laatst bewerkt op: 08 oktober 2019, 12:18:23 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10406 Gepost op: 08 oktober 2019, 12:26:09 »
Hier gaat het goed, de vele soorten medicatie die ik slik en voor twee jaar geleden nog een fixe verhoging van een bepaald soort te hebben gekregen, voel ik me sinds een langere tijd weer gelukkig. Het ijs is dun, sommige dagen is het nog zwaar maar ik kan er over lopen.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10407 Gepost op: 08 oktober 2019, 12:46:20 »
Hier gaat het goed, de vele soorten medicatie die ik slik en voor twee jaar geleden nog een fixe verhoging van een bepaald soort te hebben gekregen, voel ik me sinds een langere tijd weer gelukkig. Het ijs is dun, sommige dagen is het nog zwaar maar ik kan er over lopen.
Dat is heel goed om te horen John ! Toppie!
« Laatst bewerkt op: 08 oktober 2019, 12:50:58 door Audiofreak »

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.803
  • Doet mij maar buisjes
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10408 Gepost op: 08 oktober 2019, 21:06:17 »
Vandaag een dagje z.huis, m,n meisje mocht afscheid van haar galblaas en galstenen nemen.

Maar ze heeft alweer praatjes.




Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk


Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.803
  • Doet mij maar buisjes
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #10409 Gepost op: 08 oktober 2019, 21:33:18 »
Vandaag voor de verandering maar eens een luie dag gehouden en de goede kleur (RAL 7048 of Humbrol 155 Olive Drab) gezocht om de kap van mijn Quad 303 te spuiten.

Ben benieuwd, uiteraard wel een foto van het resultaat Jan.