Auteur Topic: TV beeld streperig.  (gelezen 6091 keer)

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: TV beeld streperig.
« Reactie #15 Gepost op: 30 juli 2019, 12:50:30 »
Net als mijn baas digitale communicatie?   ;D ;D ;D

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: TV beeld streperig.
« Reactie #16 Gepost op: 30 juli 2019, 13:03:10 »
Hififreak,

Als het weg blijft, geen zorgen meer maken.  ;D

Hoe wordt de TV gebruikt?  Via mediabox en HDMI kabel of met een decoder van de TV aanbieder in het scherm zelf?

Marcel

Middels HDMI op zo'n box van Ziggo.  Meer weet ik er niet van want mijn betere helft is van het beeld en ik van het geluid.   ;)
ik heb de Ziggo next  die ook 4K kan doorgeven. Ik heb deze al een tijd ik was een van de uitverkorenen die hem mocht testen. Veel beter dan bijvoorbeeld de Horizon en compacter. Nu al even voor iedereen aan te schaffen mits ze op voorraad zijn.
Oh ja en dan ook gelijk een HDMI 2.0 voor 4K
Maar een 1.4 kan het ook.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: TV beeld streperig.
« Reactie #17 Gepost op: 30 juli 2019, 14:35:43 »
Hififreak,

Als het weg blijft, geen zorgen meer maken.  ;D

Hoe wordt de TV gebruikt?  Via mediabox en HDMI kabel of met een decoder van de TV aanbieder in het scherm zelf?

Marcel

Middels HDMI op zo'n box van Ziggo.  Meer weet ik er niet van want mijn betere helft is van het beeld en ik van het geluid.   ;)
ik heb de Ziggo next  die ook 4K kan doorgeven. Ik heb deze al een tijd ik was een van de uitverkorenen die hem mocht testen. Veel beter dan bijvoorbeeld de Horizon en compacter. Nu al even voor iedereen aan te schaffen mits ze op voorraad zijn.
Oh ja en dan ook gelijk een HDMI 2.0 voor 4K
Maar een 1.4 kan het ook.
Met het Horizon kastje zijn we erg ontevreden, vergeet programma's op te nemen, gooit ze er uit, opgenomen programma's blijven bij het afspelen vaak een keer hangen.
Maat van me, heeft precies hetzelfde met dat kastje.

Dat zijn wel ergernissen.
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2019, 14:37:14 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: TV beeld streperig.
« Reactie #18 Gepost op: 30 juli 2019, 14:40:09 »
Wij hebben alleen een Disconnectbox van Ziggo. Als ik al eens TV wil kijken gaat dat via de Go!-app.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: TV beeld streperig.
« Reactie #19 Gepost op: 30 juli 2019, 18:40:07 »
Hififreak,

Als het weg blijft, geen zorgen meer maken.  ;D

Hoe wordt de TV gebruikt?  Via mediabox en HDMI kabel of met een decoder van de TV aanbieder in het scherm zelf?

Marcel

Middels HDMI op zo'n box van Ziggo.  Meer weet ik er niet van want mijn betere helft is van het beeld en ik van het geluid.   ;)
ik heb de Ziggo next  die ook 4K kan doorgeven. Ik heb deze al een tijd ik was een van de uitverkorenen die hem mocht testen. Veel beter dan bijvoorbeeld de Horizon en compacter. Nu al even voor iedereen aan te schaffen mits ze op voorraad zijn.
Oh ja en dan ook gelijk een HDMI 2.0 voor 4K
Maar een 1.4 kan het ook.
Met het Horizon kastje zijn we erg ontevreden, vergeet programma's op te nemen, gooit ze er uit, opgenomen programma's blijven bij het afspelen vaak een keer hangen.
Maat van me, heeft precies hetzelfde met dat kastje.

Dat zijn wel ergernissen.
Ziggo bellen dan en de Next bestellen was een maand of twee geleden gratis ik weet niet of dat nog zo is. Die problemen had ik met de Horizon niet. Wel dat het beeld ook regelmatig blokkig was en vaak opnieuw opstarten om het te verhelpen. Ook de opstart tijd is véél sneller met de Next paar seconden en veel degelijker gemaakt. Maar in het begin ook kinderziektes maar nu eigenlijk nergens geen last meer van. Oh ja updaten is ook belangrijk als je dat niet doet krijg je meer haperingen.