Auteur Topic: Schaamteloos  (gelezen 2516 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.157
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Schaamteloos
« Gepost op: 09 mei 2019, 07:33:31 »
Klik

Wat een held!  Ik hoop niet op verzachtende omstandigheden.   >:(


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.111
Re: Schaamteloos
« Reactie #1 Gepost op: 09 mei 2019, 07:36:58 »
Doorrijden na een ongeval is een misdrijf.
Ik hoop ook op een zeer strenge aanpak.

Je laat eerst iemand voor vuil op straat liggen, dan ga je omdat je in de gaten hebt dat je wel eens gepakt zou kunnen worden een advocaat regelen.
En dan pas meld je jezelf bij de politie.
Wat een stuk @#$%*)&^^%%% 
Walgelijk persoon.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Schaamteloos
« Reactie #2 Gepost op: 09 mei 2019, 09:41:21 »
Advocaat Menno Buntsma zegt dat hij woensdagmiddag is gebeld door de moeder van de verdachte dat haar zoon  zich wilde melden. ,,Hij is er kapot van, heeft dagenlang niet geslapen en heeft zijn familie pas woensdag verteld wat er is gebeurd”, zegt Buntsma.

Ze hebben eerst bedacht hoe pakken we dat aan en toen naar de politie. Natuurlijk nadat er ooggetuigen bleken te zijn, als die er niet waren geweest had hij zich nooit gemeld. Rijbewijs afpakken en nooit weer teruggeven en een tijdje in de bak. Schadevergoeding heeft geen nut geld is er niet, al was het er dan is het nu wel weg.
Eens buizen altijd buizen.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.257
Re: Schaamteloos
« Reactie #3 Gepost op: 09 mei 2019, 10:39:26 »
Klik

Wat een held!  Ik hoop niet op verzachtende omstandigheden.   >:(

Moet hij niet flikken in de u.s.a,dat word daar minimaal 10jr without parool,komen ze erachter dat je met drugs achter het stuur

zat 20jr. Hiero krijgt hij 1jr met 8mnd voorwaarlijk thats all Daag
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Schaamteloos
« Reactie #4 Gepost op: 09 mei 2019, 19:30:58 »
Hij zal een half jaar rijontzegging krijgen en een taakstraf.
Het voorarrest zal er afgaaan,hij is immers met zijn smoel op socialmedia geweest.
I love vintage.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.257
Re: Schaamteloos
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2019, 04:53:39 »

Inderdaad,mijn inschatting van de straf voor het doodrijden van een oud vrouwtje was veel te hoog.

Hieronder een vergelijk met het doodrijden van een jochie van 13 en het doorrijden van de dader :braak:

Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Schaamteloos
« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2019, 14:38:41 »
Net alsof iemand voor de grap iemand doodrijdt. Daarbij ken je de omstandigheden niet. Ik kan me voorstellen dat een jong iemand in paniek doorrijdt. Dat maakt het niet goed. Afhankelijk van de omstandigheden verdient hij/zij een redelijke straf en ik laat dat graag aan de rechterlijke macht over.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: Schaamteloos
« Reactie #7 Gepost op: 10 mei 2019, 15:24:17 »
Net alsof iemand voor de grap iemand doodrijdt. Daarbij ken je de omstandigheden niet. Ik kan me voorstellen dat een jong iemand in paniek doorrijdt. Dat maakt het niet goed. Afhankelijk van de omstandigheden verdient hij/zij een redelijke straf en ik laat dat graag aan de rechterlijke macht over.
Echte advocaten praat
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.157
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Schaamteloos
« Reactie #8 Gepost op: 10 mei 2019, 15:33:44 »
Net alsof iemand voor de grap iemand doodrijdt. Daarbij ken je de omstandigheden niet. Ik kan me voorstellen dat een jong iemand in paniek doorrijdt. Dat maakt het niet goed. Afhankelijk van de omstandigheden verdient hij/zij een redelijke straf en ik laat dat graag aan de rechterlijke macht over.
Echte advocaten praat

Dat was ook mijn gedachte. 
Op dat ministerie is heel veel mis t.g.v. de vele kneuzen die daar hun kostje bij elkaar harken.

Ik vertrouw Hoffmann meer.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: Schaamteloos
« Reactie #9 Gepost op: 10 mei 2019, 16:22:20 »
Net alsof iemand voor de grap iemand doodrijdt. Daarbij ken je de omstandigheden niet. Ik kan me voorstellen dat een jong iemand in paniek doorrijdt. Dat maakt het niet goed. Afhankelijk van de omstandigheden verdient hij/zij een redelijke straf en ik laat dat graag aan de rechterlijke macht over.
:claps: en dan zijn er hier die 160 tot over de 200 rijden en dat dan wel vindt kunnen(zie ander topic).En daar zit de gedachten lezer ook bij ;) als je maar stopt en niet door rijd dan is het goed. Nee doorrijden doe je altijd in paniek op een enkeling na natuurlijk. De grootste schreeuwers hier rijden zelf belachelijk hard en zelfs met passagiers er bij..
En ja het is verschrikkelijk natuurlijk, ook voor de veroorzaker.
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2019, 16:34:32 door Infinity »

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.257
Re: Schaamteloos
« Reactie #10 Gepost op: 10 mei 2019, 16:45:29 »
Net alsof iemand voor de grap iemand doodrijdt. Daarbij ken je de omstandigheden niet. Ik kan me voorstellen dat een jong iemand in paniek doorrijdt. Dat maakt het niet goed. Afhankelijk van de omstandigheden verdient hij/zij een redelijke straf en ik laat dat graag aan de rechterlijke macht over.

De meerderheid van de doodrijders&doorrijders zitten onder de drugs of straalbezopen achter het stuur dat zijn de feiten.

En ik laat dat ook over aan de rechtelijke macht,alleen onze rechtelijke macht bestaat uit onmacht gezien de straffen hiero.
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: Schaamteloos
« Reactie #11 Gepost op: 10 mei 2019, 16:51:14 »
Net alsof iemand voor de grap iemand doodrijdt. Daarbij ken je de omstandigheden niet. Ik kan me voorstellen dat een jong iemand in paniek doorrijdt. Dat maakt het niet goed. Afhankelijk van de omstandigheden verdient hij/zij een redelijke straf en ik laat dat graag aan de rechterlijke macht over.

De meerderheid van de doodrijders&doorrijders zitten onder de drugs of straalbezopen achter het stuur dat zijn de feiten.

En ik laat dat ook over aan de rechtelijke macht,alleen onze rechtelijke macht bestaat uit onmacht gezien de straffen hiero.
Klopt helemaal Bram, maar als je in ons landje discrimineert, ben je zwaar de Sjaak!

Niet dat zo maar mag, zal het er maar snel even bijzetten..

Edit typo
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2019, 17:09:28 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Infinity

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 718
Re: Schaamteloos
« Reactie #12 Gepost op: 10 mei 2019, 16:58:37 »
Net alsof iemand voor de grap iemand doodrijdt. Daarbij ken je de omstandigheden niet. Ik kan me voorstellen dat een jong iemand in paniek doorrijdt. Dat maakt het niet goed. Afhankelijk van de omstandigheden verdient hij/zij een redelijke straf en ik laat dat graag aan de rechterlijke macht over.

De meerderheid van de doodrijders&doorrijders zitten onder de drugs of straalbezopen achter het stuur dat zijn de feiten.

En ik laat dat ook over aan de rechtelijke macht,alleen onze rechtelijke macht bestaat uit onmacht gezien de straffen hiero.
dat is ook weer waar..maar dan wordt het een ander verhaal. Maar je kunt niet zomaar wat roepen als je de feiten niet weet over dit ongeluk.
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2019, 17:00:57 door Infinity »

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Schaamteloos
« Reactie #13 Gepost op: 10 mei 2019, 18:08:03 »
Foute lui mogen ze van mij ook stevig aanpakken met name in het geval van recidive, maar dan altijd wel met het oog op de toekomst. Niet zoals in de VS iedereen achter de tralies zetten want dat werkt ook niet.

Oh ja, ik ben nooit advocaat geweest en heb nooit op het ministerie van justitie gewerkt. Mijn ervaring met volksgezondheid, ruimtelijke ordening en milieu is dat het niveau erg hoog is. Dat zegt verder niets over het management  :)
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2019, 18:49:05 door Carl »

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.369
Re: Schaamteloos
« Reactie #14 Gepost op: 10 mei 2019, 22:53:56 »
Dagelijks rijden er mensen langs mijn huis als idioten. Er zijn al een aantal wilde kippen en een aantal katten dood gereden.
Klagen bij de gemeente helpt niet...het is vervelend om te melden, maar er moet misschien eerst een mens aangereden worden voordat men wat gaat doen. Zelfde gelul over die bomen die ze weg willen halen bij 80 KM wegen...Ik zeg harder straffen. Misschien castreren een optie, gezien het meestal mannen zijn die dit veroorzaken (worden honden en katten ook vaak wat rustiger van) en heeft als voordeel dat ze zich niet kunnen voortplanten. Maar ja....dit is Nederland en dan ben je als misdadiger goed beschermd. Natuurlijk schrik je als je iemand aanrijd, maar ik denk dat de meeste schrikken hoe dom ze waren dat ze inderdaad te veel op hadden aan alcohol of te druk met hun telefoon bezig waren. Dan is doorrijden gewoon hufter gedrag.
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2019, 12:40:10 door mmuetst »