Auteur Topic: Iwistao  (gelezen 6705 keer)

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Iwistao
« Reactie #15 Gepost op: 17 mei 2019, 21:56:27 »
Bram waarom denk jij dat iedereen op jouw advies zit te wachten. Is het de leeftijd of is het daarom dat het weer dolle Grolschvrijdag is?
Niet klagen?, jij zit te klagen als Ziggo de prijs iets verhoogt, of als er een visser bij de vijver zit bij jouw flat of als Rammstein een nieuwe video heeft, of, of, of...
Ken je de Muppets?, vast wel, dan ken je die oudere heren op het balkon ook neem daar vooral geen voorbeeld aan.
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2019, 09:55:05 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Iwistao
« Reactie #16 Gepost op: 17 mei 2019, 22:05:07 »
Met een beetje pech gaat de douane ook nog wat euro's van je vragen....

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Iwistao
« Reactie #17 Gepost op: 17 mei 2019, 22:08:41 »
Na de Needles ben ik gewoon erg benieuwd hoe zoiets klinkt Bram, ik zit niet echt te wachten op een paar grote luidsprekers. Zit al een tijdje te broeden op zoiets.

Ik weet ook wel dat zo'n 150 euro per speaker niet heel duur is, en dat ze het voor dat bedrag in Nederland niet maken, maar als het grootste deel daarvan verzendkosten is geeft me dat toch niet zo'n lekker gevoel.




Groeten, Ando.
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2019, 22:11:07 door Ando »
Science is no democracy

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Iwistao
« Reactie #18 Gepost op: 17 mei 2019, 22:09:46 »
Met een beetje pech gaat de douane ook nog wat euro's van je vragen....

Gr. Hans
Ja, hier komt nog BTW en invoerrechten overheen.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Iwistao
« Reactie #19 Gepost op: 18 mei 2019, 08:30:44 »
Er zijn voldoende gevouwen hoornsysteempjes op het net te vinden die je in een middagje in elkaar hebt gelijmd lijkt me.
Dan ben je minder kwijt dan de verzendkosten die Ali berekent.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Iwistao
« Reactie #20 Gepost op: 18 mei 2019, 10:41:32 »
Er zijn voldoende gevouwen hoornsysteempjes op het net te vinden die je in een middagje in elkaar hebt gelijmd lijkt me.
Dan ben je minder kwijt dan de verzendkosten die Ali berekent.

Ik heb je tekeningen nog liggen, hout staat in de garage, FRS8 ligt ook op de plank, zaagbankje kan ik lenen.....maar er komt domweg niet van.

Vandaag Terrasracen, morgen is er weer wat anders..


Groeten, Ando.
Science is no democracy

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Iwistao
« Reactie #21 Gepost op: 18 mei 2019, 10:49:00 »
Na de Needles ben ik gewoon erg benieuwd hoe zoiets klinkt Bram, ik zit niet echt te wachten op een paar grote luidsprekers. Zit al een tijdje te broeden op zoiets.

Ik weet ook wel dat zo'n 150 euro per speaker niet heel duur is, en dat ze het voor dat bedrag in Nederland niet maken, maar als het grootste deel daarvan verzendkosten is geeft me dat toch niet zo'n lekker gevoel.




Groeten, Ando.

Per 1 speaker? wat wegen die speakers dan samen?want ik zit te kijken naar kant&klaar alternatieven die gewoon meevallen

kwa prijs.Bekijk ik dan ook de verzendkosten van deze speakertjes per paar dan is dat veel beter toch?

https://wistao.nl.aliexpress.com/store/group/HIFI-Speakers-Accessories/1984109_511097163.html?spm=a2g0z.12010608.0.0.17267d16cfykyl
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Iwistao
« Reactie #22 Gepost op: 18 mei 2019, 10:50:34 »
Ik laat het hout zagen bij de vakman. 
Dan hoef je zelf nog maar weinig te doen.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Iwistao
« Reactie #23 Gepost op: 18 mei 2019, 18:36:36 »
Bram waarom denk jij dat iedereen op jouw advies zit te wachten. Is het de leeftijd of is het daarom dat het weer dolle Grolschvrijdag is?
Niet klagen?, jij zit te klagen als Ziggo de prijs iets verhoogt, of als er een visser bij de vijver zit bij jouw flat of als Rammstein een nieuwe video heeft, of, of, of...
Ken je de Muppets?, vast wel, dan ken je die oudere heren op het balkon ook neem daar vooral geen voorbeeld aan.