Auteur Topic: Probleempje lade Denon DRS610  (gelezen 6690 keer)

Lyndqvist

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 118
Probleempje lade Denon DRS610
« Gepost op: 26 januari 2019, 00:23:01 »
Hallo allen,

Vandaag per post een deckje voor weinig ontvangen. Speelt niet gek voor die paar grijpstuivers die ik ervoor betaald heb. Echter toen ik voor de tweede keer de lade wilde openen om een nieuwe cassette te laden, weigerde het ding categorisch. Kapje eraf. Ik kan er niets aan ontdekken wat met losse draadjes of contactjes te maken heeft. En wanneer ik het laadje iets help door het aan de rechter achterkant (zie foto) heel licht op te tillen, terwijl ik gelijktijdig op de open knop druk, schuift de lade als vanzelf heel soepeltjes naar buiten. Ik zie of voel niet dat er iets verbogen is of dat er ergens iets blokkeert of klemt. De lade sluit wel naar behoren.





Wie kan enig licht schijnen op de oplossing van het probleem?

Met groet,
Robert

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Probleempje lade Denon DRS610
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2019, 08:40:20 »
Zit er ergens een snaartje wat zou kunnen slippen?

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Lyndqvist

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 118
Re: Probleempje lade Denon DRS610
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2019, 09:18:39 »
Marcel, ik zie (nog) nergens snaartjes of riempjes. Ik ga eerst maar eens op zoek naar een service manual om te zien hoe dit mechaniek in elkaar zit.
Of beter nog: Heeft iemand zoiets liggen en zou je daar een scan van kunnen maken voor me?

Mvg
Robert

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Probleempje lade Denon DRS610
« Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2019, 18:33:02 »
Zie op dit filmpje volgens mij dat snaartje toch duidelijk zitten op 10 sec zie je het mechaniek draaien