Auteur Topic: Wat heb je vandaag gedaan?  (gelezen 1737191 keer)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9060 Gepost op: 09 mei 2018, 20:11:58 »
Overdag weinig.  Een stukje getoerd en een prachtig terras bezocht.   8)

Vanavond BP op bezoek gehad en da's altijd gezellig!

Zeker waar.... en weer een golden oldie in het bezit :yeah:
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9061 Gepost op: 09 mei 2018, 20:57:59 »
Vandaag hebben we een stukkie gefietst, gewandeld en weer gefietst. Onderweg onze proviand opgegeten in een uitkijktoren aan het Leekstermeer met onderstaand uitzicht. Alleen vogelgeluiden, een loeiende koe en verder niets. Een zeer geslaagde dag en nu een pijnlijke kont.
« Laatst bewerkt op: 09 mei 2018, 21:01:58 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9062 Gepost op: 09 mei 2018, 21:22:04 »
Gewerkt, bij een klant op bezoek geweest om info te vergaren. De zoveelste kast met lijken opengetrokken, en voor ondergetekende zijn dat natuurlijk allemaal uitdagingen. Mijn nieuwe leidinggevende heeft zich voorgenomen om een derde man te gaan inhuren, eindelijk oog voor het werk dat er is. Nog maar afwachten of dat gehoor gaat krijgen, maar goed. Het begin is er.

Groet,
Jacco

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9063 Gepost op: 11 mei 2018, 10:03:07 »
Vandaag nog helemaal niets. Een ontbijtje en een kop thee.

Afgelopen dagen door Berlijn gezworven.  Het was er meer dan geweldig lekker weer.
We zijn op dinsdag naar het Tierpark geweest. Volgens de site zou dat de grootste dierentuin van Europa moeten zijn.
Nou dat hebben we geweten. Je loopt je een schoenzool verknettering om alles te kunnen zien.
We hebben ongeveer een derde bekeken en hebben toen met moeie benen besloten om het terras van de Ierse pub op te zoeken aan de Hackescher markt.
Verder lekker geshopt met de misses, terras gehangen en lekker gegeten.
Het ijs en de koffie bij Cafe e gelato in de Potsdame platz Arkaden is nog steeds heel erg lekker.
Het waren weer een paar heerlijke dagen. Tevens genoten van de rit heen en de rit terug.
De Clio , welke toch best wel in de budgetklasse valt, blijft me positief verbazen.

Marcel

Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9064 Gepost op: 11 mei 2018, 10:30:47 »
Eerlijk gezegd heb ik het niet zo op grote auto’s, is gewoon niet zo mijn ding. Onze zoon heeft sinds een half jaartje een UP!, de kleinste van Volkswagen. Die doet het ook verbazingwekkend goed, echt een super autootje. En lekker zuinig wat voor hem zeker een groot voordeel is. En dat driecilindertje loopt toch mooi rond... zou daar ook gerust een lange reis mee maken.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9065 Gepost op: 11 mei 2018, 11:36:35 »
Naar mijn idee is het rijden van een kleine auto ook al lang niet meer een keuze omdat je geen grotere comfortabele auto kunt betalen. Je kunt ook luxe rijden maar wel compact.
De laatste jaren hebben veel kleine en compacte auto's veel prettige dingen aan boord gekregen welke vroeger alleen in grote dure auto's gekocht konden worden.
Als je nu naar de dure vol gehangen grote auto's gaat kijken dan zie je nog veel meer luxe en prettige zaken. Dat wel en sommige dingen vind ik als techniek liefhebber meer dan prachtig.
Veel dingen lijken me toch vooral bedacht om de aandacht van de koper te trekken met nog weer een mooier en meer fantastische gadget.
Voor mij zit alles op mijn Clio wat voor mij het autorijden aangenaam maakt.
Snelheidsregelaar , climate control en navigatie. Goede stoelen , prettig en comfortabel stuurgedrag.
Een fijne kleine zuinige motor (3 cilinder 899 cc met turbo goed voor 90 pk en 140 Nm max)  waarmee ik toch goed met het verkeer mee kan komen. En dat ding klinkt nog eens lekker ook als je hem op toeren jaagt.
Het viel me op dat er in Berlijn, daar waar je erg veel hele dikke Audi's BMW's Mercedessen Lambo's Porsche etc etc ziet, behoorlijk veel Clio's reden.
In de straat waar mijn Clio geparkeerd heeft gestaan afgelopen week  stonden nog 4 andere Clio's type 4 tussen het grote Duitse spul. In de wijk Schöneberg te Berlijn.
Oké , eentje was een prachtige zwarte RS. 

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9066 Gepost op: 11 mei 2018, 17:46:40 »
Wij hadden ook het idee om een kleinere te kopen toen vorig jaar onze Zafira kapot ging. We hebben in een Corsa gezeten en elkaar aan gekeken en schudden beide van neen. Toch maar weer een Zafira gekocht, die kan ook als kleine bus worden gebruikt, erg handig. En we zitten niet schouder aan schouder.
Eens buizen altijd buizen.

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9067 Gepost op: 11 mei 2018, 18:21:56 »
Dagje dwars door Rotterdam. 17 km gelopen en veel leuke dingen gezien en gedaan.
Eten drinken varen.
I love vintage.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9068 Gepost op: 11 mei 2018, 18:29:00 »
17 Km gelopen, dat is een werkdag. ;D
Eens buizen altijd buizen.

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9069 Gepost op: 11 mei 2018, 18:56:48 »
Waren ook pas om half6 thuis ;D
I love vintage.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9070 Gepost op: 12 mei 2018, 11:07:33 »
Gisteren hebben de misses en ik de koffers uitgepakt en de schone spullen terug in de voorraad gelegd.
Heden kijkt de misses naar het voorraadje vuile was en heeft meteen weer vakantie nodig. 
Terug naar gisteren. In de middag zijn we naar Nijmegen getogen om bij v Hilst onze thee voorraad aan te vullen.
Van Nijmegen zijn we naar CentrO te Oberhausen gegaan om daar nog even wat te halen bij DM en een Duitse apotheek.
Het hoofddoel was echter nog even een hamburger te verorberen bij Louisiana.
Dan vandaag staat er voor mij alweer een paar uurtjes thuiswerken voor nieuwe loonvorming op de planning.
Net even 170 mailtjes eehhhhh  wegge..........doorgenomen.
Vanavond gaan we naar onze stamkroeg in Nijmegen en gaan we met een stel kroeggekken het songfestival meemaken.
Dat gaat dan toch voor het eerst sinds vele vele vele jaren zijn dat ik iets van het songfestival ga meebeleven.
Maakt niet uit, het gaat om de gezelligheid.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9071 Gepost op: 12 mei 2018, 11:10:04 »
Gisteravond een gesprek gehad met een ouder, omtrend het treiteren van mij kleine jonge.. Het gaat mij zo aan het hart... :'(
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2018, 11:12:06 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9072 Gepost op: 12 mei 2018, 11:15:50 »
Gisteravond een gesprek gehad met een ouder, omtrend het treiteren van mij kleine jonge.. Het gaat mij zo aan het hart... :'(

Knap vervelend dat zoiets nodig is.
Sterkte John met het vinden van een goede oplossing met de ouder(s) van de treiterende partij.
Ik hoop dat daarmee het treiteren tot een einde komt.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9073 Gepost op: 12 mei 2018, 11:19:17 »
Gisteravond een gesprek gehad met een ouder, omtrend het treiteren van mij kleine jonge.. Het gaat mij zo aan het hart... :'(

Knap vervelend dat zoiets nodig is.
Sterkte John met het vinden van een goede oplossing met de ouder(s) van de treiterende partij.
Ik hoop dat daarmee het treiteren tot een einde komt.

Marcel
Het was een goed gesprek Marcel en het kind zat er zelf ook bij.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #9074 Gepost op: 12 mei 2018, 11:19:25 »
Wij hadden ook het idee om een kleinere te kopen toen vorig jaar onze Zafira kapot ging. We hebben in een Corsa gezeten en elkaar aan gekeken en schudden beide van neen. Toch maar weer een Zafira gekocht, die kan ook als kleine bus worden gebruikt, erg handig. En we zitten niet schouder aan schouder.

Dan paste de Corsa dus gewoon niet.  :)

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000