Auteur Topic: Canton karat m80 dc  (gelezen 19107 keer)

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #60 Gepost op: 17 juni 2019, 22:09:10 »
Wat doen ze in jouw oren , beleving, erg goed en wat doen ze minder goed?

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #61 Gepost op: 17 juni 2019, 22:14:55 »
Mag het een paar gram vriendelijker Bram?   ;D

Marcel
Nou, inderdaad Marcel.

Vind het echt niet netjes hoe je tegen Audiofreak doet Bram. Als er één iemand altijd het beste met je voor heeft gehad, is Jan dat wel.

Je antwoord was tegen het onbeschofte aan. Bijt nooit in de hand die je voedt.

En wat ik in het verhaal te doen heb..
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

kappie

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 44
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #62 Gepost op: 17 juni 2019, 22:46:48 »
Ben momenteel niet thuis in het weekend zal ik volop foto,s maken. Utrecht gaat inderdaad nog wel ( 2uurtjes ) ? heb begin augustus vakantie als het dan zou uitkomen graag. En dan de Cantons  tja zoals eerder gezegd met fleetwood mack e.d. geweldig strakke bas ( absoluut geen boembas) sprankelend hoog en ook misschien wel het belangrijkst stemmen worden ook erg mooi weergegeven . maar wil ze niet ruilen voor de xanadu,s ( ds 17) deze vind ik met wat rustige muziek net iets meer in balans .  uiteraard was mijn oude eigenwijze vader het niet met mij eens. ik weet niet wat nog meer kan zeggen over de sound, ben niet echt een audiofiel maar wel muziekliefhebber . hoor eigenlijk geen verschil in versterkers cd-spelers en kabels toch heb ik eens een cd104 door T.V.W. laten verbouwen/modificeren en later verkocht. heb nu een oude Marantz cd 72 met Jk modificatie en deze doet het ook prima. Bij T.V.W (audiofreaks) heb ik in mijn ogen en oren wel de best klinkende set ooit gehoord Grote Tannoys 15 DMT in een zelf gebouwde kast ,een eigenbouw buizenversterker en een philips cd 104 .

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #63 Gepost op: 16 juli 2019, 14:14:22 »
Ben onderweg Bram, komend weekend ga ik naar mijn ouders en zal de 499ers op de foto zetten . de exemplaren van pa zien er niet zo mooi uit als bovenstaande, en wachten ook nog op reparatie. kan pa wel even vragen of je een keer langs mag komen

Laatste bericht van Kappie,dat is nu 1 mnd geleden in de tussentijd taal nog teken.Mijn denken, er is toch niet iets gebeurt?

Tis geen ongevaarlijk beroep,mijn broer van 73 rijd ieder weekend op Denemarken,ik zeg dan nol dat heb je toch niet nodig?

Want je moet niet in slaap vallen tijdens een lange rit,alleen hij is gek op vrachtwagens en die afstanden vind hij mooi,en

dan ben je wel uitgelult. Mischien meld Kappie zich nog. :think:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #64 Gepost op: 16 juli 2019, 21:08:43 »
Ben momenteel niet thuis in het weekend zal ik volop foto,s maken. Utrecht gaat inderdaad nog wel ( 2uurtjes ) ? heb begin augustus vakantie als het dan zou uitkomen graag.
Je bent van harte welkom..Moet zelf nog wel werken in augustus en moet mijn weekenden behoorlijk plannen nu mijn schoonvader dood is heeft schoonmoeder wat meer aandacht nodig.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #65 Gepost op: 16 juli 2019, 22:00:07 »
Ben momenteel niet thuis in het weekend zal ik volop foto,s maken. Utrecht gaat inderdaad nog wel ( 2uurtjes ) ? heb begin augustus vakantie als het dan zou uitkomen graag.
Je bent van harte welkom..Moet zelf nog wel werken in augustus en moet mijn weekenden behoorlijk plannen nu mijn schoonvader dood is heeft schoonmoeder wat meer aandacht nodig.

Overleden heet dat mmuets of was de band between jouw schoonvader niet zo dik :think:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #66 Gepost op: 16 juli 2019, 22:18:02 »
Ben momenteel niet thuis in het weekend zal ik volop foto,s maken. Utrecht gaat inderdaad nog wel ( 2uurtjes ) ? heb begin augustus vakantie als het dan zou uitkomen graag.
Je bent van harte welkom..Moet zelf nog wel werken in augustus en moet mijn weekenden behoorlijk plannen nu mijn schoonvader dood is heeft schoonmoeder wat meer aandacht nodig.

Overleden heet dat mmuets of was de band between jouw schoonvader niet zo dik :think:
Nee hoor, prima man en zeker een gemis in de familie en voor mij. Maar zie niet in dat als iemand dood is je het overleden moet noemen. Maar goed als dat te direct is...hij is overleden.