Auteur Topic: Kef R line.  (gelezen 6201 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Kef R line.
« Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2019, 13:40:10 »
Dat denk ik wel maar aangezien hij niet de baas van de binnendienst is, laat ik dat maar achterwege.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

hrcc

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.433
Re: Kef R line.
« Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2019, 13:48:28 »
 ;D

Een beetje uitdaging schuw je toch niet Hififreak ?
luistert allen naar FIP radio:jazz en wijde omstreken

vriendelijke groet
Cees

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Kef R line.
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2019, 14:03:51 »
Zeker niet, maar dan moet er wel enige hoop, hoe minimaal ook, aan den einder gloren en die zo weet ik uit ervaring ontbreekt.    ;D


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Fourplay

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 824
Re: Kef R line.
« Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2019, 14:26:18 »
Zeker niet, maar dan moet er wel enige hoop, hoe minimaal ook, aan den einder gloren en die zo weet ik uit ervaring ontbreekt.    ;D

:)

Dan heeft het ook weinig zin om je goed bedoelde adviezen aan dovemansoren te slijten. Zolang beiden maar "lyrisch" zijn over de opstelling en het hierbij behorende resultaat is er geen uhhh, uhhhh... manager overboord. Ben je toe aan andere luidsprekers Bryston Power of liep je toevallig tegen de Kef R3 speakers aan en is je interesse gewekt?

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Kef R line.
« Reactie #19 Gepost op: 19 januari 2019, 15:48:13 »
Kwam het tegen op FB en zodoende er een beetje op gaan Googlen. Vind qua vormgeving hem echt wel wat moois hebben en daarnaast een monitor in 3 weg uitvoering .... moeten we een keer beluisteren.

En ja, er kriebelt wel wat ....  Langzaam aan de hobby weer oppakken.  Bedoel het audiogedeelte... met muziek luisteren ben ik nooit gestopt.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200