Auteur Topic: Verstand van Iphone? Foto's, mappen en opruimen  (gelezen 2065 keer)

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.227
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Verstand van Iphone? Foto's, mappen en opruimen
« Reactie #15 Gepost op: 12 juni 2022, 11:12:00 »
Ik zeg script maken in powershell om de foto’s geautomatiseerd van iPhone naar Windows in één map te plaatsen.
En hoe zou dat eruit zien? Ik ben gek op Powershell.

Groet,
Jacco

Frits Denon

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.332
  • Elac addict
Re: Verstand van Iphone? Foto's, mappen en opruimen
« Reactie #16 Gepost op: 12 juni 2022, 11:31:14 »
Hear hear! Ik heb een aantal vrienden die ook met MacBooks en een Mac desktop werken. Anderen werken met Linux. Debian en Linux Mint zijn dan populair. In heel mijn vrienden-, kennissen- en familiekring zijn er welgeteld twee die nog met Windows werken. In beide gevallen voor gaming. Bij mij is alles Debian Linux.

Sinds 2008 met Ubuntu begonnen, na vele omzwervingen nu al langere tijd met MXLinux. Prima desktop, licht en zeer stabiel. Betere helft werkt met Budgie. Ook prima.
Heb voor mijzelf zakelijk een Imac en een Macbook air.

Gebruik een oude Lenovo met Win 11 om in te loggen bij mijn opdrachtgever. Verder geen Win meer hier in huis.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.369
Re: Verstand van Iphone? Foto's, mappen en opruimen
« Reactie #17 Gepost op: 12 juni 2022, 14:54:06 »
Ik zeg script maken in powershell om de foto’s geautomatiseerd van iPhone naar Windows in één map te plaatsen.
En hoe zou dat eruit zien? Ik ben gek op Powershell.

Groet,
Jacco
Google is your friend: https://blog.daiyanyingyu.uk/2018/03/20/powershell-mtp/
Beter goed gejat en zelf slecht verzonnen  ;) ik ben zelf niet zo’n script kid, maar kan wel googelen  :D

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.804
  • Doet mij maar buisjes
Re: Verstand van Iphone? Foto's, mappen en opruimen
« Reactie #18 Gepost op: 13 juni 2022, 14:58:03 »
Hear hear! Ik heb een aantal vrienden die ook met MacBooks en een Mac desktop werken. Anderen werken met Linux. Debian en Linux Mint zijn dan populair. In heel mijn vrienden-, kennissen- en familiekring zijn er welgeteld twee die nog met Windows werken. In beide gevallen voor gaming. Bij mij is alles Debian Linux.

En ook niet 100% veiligheid.

https://nl.hardware.info/nieuws/81868/nieuwe-linux-malware-is-lastig-te-ontdekken

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.369
Re: Verstand van Iphone? Foto's, mappen en opruimen
« Reactie #19 Gepost op: 15 juni 2022, 22:30:21 »
Hear hear! Ik heb een aantal vrienden die ook met MacBooks en een Mac desktop werken. Anderen werken met Linux. Debian en Linux Mint zijn dan populair. In heel mijn vrienden-, kennissen- en familiekring zijn er welgeteld twee die nog met Windows werken. In beide gevallen voor gaming. Bij mij is alles Debian Linux.

En ook niet 100% veiligheid.

https://nl.hardware.info/nieuws/81868/nieuwe-linux-malware-is-lastig-te-ontdekken
Er is maar één veilige computer, geen.