Auteur Topic: Wat heb je vandaag gedaan?  (gelezen 1749654 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.161
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8430 Gepost op: 22 september 2017, 20:47:37 »
Tip: Maak er een filmpje van.   ;D


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.574
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8431 Gepost op: 22 september 2017, 20:58:25 »
Vandaag naar mijn bandenboer geweest voor vier nieuwe banden voor onder de Twingo..

Bleek hij met de noorderzon te zijn vertrokken, heb ik ze maar bij mijn garage besteld.

Ik mag binnenkort ook voor den GLA.  Zal wel weer een incourante maat zijn.   :o
Dan praat je inderdaad over hele andere maten en prijzen. Ik heb nu een set 14" Vredestein vier seizoenen band besteld voor 280 euro, dat zul jij hw net redden voor twee stuks.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.161
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8432 Gepost op: 22 september 2017, 21:01:31 »
Ik vrees als ik dezelfde Continentals neem nog wel wat meer kwijt ben. 


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.233
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8433 Gepost op: 22 september 2017, 21:07:51 »
Mooi dat jij nu ook ingewijd wordt Jacco, je set thuis al een beetje ingesnotterd ?
Nog niet, ik moet eerst nog wat esoterische statussen bereiken. Mijn instraal-Schumann frequentie is nog niet gesyncd met het Von Däniken afstraal-potentiaal.

Groet,
Jacco

Hoe spannend kan audio zijn. Wordt straks een heel ritueel in huize Jacco.   worship1
Om weer terug met beide benen op aarde te komen ben ik van deze prof de college's aan het volgen:


Erg verslavend en ik ben er al een paar avonden helemaal mee onder de pannen.  worship1

Groet,
Jacco

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.161
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8434 Gepost op: 23 september 2017, 15:12:44 »
Rondje om de kerk en Betuwe gedaan.  Het weer was heerlijk en de wegen waren veelal leeg.   8)

Nu weekend. 


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.087
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8435 Gepost op: 23 september 2017, 15:56:25 »
Dagje Grunn gedaan, rijsmandjes voor brood gekocht en een sollicitatieoutfit.
Het is mooi weer, dat was te merken, gezellig druk alle terrassen vol.
« Laatst bewerkt op: 23 september 2017, 16:15:09 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.161
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8436 Gepost op: 23 september 2017, 16:19:40 »
Zit je tussen twee banen in of heb je gesolliciteerd naar een eventuele nieuwe uitdaging?


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.087
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8437 Gepost op: 23 september 2017, 16:31:31 »
Ik zit tussen twee banen in zodanig beschikbaar voor een nieuwe uitdaging. Er komen wel aanbiedingen maar als er over de beloning gepraat wordt zit er een behoorlijk gat. Ervaring telt niet meer mee, vakkennis ook niet en zodoende begint men met het minimum bod van € 10,00 per uur. Als je dan vreemd kijkt vinden ze raar. Of ze bieden een 0 urencontract en als je dan maar vooral in de weekenden wil werken en altijd beschikbaar wilt zijn.
Ik mag nu op gesprek komen voor een baan als Hygiëne Coördinator in de voedingsindustrie, er is hoop.
Eens buizen altijd buizen.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.161
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8438 Gepost op: 23 september 2017, 16:38:09 »
In ieder geval succes gewenst!  Ik zal duimen.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.087
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8439 Gepost op: 23 september 2017, 17:02:31 »
Bedankt :), ben nu huisman en dat bevalt tot nu toe goed. Het scheelt, de beide dochters zijn uitgeleerd, de oudste werkt al 3 jaar en de jongste is binnen een maand klaar op de Haagse Hogeschool. Dat is per maand een hele slok op een borrel, er moeten tenslotte ook af en toe nieuwe buizen gekocht worden.
Eens buizen altijd buizen.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.233
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8440 Gepost op: 23 september 2017, 17:06:01 »
Toch succes! Die buizen moeten wel blijven rollen natuurlijk. (tube rolling  ;) )

Groet,
Jacco

Wilco

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 940
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8441 Gepost op: 23 september 2017, 17:08:18 »
Ik zit tussen twee banen in zodanig beschikbaar voor een nieuwe uitdaging. Er komen wel aanbiedingen maar als er over de beloning gepraat wordt zit er een behoorlijk gat. Ervaring telt niet meer mee, vakkennis ook niet en zodoende begint men met het minimum bod van € 10,00 per uur. Als je dan vreemd kijkt vinden ze raar. Of ze bieden een 0 urencontract en als je dan maar vooral in de weekenden wil werken en altijd beschikbaar wilt zijn.
Ik mag nu op gesprek komen voor een baan als Hygiëne Coördinator in de voedingsindustrie, er is hoop.

Je verhaal is waarschijnlijk in een notedop.
Maar je bent dus eigenlijk werkloos, en die 10 euro is bruto of netto?
Je leeftijd vermeld je hier ook niet, dus beetje vaag zoals je het nu stelt.
Ervaring en vakkennis tellen wel degelijk mee, alleen in de ene sector meer als de andere.
Ook dat vermeldt je niet in je post,...om een simpel voorbeeld te noemen, ervaring in de horeca levert financieel vaak niet heel veel meer op.
Maar ongetwijfeld is jouw ervaring niet de horeca,..ik noem het ook maar als voorbeeld.
In deze tijd omdat het zogenaamd goed gaat op de arbeidsmarkt, denken veel mensen 3000 per maand te kunnen pakken ( ook maar een voorbeeld he,..niet persoonlijk bedoeld ), maar de praktijk is vaak weerbarstiger.
Iig veel succes.
The music sounds better, when you know who's playing it

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.087
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8442 Gepost op: 23 september 2017, 18:23:57 »
Ik zit tussen twee banen in zodanig beschikbaar voor een nieuwe uitdaging. Er komen wel aanbiedingen maar als er over de beloning gepraat wordt zit er een behoorlijk gat. Ervaring telt niet meer mee, vakkennis ook niet en zodoende begint men met het minimum bod van € 10,00 per uur. Als je dan vreemd kijkt vinden ze raar. Of ze bieden een 0 urencontract en als je dan maar vooral in de weekenden wil werken en altijd beschikbaar wilt zijn.
Ik mag nu op gesprek komen voor een baan als Hygiëne Coördinator in de voedingsindustrie, er is hoop.

Je verhaal is waarschijnlijk in een notedop.
Maar je bent dus eigenlijk werkloos, en die 10 euro is bruto of netto?
Je leeftijd vermeld je hier ook niet, dus beetje vaag zoals je het nu stelt.
Ervaring en vakkennis tellen wel degelijk mee, alleen in de ene sector meer als de andere.
Ook dat vermeldt je niet in je post,...om een simpel voorbeeld te noemen, ervaring in de horeca levert financieel vaak niet heel veel meer op.
Maar ongetwijfeld is jouw ervaring niet de horeca,..ik noem het ook maar als voorbeeld.
In deze tijd omdat het zogenaamd goed gaat op de arbeidsmarkt, denken veel mensen 3000 per maand te kunnen pakken ( ook maar een voorbeeld he,..niet persoonlijk bedoeld ), maar de praktijk is vaak weerbarstiger.
Iig veel succes.
Ben 58 jaar en 38 jaar ervaring in de bakkerijsector en hoorde bij de mensen die daadwerkelijk dat bedrag verdienden dat velen denken te kunnen pakken. Weet waar ik over praat en dat wordt soms als een bedreiging gezien. Vooral bij sollicitatiegesprekken, die nemen wel eens een onverwachte wending.
Hoezo goed met de arbeidsmarkt?, je kunt uitzendkracht/payroller worden met een 0 uren contract.
De €10 is bruto.
« Laatst bewerkt op: 24 september 2017, 09:48:24 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.574
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8443 Gepost op: 24 september 2017, 13:14:23 »
Succes met solliciteren René!
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.087
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #8444 Gepost op: 24 september 2017, 13:47:45 »
Bedankt, er zijn al genoeg brieven/mails de deur uit. Zoals ik al zei de leeftijd is het probleem niet het uurloon wel. We gaan stug door, heb nog even de tijd. Als het echt niets voorbij komt gaan we met een foodtruck op pad en gaan we ouderwetse bakkerijproducten bakken. Volgens de beide trendy dochters is een truck met banketproducten van goede kwaliteit het proberen zeer zeker waard.
Eens buizen altijd buizen.