Auteur Topic: RichardK ontvangt a.b.d.o.n.  (gelezen 25337 keer)

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: RichardK ontvangt a.b.d.o.n.
« Reactie #15 Gepost op: 13 februari 2013, 15:51:36 »
Tja misschien mijn vrouw maar eens overtuigen dat het voor de gasrekening beter zou zijn dat een mooi dik gordijn voor dat grote raam wel eens een euro of 50 tot 100 op jaar basis scheelt aan stook kosten ::)
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: RichardK ontvangt a.b.d.o.n.
« Reactie #16 Gepost op: 13 februari 2013, 19:03:43 »
:D
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

a.b.d.o.n.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.026
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: RichardK ontvangt a.b.d.o.n.
« Reactie #17 Gepost op: 13 februari 2013, 19:58:55 »
Tja misschien mijn vrouw maar eens overtuigen dat het voor de gasrekening beter zou zijn dat een mooi dik gordijn voor dat grote raam wel eens een euro of 50 tot 100 op jaar basis scheelt aan stook kosten ::)

Overtuig haar! Mooi velours is nooit weg. Niet van de hema, die kwaliteit is te dun tegenwoordig.

Over mijn smaak valt te twisten

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.074
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: RichardK ontvangt a.b.d.o.n.
« Reactie #18 Gepost op: 13 februari 2013, 20:07:25 »
Mooi goed leesbaar verslag. Binnenkort meer eens een afspraak maken, ik wil het felle wel eens horen van de B&W's. ;D
Bij mij op zolder, vroeger in de kamer, deed een vloerkleed het verschil maken tussen af en toe scherp en precies goed in mijn oren.
Eens buizen altijd buizen.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: RichardK ontvangt a.b.d.o.n.
« Reactie #19 Gepost op: 13 februari 2013, 20:12:05 »
Mooi goed leesbaar verslag. Binnenkort meer eens een afspraak maken, ik wil het felle wel eens horen van de B&W's. ;D
Bij mij op zolder, vroeger in de kamer, deed een vloerkleed het verschil maken tussen af en toe scherp en precies goed in mijn oren.

Je bent van harte welkom Rene ;)
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal