Auteur Topic: Canton karat m80 dc  (gelezen 19111 keer)

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #30 Gepost op: 17 juni 2019, 20:40:12 »
Bram, zijn daar statistieken van vwb de levensverwachting van vleeseters?


Groeten, Ando.
Science is no democracy

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.250
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #31 Gepost op: 17 juni 2019, 20:43:54 »
Ben onderweg Bram, komend weekend ga ik naar mijn ouders en zal de 499ers op de foto zetten . de exemplaren van pa zien er niet zo mooi uit als bovenstaande, en wachten ook nog op reparatie. kan pa wel even vragen of je een keer langs mag komen

Fijn kerel,zo mag ik het horen,fotografeer vooral de beschadigingen en wacht nog effe met dat repareren,als ik ze in de vingers

krijg gebeurd dat naar het origineel,en Kasper gezien jouw vorige reparatie's waar je zelfs niet schuwde om die rogers zelfs

rood te schilderen smeek ik jou NIETS doen!

Dus plaats eerst foto's smijt er dan een paar lakens over en wacht dan op de man die zoiets echt kan :o

En gezien jouw uitspraken over philips in het algemeen, verwacht ik geen top bedrag toch?
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.250
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #32 Gepost op: 17 juni 2019, 20:52:47 »
Bram, zijn daar statistieken van vwb de levensverwachting van vleeseters?


Groeten, Ando.

Jeeetje nog aan toe,Ando heb je uberhaupt geen benul van hoe je dat moet doen? je gaat gewoon zoeken op kanker,aangebrand

rauw bbq vlees,gerookt vlees, de levensverwachting etc en vooral op hertenbiefstuk rauw......doe je best :o
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #33 Gepost op: 17 juni 2019, 20:54:59 »
[Er is dan mischien nog een troost,met Rene gaat het ook al aardig die kant op met zijn geroosterd hertenvlees.
Die troost is er niet, René heeft nog nooit hertenvlees gehad en zal het ook niet krijgen. Ik blijf bij de bekende soorten varken, koe, kip en vis. Wij blakeren dat vooral niet zwart. Wij eten vlees, hoeft niet elke dag mag wel. Gewoon gevarieerde voeding en er is niets aan de hand, vooral niet bang laten maken door van die webloggers die alles denken te weten maar nog geen appel van een peer kunnen onderscheiden.
Ik heb wel het idee dat jij vooral heel gezond bezig bent Bram, zo'n Grolschvrijdag hakt erin hoor dan kun je beter een heel varken rauw opeten. Dat tast de hersencellen niet aan.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2019, 21:08:56 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #34 Gepost op: 17 juni 2019, 20:57:22 »
Ja Jan...hoe durf je zomaar een open kast te laten zien van een Philips speaker.

Man, man, man...nog even en men schrijft groen en je hebt Brammetje op je dak.
 
Gr. Hans
Och Hans, ik dacht laat ik Bram eens een plezier te doen, maar of dat wordt gwaardeerd betwijfel ik gezien de inhoud van de vorige post !  :think:

In 1969 zagen alle kasten er van binnen zo uit niets meer niets minder dat weet Jan donders goed,Jan gaat weer zijn oude

gewoontes na door philips klein te lullen zoals hij dat al al eeuwen doet,vind ik dat erg?bij mal hij is daar niet de enigste.

Alleen die bewuste foto plaatsen zonder comentaar erbij tja dan kom ik om de hoek kijken om effe wat recht te zetten :police:

Want mijn vraag Jan wat koste dat onderhoud of reparaties van jouw citations? dat ga je gewoon ontwijken.

En dan gezien de topphilipsen uit hetzelfde jaartal 40 jr zonder gebreken of onderhoud doorstaan hebben zegt toch alles :police:
Bram, wat doe je nou raar ! Ik heb die foto's alleen maar op het forum gezet zodat iedereen kon zien waar het om ging en ik heb daar totaal geen waardeoordeel aan toegekend. Dat was totaal geen aanval op Philips, maar het was puur om de forumgenoten en jou te informeren over de constructie van deze Philips giganten en welk commentaar had ik daar dan bij moeten geven ?

In post 6 vroeg je notabene zelf aan Kappie: "De vraag aan kappie is plaats toch even een foto van de philips RH 499,dan doe je mij een groot plezier" :police:

Ik dacht alleen laat ik even behulpzaam zijn en wat info plaatsen-

Ik heb zelf maar één keer een paar Philips 22RH496 luidsprekers gehad en dat was in mijn toenmalige akoestiek totaal geen succes, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets over de speakers in het algemeen.

Preventief onderhoud voor een versterker van 41 jaar oud is natuurlijk ook niet vreemd, want elke versterker of het nou een Philips of een Harman Kardon Citation is, heeft last van verouderende componenten. Het is verstandig om in de loop van de jaren de zaak zo nu en dan eens goed te checken.
Tja en als je het e.e.a. vervangt kost dat een paar centen, maar dan is de boel wel weer up to date.

Bram je hoeft je niet aangevallen te voelen, want ik plaatste de foto's met de beste bedoelingen en niet met de bedoeling om ons nationale product af te kraken.
Bram, hier heeft íemand een reactie aan jou adres gegeven.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #35 Gepost op: 17 juni 2019, 20:57:43 »
Was Utrecht nog enigszins in de buurt...misschien had je mijn opmerking niet gezien tussen alle discussies 😊

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #36 Gepost op: 17 juni 2019, 21:00:54 »
Bram, je hebt het over vleeseters, niet over rauw, aangebrand etc. Ik eet geen aangebrand vlees.

Ik vraag me dan ook af waar de bewering vandaan komt dat (onaangebrande) vleeseters minder lang leven, maar jij zult de gegevens vast bestudeerd hebben en kunnen overleggen. Waarom zou ik dan nogmaals gaan zoeken? Ik zie jouw studieresultaten met interesse tegemoed.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.250
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #37 Gepost op: 17 juni 2019, 21:03:23 »
Wat paul daarnet op de foto liet zien is doodgewoon aangebrande spareribs,en dat zie ik op dit forum meermaals dat

soort foto's hiero,ben ja niet blind,er zijn zelfs leden hiero die vrolijk verkondigen dat ze bij de islamslager hun vlees kopen.

Mijn god wat hebben die varkens nog een geluk.....Toch?
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #38 Gepost op: 17 juni 2019, 21:04:11 »
Ben onderweg Bram, komend weekend ga ik naar mijn ouders en zal de 499ers op de foto zetten . de exemplaren van pa zien er niet zo mooi uit als bovenstaande, en wachten ook nog op reparatie. kan pa wel even vragen of je een keer langs mag komen

Fijn kerel,zo mag ik het horen,fotografeer vooral de beschadigingen en wacht nog effe met dat repareren,als ik ze in de vingers

krijg gebeurd dat naar het origineel,en Kasper gezien jouw vorige reparatie's waar je zelfs niet schuwde om die rogers zelfs

rood te schilderen smeek ik jou NIETS doen!

Dus plaats eerst foto's smijt er dan een paar lakens over en wacht dan op de man die zoiets echt kan :o

En gezien jouw uitspraken over philips in het algemeen, verwacht ik geen top bedrag toch?
Kweenie hoor Bram, maar volgens mij zijn ze niet te koop..


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #39 Gepost op: 17 juni 2019, 21:05:51 »
Wat paul daarnet op de foto liet zien is doodgewoon aangebrande spareribs,en dat zie ik op dit forum meermaals dat

soort foto's hiero,ben ja niet blind,er zijn zelfs leden hiero die vrolijk verkondigen dat ze bij de islamslager hun vlees kopen.

Mijn god wat hebben die varkens nog een geluk.....Toch?
Ga je eerder dood van vlees van de islam slager? Of hoe moet ik dit interpreteren?


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #40 Gepost op: 17 juni 2019, 21:09:55 »
Ja Jan...hoe durf je zomaar een open kast te laten zien van een Philips speaker.

Man, man, man...nog even en men schrijft groen en je hebt Brammetje op je dak.
 
Gr. Hans
Och Hans, ik dacht laat ik Bram eens een plezier te doen, maar of dat wordt gwaardeerd betwijfel ik gezien de inhoud van de vorige post !  :think:

In 1969 zagen alle kasten er van binnen zo uit niets meer niets minder dat weet Jan donders goed,Jan gaat weer zijn oude

gewoontes na door philips klein te lullen zoals hij dat al al eeuwen doet,vind ik dat erg?bij mal hij is daar niet de enigste.

Alleen die bewuste foto plaatsen zonder comentaar erbij tja dan kom ik om de hoek kijken om effe wat recht te zetten :police:

Want mijn vraag Jan wat koste dat onderhoud of reparaties van jouw citations? dat ga je gewoon ontwijken.

En dan gezien de topphilipsen uit hetzelfde jaartal 40 jr zonder gebreken of onderhoud doorstaan hebben zegt toch alles :police:
Bram, wat doe je nou raar ! Ik heb die foto's alleen maar op het forum gezet zodat iedereen kon zien waar het om ging en ik heb daar totaal geen waardeoordeel aan toegekend. Dat was totaal geen aanval op Philips, maar het was puur om de forumgenoten en jou te informeren over de constructie van deze Philips giganten en welk commentaar had ik daar dan bij moeten geven ?

In post 6 vroeg je notabene zelf aan Kappie: "De vraag aan kappie is plaats toch even een foto van de philips RH 499,dan doe je mij een groot plezier" :police:

Ik dacht alleen laat ik even behulpzaam zijn en wat info plaatsen-

Ik heb zelf maar één keer een paar Philips 22RH496 luidsprekers gehad en dat was in mijn toenmalige akoestiek totaal geen succes, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets over de speakers in het algemeen.

Preventief onderhoud voor een versterker van 41 jaar oud is natuurlijk ook niet vreemd, want elke versterker of het nou een Philips of een Harman Kardon Citation is, heeft last van verouderende componenten. Het is verstandig om in de loop van de jaren de zaak zo nu en dan eens goed te checken.
Tja en als je het e.e.a. vervangt kost dat een paar centen, maar dan is de boel wel weer up to date.

Bram je hoeft je niet aangevallen te voelen, want ik plaatste de foto's met de beste bedoelingen en niet met de bedoeling om ons nationale product af te kraken.
Bram, hier heeft íemand een reactie aan jou adres gegeven.
Goed opgemerkt John ! Toppie!

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.250
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #41 Gepost op: 17 juni 2019, 21:15:06 »
Er is een overvloed aan 499 foto's daar wacht ik absoluut niet op!

Mij gaat het speciefiek om de 499 foto's van Kappie en hoe ze eruitzien,eindelijk begrepen? ???

Dit was het weerwoord aan Jan&john tevreden?
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2019, 21:18:40 door bram freestone »
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #42 Gepost op: 17 juni 2019, 21:18:23 »
Mag het een paar gram vriendelijker Bram?   ;D

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #43 Gepost op: 17 juni 2019, 21:19:12 »

Er is een overvloed aan 499 foto's daar wacht ik absoluut niet op!

Mij gaat het speciefiek om de 499 foto's van Kappie en hoe ze eruitzien,eindelijk begrepen? ???
En dan ga je maar gewoon idioot reageren op iemand die met de beste bedoelingen een paar foto's plaatst en kom je met aantijgingen en verwijten die kant nog wal raken !
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2019, 21:21:23 door Audiofreak »

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Canton karat m80 dc
« Reactie #44 Gepost op: 17 juni 2019, 21:29:51 »
Is dit een forum voor voedingsvoorlichting of moet ik daar naar toe gaan om over luidsprekers te praten  ;D