Auteur Topic: Geluid hoofdtelefoon erg zacht.  (gelezen 7978 keer)

Derk

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Berichten: 68
Re: Geluid hoofdtelefoon erg zacht.
« Reactie #15 Gepost op: 14 november 2019, 19:33:23 »
Ik blijf nog even lekker de problemen opzoeken...  Daag  Ik hou nogal van veranderen/uitproberen en heb mijn pas gekochte Musical Fidelity set toch weer even opzij gezet, ik kwam een mooie Yamaha C-45 voorversterker met bijhorende Yamaha M-45 eindversterker tegen, kunnen kopen voor een klein prijsje, klinkt echt fantastisch vind ik, nog wat meer gedetailleerder dan de Musical Fidelity set, en lekker veel instelmogelijkheden, ook minder vingerafdruk gevoelig dan die pianolak van de MF   :rofl:  Maar wat wil nu het geval, de koptelefoon versterker X-can V2 van Musical Fidelity, werkt niet op de Yamaha C-45 ... ik had hem net zo aangesloten als op de MF E20, dus op de REC out aansluiting van Tape 2, alle knopjes geprobeerd maar helaas geen geluid uit mijn koptelefoon, op zich geen probleem want als ik nu mijn draadloze koptelefoon rechtstreeks aansluit op de Yamaha koptelefoon aansluiting, (zoals het hoort) werkt die wel normaal met het volume, maar ik vind het wel vreemd dat de X-can V2 nu niet werkt op de Yamaha, iemand een idee ?
Op de Yamaha C-45 de rec out knop op de juiste bron zetten.

Bedankt voor het meedenken, keek net nog even op de achterkant van de C-45 en zag dat ik de Tulp in de Tape PB had geplaatst in plaats van de REC out...  :-[  dus nu opgelost   ;)