Auteur Topic: siltech SQ 80 G2 Interlinks 2 paar  (gelezen 2198 keer)

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
siltech SQ 80 G2 Interlinks 2 paar
« Gepost op: 03 februari 2013, 15:41:10 »
Aangeboden 1 paar interlinks van kabel merk uit de NL Siltech het gaat hier om de SQ 80 G2 serie een "puur zilveren" interconnect met een koper afschermings mantel. Ik heb 2 sets beschik baar namelijk:

• Een set van 75 cm € 75,00 verkocht via MP
• Een set van 135 cm € 85,00

Ze konden vroeger volgens de 1e eigenaar tegen een riante bijbetaling worden mee geleverd bij de Sphinx voor en eind versterker en elke andere bron zoals tuner of cd-speler ik heb de sphinx vv en eindtrappen samen met de kabels overgenomen maar gebruik mijn eigen interlinks.

Bij de eerste foto even één van de RCA Hulzen los geschroefd om te laten zien dat dit zilveren kernen bevat.







« Laatst bewerkt op: 03 februari 2013, 22:22:50 door RichardK »
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: siltech SQ 80 G2 Interlinks 2 paar
« Reactie #1 Gepost op: 06 februari 2013, 17:59:58 »
Allebij verkocht misschien mocht er belangstelling zijn ik heb nog twee sets liggen van om en nabij de 60 cm ik denk dat ik die ook te koop ga aanbieden
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal