Auteur Topic: Ramstein.  (gelezen 2992 keer)

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Ramstein.
« Gepost op: 16 mei 2019, 05:52:00 »

Het begint in de jr 50 met de bioscoopkraker west side story in film vol geweld met stilleto's (steekwapen) het speelt zich af

in new york over straatbendes met het uiteindelijke russeltaat dat je in het vreedzame NL van toen overspoeld werd met

buurtbendes en stadbendes.in navolging van deze film, Het aantal verkochte steekmessen bereikte een rekord zo ook het aantal

doden en gewonden. terwijl het een muziekfilm was.

De afgelopen week kwam het bericht dat er in duitsland 5 doden gevonden werden,dat was een raadsel want ze werden

gedood door pijl&boog het is voor mij wel een raadsel hoe de laatste dat dan geflikt heeft want volgens de pers was het

allemaal vrijwillig dus zelfmoord.

Nu kom ik terug op rammstein ik vind de music shit,maar inderdaad smaken verschillen,wat ik niet goedkeur en walgelijk

vind zijn de bijgeleverde beelden. er word op de tv gewaarschuwd van niet geschikt voor kijkers van 16 jr of 18jr en dan

praat ik over standaard films die half zo erg zijn als wat rammstein daar afleverd.

Deze beelden zijn  overal toegankelijk, zelfs voor peuters en dat zonder het niet geschikt zijn label.

Dit vind ik schijnheilig,dit zijn bijgeleverde fragmenten die walgelijk en totaal overbodig zijn om een cd te promoten.

maar hier gaat het gewoon om de poen want een muziekale waarde heeft rammstein uberhaupt niet.

De zelfmoorden van deze labiele figuren 4 vrouwen en een goeroe heeft veel te doen met rammstein.

voor de jeugd is deze film totaal ongeschikt ik kan er om lachen maar het lachen vergaat mij wel omdat er teveel labiele

lui vrij rondlopen die deze beelden in de praktijk gaan omzetten.

Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Ramstein.
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2019, 07:55:39 »
Je vergelijking gaat compleet mank, verdiep je maar eens in het waarom dit gemaakt is.
Ik denk eerder dat we een verband moeten zoeken dat jij aanhanger bent van Eindhovense Philipsen en het promoveren van Fc Twente naar de eredivisie.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Ramstein.
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2019, 08:04:06 »
Sowieso maar een beetje verdiepen in Rammstein en dan niet de muziek. Bijzondere band...

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.913
    • ARJANKU.IT service
Re: Ramstein.
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2019, 08:34:31 »
Doet me een beetje aan Thunderstruck denken van AC/DC.
Volgens mij is de maatschappij met de meeste geweldsfilmpjes het meest sereen (Japan). Dat heb ik wel eens ergens gehoord tenminste...
An inability to grasp science is no argument against it....

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Ramstein.
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2019, 10:13:33 »
Die is wel interessant Be. Neemt niet weg dat je dit soort films privé moet bekijken en ze niet op het net horen. Ik hoorde laatst dat een kind een werkstukje wilde maken over poezen. Tik het woord poes maar eens aan op Google.
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2019, 15:38:26 door Carl »

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Ramstein.
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2019, 11:37:43 »
Rammstein wil 2000 jaar Duitse geschiedenis uitbeelden, dat is niet zonder geweld. Het zal goed in de markt liggen, niet voor mij valt onder gedoe.
Eens buizen altijd buizen.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Ramstein.
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2019, 14:48:50 »

Nl geschiedenis is ook niet zonder geweld b.v om de moordpartij van Johan van olde barneveld exact na te doen

en dat op de nl tv te tonen doen ze ja ook niet of maar ten dele.aleen al het lezen daarover bezef je pas wat voor zwijnen dat

waren.en om dat exact te copieren en dan op de NL tv, dat gaat echt niet gebeuren voor de minderjarigen.

Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Ramstein.
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2019, 15:00:35 »
Ja en in al die jaren is er helemaal niets veranderd, toen achterbaks gedoe nu achterbaks gedoe. Het is vaderlandse geschiedenis, ik kreeg het op de lagere school, 80 jarige oorlog, allemaal helden werd ons voorgeschoteld. Na de documentaire te hebben gezien valt het met die helden nogal tegen, eigen belang en achterkamertjes politiek, Hollandse gewesten eerst dan niets en dan de rest.
Er zijn ergere dingen te vinden op het net dan Rammstein.
Eens buizen altijd buizen.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Ramstein.
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2019, 16:28:09 »
Naar vaderlandse geschiedenis kijkt geen hond,en al helemaal geen pubers,dat is met rammstein totaal anders daar kijken

miljoenen snotneusen naar dus een waarschuwing voor de ouders is gewenst.

Dat volwassende hier na kijken maakt mij helemaal niets uit.

Tis een domme primitieve clip je ziet daar een black lady die in de 15/16 de eeuw het comando heeft terwijl omstreeks die tijd

geen mens zoiets zag.een eeuw later werden ze wel gezien,en werden ze de hollandse schepen in geknuppelt op weg naar

suriname of de u.s.a.
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2019, 16:36:31 door bram freestone »
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Ramstein.
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2019, 19:06:05 »
Man waar maak je je druk om, richt anders een actiegroep op of wordt er lid van. ( zo zit ik blijkbaar in de anti-Bram actiegroep volgens direct ingewijden)
Denk je werkelijk dat ouders invloed hebben op het internet gedrag van hun kinderen?, de ouders missen computerkennis om dat aan te pakken. Je kunt de ouders wel waarschuwen en dan? Constant over de schouder meekijken?, dat heeft nut. De interesse in iets uit Duitsland is sowieso niet groot in Nederland, slechte zaak dat wel want we hebben meer aan Duitsland dan aan Engelstalige toestanden.
Goede serie die over de 80jarige oorlog.
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2019, 22:00:04 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Ramstein.
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2019, 19:47:11 »
Ik ben voor vele jaren geleden met mijn vrouw naar een concert van Rammstein geweest. Het is niet echt mijn muziek, maar de show was geweldig! Wat een vuur gebruikten die jongens!
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Ramstein.
« Reactie #11 Gepost op: 16 mei 2019, 20:37:47 »
Hey Bram, iets te doen 19 mei? In Apeldoorn:

Zondagmiddag 19 mei kun je bij de Mediamarkt in Apeldoorn op de foto met een megagrote Rammstein -lucifer -- je maakt dan tevens kans op een zeldzame 7" vinyl van de Deutschland-single!

Het nieuwe Rammstein album heet Lucifer en daarom doet een 12 meter lange Lucifer meerdere Europese steden aan: Berlijn, Hamburg, Darmstadt, Brussel, Munchen, Dresden en... Apeldoorn!

Je kunt er tussen 12 en 15 uur andere Rammstein-fans ontmoeten, het nieuwe album luisteren en je maakt kans op kaarten voor het concert in De Kuip! Meer informatie vind je op deze speciale site.

Omdat de vonken tussen KINK en Rammstein al jaren lang overvliegen, hebben we daarnaast van de band een paar exemplaren van een zeldzame 7" vinyl single van Deutschland gekregen.

Belang bij? Maak dan een selfie met de Rammstein lucifer in Apeldoorn, mail de foto naar studio@kink.nl of tag @kinkpuntnl in je foto op Twitter of Instagram en wie weet!


Groet,
Jacco

kappie

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 44
Re: Ramstein.
« Reactie #12 Gepost op: 16 mei 2019, 21:55:37 »
Ramstein moet men ook beluisteren op luidsprekers. niet op kastjes waar philips life of yoko opstaat

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Ramstein.
« Reactie #13 Gepost op: 16 mei 2019, 22:10:14 »
Ramstein moet men ook beluisteren op luidsprekers. niet op kastjes waar philips life of yoko opstaat
En waar luistert Kappie dan zelf naar?

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.529
  • Liever een Adam!
Re: Ramstein.
« Reactie #14 Gepost op: 16 mei 2019, 22:21:23 »
Ramstein moet men ook beluisteren op luidsprekers. niet op kastjes waar philips life of yoko opstaat
En waar luistert Kappie dan zelf naar?
Inderdaad, wat heeft ons Kappie voor weergevers? :D
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.