Ons stamcafé > Ons stamcafé

Wat heb je vandaag gedaan?

(1/3464) > >>

Mister T.:
Wat foto's gemaakt voor het topic De set van..
Omdat ik maar matig tevreden was en ook nog de batterij leeg was komt dit projectje deze week in de herhaling.
Verder heb ik met verbazing staan kijken naar de voorgevel van een nieuwe cassière van een plaatselijk pompstation.
Ik schat dat ze net de leeftijd heeft om te mogen werken, maar jemig, hoe heeft het kunnen groeien zonder steeltje..

JohnK:

--- Citaat van: Mister T. op 28 oktober 2012, 16:18:03 ---Verder heb ik met verbazing staan kijken naar de voorgevel van een nieuwe cassière van een plaatselijk pompstation.
Ik schat dat ze net de leeftijd heeft om te mogen werken, maar jemig, hoe heeft het kunnen groeien zonder steeltje..

--- Einde van citaat ---
;D ;D ;D

dekkersj:
Ik heb net mijn hammetje in de oven voor de eerste keer gestreeld met een borsteltje. Dat borsteltje was voor de gelegenheid gedoopt in een kommetje Grolsch pils. Dit ritueel gaat zich herhalen.

Groet,
Jacco

Mister T.:

--- Citaat van: dekkersj op 28 oktober 2012, 17:05:31 ---Ik heb net mijn hammetje in de oven voor de eerste keer gestreeld met een borsteltje. Dat borsteltje was voor de gelegenheid gedoopt in een kommetje Grolsch pils. Dit ritueel gaat zich herhalen.

Groet,
Jacco

--- Einde van citaat ---

Altijd erg leuk om accenten aan een gerecht te geven :)

proximus:
Ik heb vanmorgen de auto verwend met 5 liter verse motorolie (het lampje knipperde op het dashboard namelijk, bij controle stond de peilstok droog), daarna de afstelling van mijn Grado element gecontroleerd met een malletje, vanmiddag 22 LP's gewassen in de Knosti, kort gebeld met een goede vriend en ondertussen mee genoten van zijn cracker met kaas  :P , uitvoerig mijn pas verworven DCC deck getest, en passant de vers gewassen platen beoordeeld, 4,5 liter snert gekookt en zojuist met het gezin verorberd. Wat een dag...

Gaat het weer een beetje, meneer Dröge? ;D ;D ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie