Auteur Topic: Luisteren in het oosten bij Dick  (gelezen 3334 keer)

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.369
Luisteren in het oosten bij Dick
« Gepost op: 23 maart 2024, 22:42:58 »
Vandaag met de trein richting Enschede vertrokken om de set van Dick te beluisteren. 
Dick had mij aangeboden om mij op te pikken van het station. Dus werd ik netjes door een taxi zonder taxi bordje naar zijn appartement gereden. Aangekomen stond daar een stapel audio op de eettafel, klaar om via Marktplaats te verkocht te worden. Voor de TV stond de laatste aanwinst, de Advance Paris versterker. Mooie verschijning en in werkelijkheid vind ik hem er nog sjieker uit zien. Makkelijk te bedienen  Lockedversterker en binnen een mum kon ik vanaf mijn telefoon de eerste blues de kamer in slingeren. WoW wat een mooi laag komt er uit deze T+A luidsprekers. Dick heeft voor koffie gezorgd met een lekker stukje gebak. Dat ging er wel in na de lange reis. Dick had me in de auto al gewaarschuwd dat hij momenteel extra huisdieren heeft. Een plaag met fruitvliegjes en geen idee waar die krengen van daan komen. We hebben de middag gezellig zitten te ouwehoeren en muziek geluisterd. Wat mij opviel bij deze T+A is dat de electrostaten best hoog zitten waardoor het soms lijkt dat de zanger/zangeres van boven komt. Vooral met zang val dit op.
Na een paar biertjes was het tijd om weer terug te gaan naar Utrecht en we zijn nog niet koud de straat uit of deze knurft komt er achter dat zijn jas nog bij Dick hangt  Daag
Ik vond het een zeer geslaagde middag. Dick is natuurlijk van harte welkom om in Utrecht te komen luisteren . Ik had voor Dick nog wat lekkere biertjes mee genomen, wat blijkt, hij ook voor mij  ;)
Die “All Black” heb ik al zitten proeven, lekker hoor.

dickster

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.088
Re: Luisteren in het oosten bij Dick
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2024, 11:10:36 »
Goedemorgen,

Het was zeker gezellig en wat ik altijd leuk vind aan dit soort bijeenkomsten is dat je weer nieuwe muziek aan je playlist kan toevoegen. Leuk om te horen dat de Advance Paris in het echt er beter uit ziet. Ik ben er erg blij mee. Je kunt het niet verzinnen of het zit er op,aan of in. Ik kom binnen afzienbare tijd een keertje jouw kant op om jouw luistergrot te komen bewonderen.
En je weet het. hier ben je altijd welkom.

gras dick
Advance Paris Myconnect 250
pro-ject debut pro
T+A criterion TCI 2E
Cardas quadlink 5c