Auteur Topic: Het corona virus.  (gelezen 119707 keer)

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Het corona virus.
« Reactie #30 Gepost op: 15 maart 2020, 17:24:59 »
Ik draai momenteel heel veel Diana Krall daar luistert geen hond naar dus geen kans op een besmetting en tong zoenen ... ?  Daar ben ik te oud voor.  ;)

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Het corona virus.
« Reactie #31 Gepost op: 15 maart 2020, 17:30:23 »
Gewoon lekker met de hobby bezig blijven Paul, maar dat hoef ik jou niet te vertellen ! Volgens mij ben jij één van de actievere forumleden.
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2020, 17:51:14 door Audiofreak »

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Het corona virus.
« Reactie #32 Gepost op: 15 maart 2020, 18:05:52 »
Ja van hetzelfde.
Vrijdag normaal boodschappen gedaan, wat opviel waren de vele mannen alleen in de winkel met lijstjes. Sommige schappen leeg, ook hier hamsterdagen bij de AH. Zelfs het schap bruine bonen in potten was leeg.
Stieneke had vrijdag al beslist dat ze thuis zou blijven van school. Ze vindt het risico te groot om het virus ergens op te lopen. Besnier & Boeck en het virus erbij is spannend.
Een hele verstandige beslissing René, maar ik begrijp dat om 17.30 uur bekend gemaakt wordt dat alle scholen in Nederland tot nadere order dicht gaan.
Weten we maar dat had Stieneke al voor haar zelf beslist vanwege de risicogroep waar ze inzit.
Eens buizen altijd buizen.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Het corona virus.
« Reactie #33 Gepost op: 15 maart 2020, 18:08:21 »
Ik draai momenteel heel veel Diana Krall daar luistert geen hond naar dus geen kans op een besmetting en tong zoenen ... ?  Daar ben ik te oud voor.  ;)
Wie weet is mevr. Krall de remedie en medicijn tegen Corona. Zou niet gek zijn, inplaats van het maandelijkse luchtalarm nu Krall door de lucht horen schallen. 8)
Eens buizen altijd buizen.

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Het corona virus.
« Reactie #34 Gepost op: 15 maart 2020, 19:35:40 »
De wereld gaat zich beteren zo te lezen.

Corona lost ook het CO2 probleem op, minder vervuilende fabrieken, minder intercontinentale vluchten, minder woon werk verkeer uitdunning van de overbevolking, .... met andere woorden als wij het niet kunnen doet de natuur het wel.

Just my two cents.

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Het corona virus.
« Reactie #35 Gepost op: 15 maart 2020, 21:56:47 »
De wereld gaat zich beteren zo te lezen.

Corona lost ook het CO2 probleem op, minder vervuilende fabrieken, minder intercontinentale vluchten, minder woon werk verkeer uitdunning van de overbevolking, .... met andere woorden als wij het niet kunnen doet de natuur het wel.

Just my two cents.
Dat is precies mijn  idee. Je had dat mooi hoorspel War of the worlds waar de aliens uiteindelijke dood gaan aan een virus....wij mensen verprutsen de aarde, natuur laat nu even weten dat het wel genoeg is...

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Het corona virus.
« Reactie #36 Gepost op: 15 maart 2020, 22:05:42 »
Ik denk dat we eea moeten gaan "inhalen", dus dat het CO2 probleem ook gewoon gecompenseerd gaat worden door nog meer CO2.

Groet,
Jacco

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Het corona virus.
« Reactie #37 Gepost op: 15 maart 2020, 22:19:11 »
Ik denk dat we eea moeten gaan "inhalen", dus dat het CO2 probleem ook gewoon gecompenseerd gaat worden door nog meer CO2.

Groet,
Jacco
Komt moeder natuur gewoon weer met een virus, gewoon weer wereldwijd wat nog besmettelijker is en nog dodelijker is, tot dat het ons mensheid doordringt dat we anders moeten gaan leven....

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Het corona virus.
« Reactie #38 Gepost op: 15 maart 2020, 22:46:09 »
Gaat gewoon niet gebeuren. Ik ben ervan overtuigd. De mensch is een jammerlijk wezen en destructief van aard, is onze manier van overleven. Wellicht is dat wel het geheim van overleven in zijn algemeenheid.

Groet,
Jacco

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Het corona virus.
« Reactie #39 Gepost op: 15 maart 2020, 23:03:55 »
Ik denk wat nu blijft liggen wordt straks, als het gevaar geweken is, wel weer ingehaald en is het weer hosanna. Even pas op de plaats en dan weer met nieuwe energie dubbel en dwars er tegenaan. Niet voor iedereen voor een bepaalde groep.
Eens buizen altijd buizen.

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Het corona virus.
« Reactie #40 Gepost op: 15 maart 2020, 23:29:34 »
Gaat gewoon niet gebeuren. Ik ben ervan overtuigd. De mensch is een jammerlijk wezen en destructief van aard, is onze manier van overleven. Wellicht is dat wel het geheim van overleven in zijn algemeenheid.

Groet,
Jacco
De aarde is ooit begonnen zonder mensen, waarom niet eindigen zonder mensen....Ik ga het niet meer mee maken en ik heb samen met Sandra gekozen om geen kinderen op deze aarde neer te zetten. Maar de mensen die wel kinderen hebben. Ik zie genoeg ouders in mijn staat parkeren die de luiers van hun baby gewoon uit het raam van hun auto flikkeren...toch niet onze staat en onze wijk.
En zo gaan we in het groot ook om met onze aarde...de rekening komt vanzelf, niet voor ons...maar onze kinderen zullen merken hoe wij het allemaal verprutst hebben.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Het corona virus.
« Reactie #41 Gepost op: 16 maart 2020, 08:18:10 »
Wij verwachten dat we de komende tijd tot 80 á 90 % minder colli gaan vewerken.
Wij liggen op dit moment stil en slechts een kleine ploeg gaat vanavond wat orders verzamelen voor uitleveren aan klant morgen.
Ik werk vrijwel zeker deze week maar 4 dagen.
En ik heb nu een enorme berg tijd om andere klusjes op te pakken.
Goederenonvangst en de daarbij behorende administratie ligt volledig stil vandaag.

De misses moet vrijwel zeker de komende twee weken en misschien de komende 4 weken thuis werken.
Zijn er nog meer forummers die verplicht thuis werken of naar huis zijn gestuurd omdat er geen werk is.

Beetje naar onderbuikgevoel geeft dit wel.
Maar laten we positief blijven en de juiste beslissingen proberen te nemen.
Allen sterkte en gezonheid gewenst vanuit het midden van het land.

Marcel
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2020, 09:41:54 door Marcel Dali »
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Het corona virus.
« Reactie #42 Gepost op: 16 maart 2020, 08:45:14 »
Yep, maar in de ICT ben ik wel gewend om af en toe thuis te werken. Nu de hele week. Onze kat vind het niet erg....eindelijk de hele dag een baasje op kopjes aan te geven  ;)

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Het corona virus.
« Reactie #43 Gepost op: 16 maart 2020, 09:11:13 »
Mijn oudste zoon was van de week verkouden en hij werd subiet door zijn baas naar huis gestuurd. Inmiddels is hij weer beter en kan hij gewoon weer beginnen. De jongste zoon werkt voor een multinational, die hem  heeft gevraagd om voorlopig vanuit huis te werken.

sterremuur

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 244
  • Ja, ik ook hier!
    • Sterremuur!
Re: Het corona virus.
« Reactie #44 Gepost op: 16 maart 2020, 09:36:10 »
Ik, als AOW'er ben gewend om vanuit huis te werken.
Dus ik kan me vrij makkelijk aanpassen.
 Laie_23
Ook actief met tapedeckforum