Auteur Topic: Modificatie Sbooster  (gelezen 40881 keer)

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Modificatie Sbooster
« Reactie #90 Gepost op: 13 juli 2019, 13:00:58 »

Veel goeds komt uut Enschede,dat wel 8)
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.913
    • ARJANKU.IT service
Re: Modificatie Sbooster
« Reactie #91 Gepost op: 13 juli 2019, 13:22:25 »
Nogmaals.
Ik ga helemaal niet modificeren en laat het bij wat ik heb.
Ik heb al eerder gezegd dat de discussie wat mij betreft gesloten kan worden.ik zal dan ook niet meer reageren.
Voor degenen die er genoegen in scheppen “ ga vooral door met je meningen. Het houd je in ieder geval van de straat.
Ik heb weer een lekker muziekje van Hans Theessink opstaan
Heerlijk
Bedankt in elk geval voor de leuke vraag, de strakke kaders waarin deze beantwoord diende te worden, de terechtwijzingen richting jarenlange forumgenoten voor wat betreft de te gebruiken forum-mores en het cherrypicken bij lezen..😉


Het werken aan en repareren van audio is wat me voornamelijk van de straat houdt. Ik houd niet van luchtfietserij, ken diverse luchtfietsproducten, herken ze misschien ook wat sneller dan de niet elektronicus en weet vanuit de verkooppraktijk hoe gruwelijk men zichzelf voor de gek kan houden qua subjectieve vaststelling van verschillen-met voorkennis en vanuit die mindset reageer ik..
Daar zult u het mee moeten doen.

An inability to grasp science is no argument against it....

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Modificatie Sbooster
« Reactie #92 Gepost op: 13 juli 2019, 15:00:44 »

Veel goeds komt uut Enschede,dat wel 8)
Ik geef je niet vaak gelijk maar in dit geval van Hans Theessink heb je helemaal gelijk. Jullie zijn haast van dezelfde leeftijd niet toevallig ergens bij elkaar op school gezeten.
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2019, 18:52:49 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Modificatie Sbooster
« Reactie #93 Gepost op: 13 juli 2019, 21:59:27 »

Veel goeds komt uut Enschede,dat wel 8)
Ik geef je niet vaak gelijk maar in dit geval van Hans Theessink heb je helemaal gelijk. Jullie zijn haast van dezelfde leeftijd niet toevallig ergens bij elkaar op school gezeten.

En neen,Hans ken ik vanuit mijn baan wel maar niet persoonlijk.je had damals nog z'on band ik dacht white snake met

Adje van de Berg als kopstuk,en Adje kende ik toen damals heel goed want hij schilderde en wilde dat graag wereldwijd

aan de man brengen.Adje is wel een tukker dat wel.En kust&cultuur was toen een pot nat.

Wie kende ik toen eigenlijk niet persoonlijk? ik ga dat even uitzoeken want de eerste was ramses shaffi nadien Herman Brood

maar er waren er meer damals ,en velen wilden na hun loopbaan een bekendheid hebben als kunst schilder,zodat hun

gespaarde centen niet minder werden 8)

En jawel Jan Cremer ken ik dus ook goed dat ook :think:
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2019, 22:03:56 door bram freestone »
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Modificatie Sbooster
« Reactie #94 Gepost op: 13 juli 2019, 22:36:57 »
Duidelijk een rendevouz a la family affair, ook een soort modificatie zo zie ik ze ook op begrafenissen en crematies Bram.