Hifi hardware > Bekabeling

Nieuwe kabel

(1/3) > >>

Carl:
Via een goede audiobekende kon ik een DIY interlink overnemen van iemand die helaas is overleden. Er moesten alleen nog stekkers aan worden gezet. Nu heb ik net een soldeerstation gekregen van een bekende en bij de levering van de kabel heb ik een cursus solderen gekregen. De kabel is gevlochten/gebreid met een plastic slangetje erom heen (isolatie door lucht). Praktisch een copie van de kabel die Array audio in zijn programma heeft. Ziet er ook zeer professioneel uit. Ik heb hem geplaatst tussen voor en eindversterker in plaats van een oude Qued kabel. En bij eerste beluistering klinkt hij inderdaad anders en het lijkt ook beter (eerst een paar weken uitproberen). Het geluid is wat coherenter met wat meer druk in het laag. Niet dat jullie het geloven, maar ik hebber plezier van. Nu ik dat soldeerstation heb, smaakt dat naar meer. Na wat platen die ik altijd gebruik bij “tests” heb ik Rare Earth aan staan met Get Ready: fantastisch nummer trouwens.

renes:
Dat je er plezier aan hebt dat is het belangrijkste, daar gaat het tenslotte om. Wat andere daar van vinden is niet belangrijk die hoeven er niet naar te luisteren.

chansig:

--- Citaat van: Carl op 18 maart 2019, 17:25:12 ---Niet dat jullie het geloven, maar ik hebber plezier van.

--- Einde van citaat ---

Waarom zou ik niet willen geloven dat je er plezier van hebt ?

Zou heeeeeeeeeeel raar zijn als er iemand is die dat inderdaad niet zou geloven.

Gr. Hans

Paul:

--- Citaat van: renes op 18 maart 2019, 19:04:00 ---Dat je er plezier aan hebt dat is het belangrijkste, daar gaat het tenslotte om. Wat andere daar van vinden is niet belangrijk die hoeven er niet naar te luisteren.

--- Einde van citaat ---
Je luistert toch niet naar een kabel maar naar muziek René ?

renes:

--- Citaat van: Paul op 18 maart 2019, 19:23:09 ---
--- Citaat van: renes op 18 maart 2019, 19:04:00 ---Dat je er plezier aan hebt dat is het belangrijkste, daar gaat het tenslotte om. Wat andere daar van vinden is niet belangrijk die hoeven er niet naar te luisteren.

--- Einde van citaat ---
Je luistert toch niet naar een kabel maar naar muziek René ?

--- Einde van citaat ---
Ja, dat vind ik ook maar Carl luistert er naar en die denkt daar heel anders over. Carl luistert en hoort anders dan jij en ik.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie