Hifi hardware > Versterkers en receivers

Advies over oude meuk.

(1/3) > >>

Jansen!:
Advies gevraagd: schoonzoon wil graag retro en heeft een Denon pma-860 op het oog, met tuner en dvd-speler.
Vraagprijs is 80,00. Maar hij mag 't voor 40,00 hebben.
Alleen: "het linker kanaal kraakt", volgens de verkoper.
Doen of niet doen?



Hij wil eigenlijk voor onder de 100,00 een leuke set, inclusief twee monitoren en eventueel een sub(je). Iemand een idee?

Jansen!:
Op "sommige standen wordt het gekraak erger en valt dan soms uit", aldus de verkoper.
Lijkt me niet goed...

renes:
Ik zou het laten staan. Koop je het voor €40 maar voor welke prijs kan het gemaakt worden, valt meestal tegen. Er is genoeg ander oud spul te krijgen zonder mankementen.

Infinity:

--- Citaat ---Hij wil eigenlijk voor onder de 100,00 een leuke set, inclusief twee monitoren en eventueel een sub(je). Iemand een idee?

--- Einde van citaat ---
marquant cd radio set met cassette en speakers akai
€ 22,00
http://link.marktplaats.nl/m1475839958?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Ruim onder honderd euro ::)

Hififreak:

--- Citaat van: Jansen! op 21 januari 2020, 21:11:22 ---Op "sommige standen wordt het gekraak erger en valt dan soms uit", aldus de verkoper.
Lijkt me niet goed...

--- Einde van citaat ---

Kunnen vuile relais zijn.  Als je geen risico wilt lopen op kosten, koop iets werkends.  MP staat er vol mee.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie