Auteur Topic: Audio Winkel Beek stopt  (gelezen 8286 keer)

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Audio Winkel Beek stopt
« Gepost op: 12 januari 2019, 23:48:23 »
Ik kreeg een mailtje van Rob Wilms dat dit jaar de deuren gaan sluiten van de hifiwinkel beek-ubbergen.
Wel jammer want het is een mooie winkel. En ik denk dat ze ook een aardige groep klanten hebben die het jammer vinden dat deze winkel gaat sluiten. Deze winkel heeft een zeer prettige sfeer, fijn personeel, goede koffie, goed advies, heel veel mooie audio apparatuur.
Ik zal in ieder geval nooit vergeten hoe mooi mijn Translator luidsprekers klonken in hun luisterruimte.
En luister dagelijks naar mijn Prima Luna buizen versterker die ik bij hun gekocht heb.

"Als je aan iets nieuws begint, denk je niet meteen aan het eind ervan. Maar het komt er nu toch aan. Na 20 jaar DÉ HifiWinkel gaat Rob per 1 juni 2019 met pensioen, ons prachtige pand gaat in de verkoop en Dé Hifiwinkel wordt gesloten."


« Laatst bewerkt op: 12 januari 2019, 23:55:46 door mmuetst »

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Audio Winkel Beek stopt
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2019, 12:24:29 »
Dit is de zoveelste van de keten De Hifiwinkel die dicht gaat.
Het dunt aardig uit in hifiland.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Audio Winkel Beek stopt
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2019, 13:46:43 »
Het verwordt echt tot nostalgie zo..

 :-X
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Audio Winkel Beek stopt
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2019, 17:04:02 »
Ik woon werkelijk vlakbij en kom er maandelijks. De zaak liep volgens mij prima. De verkoop vond met name plaats door thuisdemo’s in de avond. Zwaar werk voor Rob Wilms en Herman wil niet meer met een ander opnieuw beginnen. Altijd goed advies gehad en volgens Rob kan ik beter geen nieuwe LS kopen. Welke detailhandel zegt dat nu?